Mikä eri aasian maista on halvin ?
Ja siis tarkoitan kaikkea hintaa mikä kuluu elämiseen.. asuminen, ruoka, juoma ym.
Luulisin että intia on yleistasoltaan halvin, mutta varmasti löytyy jotain pienenpiäkin maita jotka ovat todella halpoja.
Mikä on halvin ?
3
912
Vastaukset
- saa pillua dollarilla.
Ihan sama onko se aussien vai jenkkien.
Loput voi jättää tippinä tai käyttää vaihtorahat illalliseen.
Yöpyminen läävässä maksaa kans taalan. Yleensä' kaikki maksaa taalan koska niillä ei ole vaihtorahaa. Esim. läävästä jos taalan maksat niin muista tinkiä päälle pano sekä aamulla vaihtovaatteiden pesut. Näin on.- reppumatkailija
Kaikki varmaan osaavat sen verran, että pystyvät hakemaan tällaiset viestit Thaimaan osiosta, jos sellaiseen on tarvetta.
- taas uudelleen
reppumatkailija kirjoitti:
Kaikki varmaan osaavat sen verran, että pystyvät hakemaan tällaiset viestit Thaimaan osiosta, jos sellaiseen on tarvetta.
Vietnam on todella halpa, paljon halvempi kuin Thaimaa ja Intia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805519
- 1263887
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423675- 663384
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262848Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72369- 242141
- 2022055
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91638