Missä maissa oli lehdissä juttu että
KOOP ARPONEN voitti Suomen IDOLS kisan ?
monessa maassa Koop tunnetaan
12
1250
Vastaukset 12
- laittanut
aloituksesi tuonne "Tyhmat kysymykset" palstalle.
EVVK.- Arkirealisti
Pyyhi perseesi ja laita juttusi WC palstalle.
- YouTube City
Suomessa oli lehdissä että sekä Englannissa että Hollanissa olisi ollut juttua Koopin voitoista !
- googleta vaikka
Mene news.google.com ja kirjoita "Koopa Arponen" sinne lootaan ja selaile tuloksia.
Sitten voit mennä www.google.com ja kokeilla seuraavia hakurivejä.
"Koop Arponen" site:.no
"Koop Arponen" site:.se
"Koop Arponen" site:.uk
"Koop Arponen" site:.ru
"Koop Arponen" site:.ee
"Koop Arponen" site:.us
ja näin jokaisen kiinnostavan internet-maakoodin kohdalla. Katso maakohtaiset domain-koodit täältä:
http://seppänen-et.fi/dokumentit/domain_nimet/index.html - Dalla Valle
Eikö joka maassa ole oma IDOLS kisa ?
- Rosberg wins 83 races
Moni tätä palstaa lukeva on vain tilapäisesti ulkomailla ja siten seuraa Suomen tapahtumia
ulkomaidenkin lehdistä.
Tämä oli jo 4s kisa Suomessa ja ulkomailla niitä on ollut jo 80 luvulta ? - jooooooiii
Rosberg wins 83 races kirjoitti:
Moni tätä palstaa lukeva on vain tilapäisesti ulkomailla ja siten seuraa Suomen tapahtumia
ulkomaidenkin lehdistä.
Tämä oli jo 4s kisa Suomessa ja ulkomailla niitä on ollut jo 80 luvulta ?Taitaa kuitenkin joillain ollä tärkeämpiäkin asioita mietittävänä kuin se että joku Koop on voittanut Seppo Hovin hanurikisan.
- coast to coast
jooooooiii kirjoitti:
Taitaa kuitenkin joillain ollä tärkeämpiäkin asioita mietittävänä kuin se että joku Koop on voittanut Seppo Hovin hanurikisan.
Riippuu millä alalla itse toimii ?
Monelle musiikki on todella tärkeä side Suomeen ja sitä voi kuunnella vaikka yksin jopa autoillessa ! - Home Alonen
jooooooiii kirjoitti:
Taitaa kuitenkin joillain ollä tärkeämpiäkin asioita mietittävänä kuin se että joku Koop on voittanut Seppo Hovin hanurikisan.
Todella harva miettii että TVtä katsoessaan on jotakin parempaakin tekemistä ?
saatikka lehteä lukiessaan ?
- Rio Åbo
Olisiko mitään mistä voisi katsoa että miten muut pärjäsi ?
- ei edes
kiinnostanut.
Kuka on KOOP ARPONEN????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66829Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23819- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103779Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37586VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
- 57465
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11458sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 73451
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111445- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437