Canon ixus 80IS ongelma

CXXX

Kun yritän käynnistää kameran niin kuuluu ääni: pipipipipi ja sitten teksti: häiriö käynnistä uudelleen, käynn ne takaisin mutta sama vika edelleen. Sitten latasin akun mutta ei auttanut. uudelleen Käynnistetty uudelleen kymmeniä kertoja, mutta aina vain sama ilmoitus. Poistin akun ja laitoin takaisin, ei auttanut. Sitten poistin muistikortin ja akun ja laitoin takaisin. Sitten poistin muistikortin ja akun 2 tunniksi mutta ei auttanut.

Kamera on ostettu 12. heinäkuuta 2008.

7

4166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeivoTT

Siinä taitaa olla vielä takuu voimassa (?), joten pistä menemään Jas-tekniikkaan tai sit DigiProbiin.

• ehkä toimii

Moro,

mulla on ollut kerran samallainen.

Sun pitää painaa kameran reset nappulaa kun laitat virrat päälle.

Katso kameran manuaalista kyseinen nappi, siinä ei lue reset mutta nappi saattaa olla "Display, set" tai jokin muu mitä painetaan se resetoi paremmin kuin pariston pois otto. Se auttoi mua kyseiseen ongelmaan.

• sama vika

Mulla on aivan sama vika! ja toi tapahtu aivan yhtäkki! ennen kamera toimi moitteettomasti ja nyt ei muuta ku pipipipi, häiriö, käynnistä uudelleen. mä en tajuu tota reset juttuu. painan disp. näppäintä mut mittään ei tapahdu. onkohan siinä jokumuu vika? aloitttaja, saitko kameras toimimaan?

• Käyttäjä

Itselläni kamera teki tuota silloin kun kamera oli pöydällä niin että zoomi (tai mikälie putki onkaan) oli alaspäin, eli se ei päässyt ulos.
      Muulloin ei ole tehnyt, mutta tosiaan tuli mieleen tuosta tilanteesta.

• Tämän keskustelun aloittaja

Se vika vain jotenkin taianomaisesti nyt korjaantui. Kiitos silti

• larma12

painoin virtanappia pitkään pohjassa, niin alkoi toimimaan!

• Anonyymi

Paina kameran zoom-putkesta ja samalla virtakytkintä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      112
      3360
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      522
      2751
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      94
      1760
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1366
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1314
    6. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    7. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      88
      1063
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      35
      1006
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      102
      987
    10. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      79
      942
    Aihe