Olen jo muutaman päivän ajan katsellut uuden N96:den teknisiätietoja ja olen saanut puhelimesta vakuuttavan kuvan. Yksi asia on jäänyt kuitenkin mietityttämään, että voiko tuolla puhelimella toistaa suoraan avi-tiedostoja, vai tarvitaanko siihen jokin erillinen ohjelma ja jos tarvitaan niin mikä?
Nokia N96
6
610
Vastaukset
- kokeillut
Muuten luuri on ollut pettymys. Puhelin oli juuri kaksi viikkoa takuuhuollossa. Sain kokonaan uuden tilalle. Kannattaa käpistellä mallikappaletta pidemmän aikaa kädessä ja tunnustella miltä se tuntuu. Tekstiviestien kirjoitus vaatii miltei kaksi kättä. Kamerassa ei ole suojusta. Iso ja painava. Navinäppäin narisee. Nettiselain syvältä, ei saa opera miniä. Surffaillessa painaa herkästi väärää nappia ja katkaisee yhteyden. Akkukesto surkea. Jos videolelun haluaa niin 5800 voi oplla parempi? Huuto netissä paljon näitä myytävänä...
- En ottaisi
Näytön reso: 240x320 -> Paska.
- Oopperamini
Latasin puhelimen omalla N96:een minioopperan ja hyvin toimii
- päätäsi
turhaan? Nokian pc-suite muuntaa vaivattomasti yleisimmät videomuodot suoraan puhelimellesi optimaaliseen muotoon.
Ja jos leffasi on jotain tuntematonta muotoa pc-suitelle niin muunna se jolla ilmaisella muuntoohjelmalla ensin pc-suiten tuntemaan muotoon.- Tiedonjanoinen
Kiitos kaikille, että vastasitte minua vaivanneeseen kysymykseen!
- henu2
Noksun N96 ei toiminut ja vaihdoin sen Samsungin uuteen Innov8 malliin,jossa on HUOM! 8Mpix kamera!. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941