Isrotel Riviera Club?

entä sää?

Olemme lähdössä Eilatiin helmi-maaliskuun vaihteessa. Eilat vaikuttaa ihanalta paikalta, mutta haluaisin tietää enemmän hotelleista. Isrotel riviera club on ainakin hintatasoltaan sopiva. Onko jollain kokemuksia sieltä? Entä Eilatin sää tuohon aikaan vuodesta. Kiitos jo etukäteen!

11

2442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotiutunut

Itse olin marraskuussa kyseisessä hotellissa viikon. Ihan kiva paikka. Siisti, niinkuin Eilatissa yleensäkin. Pieni sievä allasalue, pieni putiikki hotellin yhteydessä. Lähellä rantaa. Matala hotelli, joten keskustan lentokentän äänet eivät häirinneet ollenkaan. Aamiaista tai muutakaan ruokailua kyseisessä hotellissa ei ole. Viereisen hotellin palveluja voi ostaa halutessaan.

Helmi-maaliskuu on vielä vähän talvikuukausia. Aurinko melko varmasti paistaa ja lämpötilat varmasti 20 asteen paremmalla puolella. Merihän on aina vähintään 20 asteista. Itse olin tammikuussa ja silloin oli kylmää aamuisin ja iltasin. Aurinkoa saimme silloinkin riittävästi. Talvikautena myös joidenkin hotellien allasvedet ovat lämmitettyjä.

Kaupunki ON ihan!!!!!!!!!! Itse olen varannut matkan taas jo maaliskuulle.........

• Riviera Clubissa

Olimme juuri viikon Isrotel Riviera Clubissa, vanhemmat ja 2 lasta. Ihan ok huoneisto, makkari, olkkari jossa levitettävä sohva lapsille sekä peruskeittiövarustus. Keittiö ei ole kovin kummoinen, esim. laseja, lautasia, haarukoita jne. on vain 4 kpl. Ihan kivasti silti saatiin tehtyä ruokia itsekin.
      Oma terassi / aurinkoparveke on ihana! Suoraan terassin kautta uima-altaalle, matkaa n. 15 m. Mikä voisi olla helpompaa lasten kanssa!? Uima-allasalue on turvallinen, siisti ja pieni. Tulikruunut ja appelsiinipuut tuoksuvat ja kukkivat, palmut luovat tunnelmaa! Ainoa harmillinen asia on, että altaassa sai periaatteessa uida vain klo 8-17. No, muina aikoina olikin jo viileämpää eikä joulukuun aurinko yltänyt sisäpihalle saakka. Mukavaa matkaa teille, viekää terveisiä!

• juba_83

Moikka!

Osaatteko myös sanoa tuosta Eilatin hintapolitiikasta jotain suuntaa antavaa. Kuten paljonka sukellukset, rantatuolit jne maksavat? Tarkoitus lähteä tuossa helmikuun puolen välin jälkeen Eilatiin ja juurikin Riviera Clubille.

• Katti76
        juba_83 kirjoitti:

Moikka!

Osaatteko myös sanoa tuosta Eilatin hintapolitiikasta jotain suuntaa antavaa. Kuten paljonka sukellukset, rantatuolit jne maksavat? Tarkoitus lähteä tuossa helmikuun puolen välin jälkeen Eilatiin ja juurikin Riviera Clubille.

Minkälainen on hotellin yksiö? Meitä on lähdössä kaksi aikuista ja 1 vuotias lapsi matkaan maaliskuussa. Äkkilähtöjä tässä jo kytätään :) Lomamatkoilla olisi nyt hyvä tarjous, lähinnä mietityttää että onko yksiö kovinkin pieni??

• #reissulainen#
        Katti76 kirjoitti:

Minkälainen on hotellin yksiö? Meitä on lähdössä kaksi aikuista ja 1 vuotias lapsi matkaan maaliskuussa. Äkkilähtöjä tässä jo kytätään :) Lomamatkoilla olisi nyt hyvä tarjous, lähinnä mietityttää että onko yksiö kovinkin pieni??

Riviera Clupin yksiö on aika pieni. Heti ovesta tultaessa pikkuruinen keittiön tapainen tila ja huone pikkuinen. Paveke, ainakin altaille päin kivan kokoinen. Hotellin kuvasivuilla on mielestäni hyvä kuva huoneesta (se pikkuisemman huoneen kuva)

Itse kuitenkin ajattelen, ettei siellä huoneessa paljon käydä muutakuin nukkumassa. Siisti paikka. Kylppärikin ihan ok. Lyhyt matka altaille.

Toivottavasti saatte mukavan peruutuspaikan!

• shalomisti
        juba_83 kirjoitti:

Moikka!

Yleisesti ottaen Israel on kallis maa eli about Suomen hintainen esimerkiksi ruoan ja palveluiden osalta. Merkkitavara on jopa karvan kalliimpaa.

• Shlalom
        shalomisti kirjoitti:

Yleisesti ottaen Israel on kallis maa eli about Suomen hintainen esimerkiksi ruoan ja palveluiden osalta. Merkkitavara on jopa karvan kalliimpaa.

Ei se nyt niin kallis maa oo ku kirjottelet.Riippuu vähän missä käy ostoksilla.Esim ite ostin farkut merkkiliikkeestä 70 euroa ja suomessa samat maksaa 100e.Ja taksilla matkustelu on edullista.

• Aurinkoonpitääpäästä

Olen tilannut matkan Eilatiin marraskuuksi 2015. Pelottaa lähteä, onko pelkoon aihetta eli onko turvallista vai onko sodat liian lähellä?

• Shalom1

Mielestäni Eilat on aivan turvallinen paikka, enkä muista siellä tapahtuneen minkäänlaisia väkivaltaisuuksia, vaikka muualla Israelissa onkin ollut konflikteja.
        Eilat on ihan miellyttävä lomakohde ja toivotan sinulle oikein hyvää matkaa.

• reissuunvaan

Kyllä voit hyvillä milein lähteä Eilattiin tuolloin. Itse olin pari vuotta sitten pahimpaan intifadan aikaan siellä. Eilatissa ei ollut merkkiäkään väkivallasta.

• Sirpa_T

Eilat on suht. turvallinen lomakohde, kaukana Jerusalemin sodista. Egyptin kiihkomieliset muslimit siinä ihan rajanaapureina ovat arvaamattomia. Ampuivat tänä syksynä meksikolaisryhmän turistibussiin Siinailla.
      Olimme Eilatissa pari vuotta sitten kaksi viikkoa joulukuussa. Sekä maaliskuun säistä on myös kokemuksia sieltä. Päivällä hyvinkin lämmintä ja aurinkoista. Iltaviileä tulee aikaisin, silloin on pitkää ja lämmintä puettava päälle.
      Eli fleeceä laukkuihin ja mukavaa matkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe