Isrotel Riviera Club?

entä sää?

Olemme lähdössä Eilatiin helmi-maaliskuun vaihteessa. Eilat vaikuttaa ihanalta paikalta, mutta haluaisin tietää enemmän hotelleista. Isrotel riviera club on ainakin hintatasoltaan sopiva. Onko jollain kokemuksia sieltä? Entä Eilatin sää tuohon aikaan vuodesta. Kiitos jo etukäteen!

11

2496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotiutunut

Itse olin marraskuussa kyseisessä hotellissa viikon. Ihan kiva paikka. Siisti, niinkuin Eilatissa yleensäkin. Pieni sievä allasalue, pieni putiikki hotellin yhteydessä. Lähellä rantaa. Matala hotelli, joten keskustan lentokentän äänet eivät häirinneet ollenkaan. Aamiaista tai muutakaan ruokailua kyseisessä hotellissa ei ole. Viereisen hotellin palveluja voi ostaa halutessaan.

Helmi-maaliskuu on vielä vähän talvikuukausia. Aurinko melko varmasti paistaa ja lämpötilat varmasti 20 asteen paremmalla puolella. Merihän on aina vähintään 20 asteista. Itse olin tammikuussa ja silloin oli kylmää aamuisin ja iltasin. Aurinkoa saimme silloinkin riittävästi. Talvikautena myös joidenkin hotellien allasvedet ovat lämmitettyjä.

Kaupunki ON ihan!!!!!!!!!! Itse olen varannut matkan taas jo maaliskuulle.........

• Riviera Clubissa

Olimme juuri viikon Isrotel Riviera Clubissa, vanhemmat ja 2 lasta. Ihan ok huoneisto, makkari, olkkari jossa levitettävä sohva lapsille sekä peruskeittiövarustus. Keittiö ei ole kovin kummoinen, esim. laseja, lautasia, haarukoita jne. on vain 4 kpl. Ihan kivasti silti saatiin tehtyä ruokia itsekin.
      Oma terassi / aurinkoparveke on ihana! Suoraan terassin kautta uima-altaalle, matkaa n. 15 m. Mikä voisi olla helpompaa lasten kanssa!? Uima-allasalue on turvallinen, siisti ja pieni. Tulikruunut ja appelsiinipuut tuoksuvat ja kukkivat, palmut luovat tunnelmaa! Ainoa harmillinen asia on, että altaassa sai periaatteessa uida vain klo 8-17. No, muina aikoina olikin jo viileämpää eikä joulukuun aurinko yltänyt sisäpihalle saakka. Mukavaa matkaa teille, viekää terveisiä!

• juba_83

Moikka!

Osaatteko myös sanoa tuosta Eilatin hintapolitiikasta jotain suuntaa antavaa. Kuten paljonka sukellukset, rantatuolit jne maksavat? Tarkoitus lähteä tuossa helmikuun puolen välin jälkeen Eilatiin ja juurikin Riviera Clubille.

• Katti76
        juba_83 kirjoitti:

Moikka!

Osaatteko myös sanoa tuosta Eilatin hintapolitiikasta jotain suuntaa antavaa. Kuten paljonka sukellukset, rantatuolit jne maksavat? Tarkoitus lähteä tuossa helmikuun puolen välin jälkeen Eilatiin ja juurikin Riviera Clubille.

Minkälainen on hotellin yksiö? Meitä on lähdössä kaksi aikuista ja 1 vuotias lapsi matkaan maaliskuussa. Äkkilähtöjä tässä jo kytätään :) Lomamatkoilla olisi nyt hyvä tarjous, lähinnä mietityttää että onko yksiö kovinkin pieni??

• #reissulainen#
        Katti76 kirjoitti:

Minkälainen on hotellin yksiö? Meitä on lähdössä kaksi aikuista ja 1 vuotias lapsi matkaan maaliskuussa. Äkkilähtöjä tässä jo kytätään :) Lomamatkoilla olisi nyt hyvä tarjous, lähinnä mietityttää että onko yksiö kovinkin pieni??

Riviera Clupin yksiö on aika pieni. Heti ovesta tultaessa pikkuruinen keittiön tapainen tila ja huone pikkuinen. Paveke, ainakin altaille päin kivan kokoinen. Hotellin kuvasivuilla on mielestäni hyvä kuva huoneesta (se pikkuisemman huoneen kuva)

Itse kuitenkin ajattelen, ettei siellä huoneessa paljon käydä muutakuin nukkumassa. Siisti paikka. Kylppärikin ihan ok. Lyhyt matka altaille.

Toivottavasti saatte mukavan peruutuspaikan!

• shalomisti
        juba_83 kirjoitti:

Moikka!

Yleisesti ottaen Israel on kallis maa eli about Suomen hintainen esimerkiksi ruoan ja palveluiden osalta. Merkkitavara on jopa karvan kalliimpaa.

• Shlalom
        shalomisti kirjoitti:

Yleisesti ottaen Israel on kallis maa eli about Suomen hintainen esimerkiksi ruoan ja palveluiden osalta. Merkkitavara on jopa karvan kalliimpaa.

Ei se nyt niin kallis maa oo ku kirjottelet.Riippuu vähän missä käy ostoksilla.Esim ite ostin farkut merkkiliikkeestä 70 euroa ja suomessa samat maksaa 100e.Ja taksilla matkustelu on edullista.

• Aurinkoonpitääpäästä

Olen tilannut matkan Eilatiin marraskuuksi 2015. Pelottaa lähteä, onko pelkoon aihetta eli onko turvallista vai onko sodat liian lähellä?

• Shalom1

Mielestäni Eilat on aivan turvallinen paikka, enkä muista siellä tapahtuneen minkäänlaisia väkivaltaisuuksia, vaikka muualla Israelissa onkin ollut konflikteja.
        Eilat on ihan miellyttävä lomakohde ja toivotan sinulle oikein hyvää matkaa.

• reissuunvaan

Kyllä voit hyvillä milein lähteä Eilattiin tuolloin. Itse olin pari vuotta sitten pahimpaan intifadan aikaan siellä. Eilatissa ei ollut merkkiäkään väkivallasta.

• Sirpa_T

Eilat on suht. turvallinen lomakohde, kaukana Jerusalemin sodista. Egyptin kiihkomieliset muslimit siinä ihan rajanaapureina ovat arvaamattomia. Ampuivat tänä syksynä meksikolaisryhmän turistibussiin Siinailla.
      Olimme Eilatissa pari vuotta sitten kaksi viikkoa joulukuussa. Sekä maaliskuun säistä on myös kokemuksia sieltä. Päivällä hyvinkin lämmintä ja aurinkoista. Iltaviileä tulee aikaisin, silloin on pitkää ja lämmintä puettava päälle.
      Eli fleeceä laukkuihin ja mukavaa matkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      174
      2057
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1489
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1414
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1182
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1066
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1003
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      918
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      96
      854
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      815
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      785
    Aihe