Mäkki ei ole pelikone,

eipä ei!

Nyt se on todettu, että Mäkki ei ole pelikone. Kun sukulaispojalla on MäkBuuk, ajattelin ostaa hänelle joululahjaksi jonkun kunnon räiskintäpelin. ja kävin kysymässä Apple Mac Intoshin OS X 10.5:lle tehtyjä tietokonepelejä sekä Prismasta, Anttilasta että Citymarketista. Muutama DVD-romppu, sekä Windowsilla että OS X:llä toimiva, löytyi, mutta pikkupoikien peleinä, tasohyppelyitä. Ei mitään massiivisen grafiikan räiskintäpelejä, ei edes autokaahailupelejä löytynyt Mäkille! Mäkki on näköjään sitten laihankuivakkojen toimistotyöntekijöiden kone.

16

1514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E. Sonorro Läskiperse

      Ei sovi Mac retardeille ei

    • ,,,,

      Minusta on sitten tulossa varmaan laihankuivakka työntekijä. :)

    • Mac pro

      Lapsenmielisille pelikonosoli ketkä pelaamista haluavat.On kuitenkin sukulaispoikasi pelastettu win systeemiltä.

    • ei ei..

      Mac on aikuisten ihmisten tietokone.

      Itsekkin pitkään ostin PC-koneisiin sika kalliita osia (>500e näyttiksiä ym.), aikansa se oli kivaa, mutta nyt kun peli into on laantunut, ei Mac tuntunut edes kalliilta hankinnalta ja halvemmaksi tämä Mac tulee nyt aikuisena kuin PC-kone ennen :)

    • >kävin kysymässä Apple Mac Intoshin OS X 10.5:lle tehtyjä tietokonepelejä sekä Prismasta, Anttilasta että Citymarketista.

      Osaat käyttää nettiä ja kirjoittaa viestiä suomi24:ään, mutta et muka osaa etsiä netistä Macin pelejä vaan joudut juoksemaan tuntikausia pitkin tavarataloja sen sijaan että olisit selvittänyt tarjonnan muutamassa minuutissa vaikka Applen sivuilta? Aijai miten uskottavaa.

      1657 kohdetta löytyi..
      http://guide.apple.com/action.lasso?-database=MacOSGuide&-layout=cgi_search&-response=/uscategories/games/games_results.lasso&-op=bw&st_Cat_IDs_result=B047&-maxRecords=10&-search

      >Mäkki on näköjään sitten laihankuivakkojen toimistotyöntekijöiden kone.

      Windows on vissiin uusavuttomien kone?

      • vesku_orig

        mie oon jo toimistotyöntekijä. Haluan nyt virallisesti myös laihankuivakaksi!


      • yleensä..
        vesku_orig kirjoitti:

        mie oon jo toimistotyöntekijä. Haluan nyt virallisesti myös laihankuivakaksi!

        Käytetään PC-koneita.


      • yleensä.. kirjoitti:

        Käytetään PC-koneita.

        se kaulusköyhä saa kuitenkin valita itse, ja yhä useampi myös valitsee.


      • vesku_orig
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        se kaulusköyhä saa kuitenkin valita itse, ja yhä useampi myös valitsee.

        töissä erinäistä WinPC-XP -pörryytystä. Kotona ei sitte enää yhtään. Ku kerta saa ite valita.


      • Yikes
        vesku_orig kirjoitti:

        mie oon jo toimistotyöntekijä. Haluan nyt virallisesti myös laihankuivakaksi!

        oo toimistotyöntekijä, mutta toi laihuus kyllä kelepaisi.


      • Maccileipä..
        Yikes kirjoitti:

        oo toimistotyöntekijä, mutta toi laihuus kyllä kelepaisi.

        Ei kannata olla mikään luikku paska!

        Asennetta peliin :)


    • Mäkkihöperö

      Miksi sen sitten yleensä pitäisi olla pelikone?! Ilmeisesti ne joilla ei ole omakohtaista Mac-kokemusta, eivät todellakaan tajua, että koneen käyttö voi jo sellaisenaan olla niin viihdyttävää, että keinotekoisten piristeiden kuten pelien käyttö on tarpeetonta.

      Tämä selittää myös Windoze-maailman runsaan pelitarjonnan: ilman sitä koneen käyttö olisi niin monille täysin sietämätöntä.

    • asdsadasd

      Maciin saa App Storesta ladattua paljon pelejä, niin ilmaiseksi kuin vähän kalliimmallakin varalla.

    • karu totuus

      Mäkki on tehty työkäyttöön ja hyötykäyttöön, ei finninaamojen peli/kellotusleluksi.

    • mac pelaaja

      mac on mitä parhain pelikone. ja mac pelejä on saatavilla netissä hyvä valikoima mie oon saamassa imacin ja odotan innolla että pääsen pelailemaa mie oon enne pelaillu iskän mäkilla call of dutunelosta ja blackopsii oon 11v

    • duunari 3400€/kk

      Pelaaminen on pentujen touhua. Leikkaa tukkasi ja mene töihin sossupummi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe