Mäkki ei ole pelikone,

eipä ei!

Nyt se on todettu, että Mäkki ei ole pelikone. Kun sukulaispojalla on MäkBuuk, ajattelin ostaa hänelle joululahjaksi jonkun kunnon räiskintäpelin. ja kävin kysymässä Apple Mac Intoshin OS X 10.5:lle tehtyjä tietokonepelejä sekä Prismasta, Anttilasta että Citymarketista. Muutama DVD-romppu, sekä Windowsilla että OS X:llä toimiva, löytyi, mutta pikkupoikien peleinä, tasohyppelyitä. Ei mitään massiivisen grafiikan räiskintäpelejä, ei edes autokaahailupelejä löytynyt Mäkille! Mäkki on näköjään sitten laihankuivakkojen toimistotyöntekijöiden kone.

16

1590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E. Sonorro Läskiperse

Ei sovi Mac retardeille ei

• ,,,,

Minusta on sitten tulossa varmaan laihankuivakka työntekijä. :)

• Mac pro

Lapsenmielisille pelikonosoli ketkä pelaamista haluavat.On kuitenkin sukulaispoikasi pelastettu win systeemiltä.

• ei ei..

Mac on aikuisten ihmisten tietokone.

Itsekkin pitkään ostin PC-koneisiin sika kalliita osia (>500e näyttiksiä ym.), aikansa se oli kivaa, mutta nyt kun peli into on laantunut, ei Mac tuntunut edes kalliilta hankinnalta ja halvemmaksi tämä Mac tulee nyt aikuisena kuin PC-kone ennen :)

• >kävin kysymässä Apple Mac Intoshin OS X 10.5:lle tehtyjä tietokonepelejä sekä Prismasta, Anttilasta että Citymarketista.

Osaat käyttää nettiä ja kirjoittaa viestiä suomi24:ään, mutta et muka osaa etsiä netistä Macin pelejä vaan joudut juoksemaan tuntikausia pitkin tavarataloja sen sijaan että olisit selvittänyt tarjonnan muutamassa minuutissa vaikka Applen sivuilta? Aijai miten uskottavaa.

1657 kohdetta löytyi..
      http://guide.apple.com/action.lasso?-database=MacOSGuide&-layout=cgi_search&-response=/uscategories/games/games_results.lasso&-op=bw&st_Cat_IDs_result=B047&-maxRecords=10&-search

>Mäkki on näköjään sitten laihankuivakkojen toimistotyöntekijöiden kone.

Windows on vissiin uusavuttomien kone?

• vesku_orig

mie oon jo toimistotyöntekijä. Haluan nyt virallisesti myös laihankuivakaksi!

• yleensä..
        vesku_orig kirjoitti:

Käytetään PC-koneita.

• yleensä.. kirjoitti:

Käytetään PC-koneita.

se kaulusköyhä saa kuitenkin valita itse, ja yhä useampi myös valitsee.

• vesku_orig
        RepeRuutikallo kirjoitti:

se kaulusköyhä saa kuitenkin valita itse, ja yhä useampi myös valitsee.

töissä erinäistä WinPC-XP -pörryytystä. Kotona ei sitte enää yhtään. Ku kerta saa ite valita.

• Yikes
        vesku_orig kirjoitti:

oo toimistotyöntekijä, mutta toi laihuus kyllä kelepaisi.

• Maccileipä..
        Yikes kirjoitti:

oo toimistotyöntekijä, mutta toi laihuus kyllä kelepaisi.

Ei kannata olla mikään luikku paska!

Asennetta peliin :)

• Mäkkihöperö

Miksi sen sitten yleensä pitäisi olla pelikone?! Ilmeisesti ne joilla ei ole omakohtaista Mac-kokemusta, eivät todellakaan tajua, että koneen käyttö voi jo sellaisenaan olla niin viihdyttävää, että keinotekoisten piristeiden kuten pelien käyttö on tarpeetonta.

Tämä selittää myös Windoze-maailman runsaan pelitarjonnan: ilman sitä koneen käyttö olisi niin monille täysin sietämätöntä.

• asdsadasd

Maciin saa App Storesta ladattua paljon pelejä, niin ilmaiseksi kuin vähän kalliimmallakin varalla.

• karu totuus

Mäkki on tehty työkäyttöön ja hyötykäyttöön, ei finninaamojen peli/kellotusleluksi.

• mac pelaaja

mac on mitä parhain pelikone. ja mac pelejä on saatavilla netissä hyvä valikoima mie oon saamassa imacin ja odotan innolla että pääsen pelailemaa mie oon enne pelaillu iskän mäkilla call of dutunelosta ja blackopsii oon 11v

• duunari 3400€/kk

Pelaaminen on pentujen touhua. Leikkaa tukkasi ja mene töihin sossupummi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      187
      11448
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5459
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2717
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2365
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1851
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1815
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1584
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1460
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1406
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1379
    Aihe