Heippa!
Olisi hakusessa (jos edes on tälläistä lelua keksitty) sellainen pehmolelu, johon saisi itse nauhoitettua musiikkia/puhetta tms. Joten auttakaa, että onko moista edes markkinoilla? TV:ssä näin jonkun mihin saa kuviakin ja yhdistettyä tietokoneeseen, mutta sellainen ei ole etsimäni.
Vuoden ikäiselle pojalleni etsin unilelua, johon voisin siis nauhoittaa ehkäpä jonkun pojalle tutun unilaulun tai vaikka laulaa itse :D (Ainakin nukahtaa nopeasti, tätä rääkymistä ei kauaa kukaa nkuuntele ;) )
Eli hinnalla ei väliä, jos vain moinen on keksitty!
Musiikkinalle
mam07
0
202
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275