Virtsaterapia

@nti-luomu

11

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tiedät

      toimiiko, sehän on halpaa, ei mene rahat hukkaan ja ravintoaineet kierrätetään.

    • huvittunut sivullinen

      Alunperin tässäkin on ollut kysymys huumorista.

      On mielenkiintoinen ilmiö, että tämän tapaiset vitsiksi tarkoitetut jutut alkavat sopivaan maaperään päästyään elää omaa elämäänsä ja tulla osaksi hyväuskoisten höppänöiden käytäntöä.

      Ensin joku vaikkapa rehvakkaassa nousuhumalassa lyö kaverinsa kanssa vetoa, että saa ihmisiä tekemään jotain aivan älytöntä. Tällä tavalla on syntynyt useita menetelmiä, jotka ovat saavuttaneet laajaa suosiota ympäri maailman.

      Vastaavia esimerkkejä on muitakin, listaa voi jatkaa...

      -suolihuuhtelut
      -homeopatia
      -kesäaikaan siirtyminen
      -astrologia

      • esim. tällaista

        Kuulin, että joku oli läpällä heittänyt tämmöisen, että voisi alkaa myymään otsonikaasun johtamista letkulla perseeseen parantamaan kaikki mahdolliset vaivat. Ei kuulemma mennyt aikaakaan, kun alkoi tulla kyselyjä, että mistä tämmöistä hoitoa saa.

        En tiedä onko totta.


      • ...

        Listaa: Hullut, jotka kirjoittelee tänne palstalle ja luulevat tietävänsä maailman kaikki asiat.


      • ...
        esim. tällaista kirjoitti:

        Kuulin, että joku oli läpällä heittänyt tämmöisen, että voisi alkaa myymään otsonikaasun johtamista letkulla perseeseen parantamaan kaikki mahdolliset vaivat. Ei kuulemma mennyt aikaakaan, kun alkoi tulla kyselyjä, että mistä tämmöistä hoitoa saa.

        En tiedä onko totta.

        Tarjota sinulle tuota haluamaasi hoitoa, sanotaan noin 1000 E/ hoitokerta.


      • Anonyymi
        esim. tällaista kirjoitti:

        Kuulin, että joku oli läpällä heittänyt tämmöisen, että voisi alkaa myymään otsonikaasun johtamista letkulla perseeseen parantamaan kaikki mahdolliset vaivat. Ei kuulemma mennyt aikaakaan, kun alkoi tulla kyselyjä, että mistä tämmöistä hoitoa saa.

        En tiedä onko totta.

        Ihmiset joilla ei ole mitäön koulutusta luottavat usein tälläisiin juttuihin.
        Minun ystäväni osti muka magneetti sulat kenkiinsä , kuulemma selkäsärky lähtee. Ne olivat kalliit, ja mieheni jolla oli työn kautta juuri magneetti mittaus laitteet mittasi ne sulat ja niissä ei ollut tippaakaan magneettia, niin että eräät ne keksii asiat ja tienaavat hyvin rahaa ihmisten uskolla heihin, ja pöljät vaan jatkaa kaiken mailman liåuulotautisten uskomuksia totelleet.
        Ykiåsikin tuttu siirsi sänkynsä kesti lattialle kun joku hörhö oli sanonut hönelle että siihe kohdassa ei ole niin kovasti magneettikenttää .
        Joten jos on jotain vikaa kehossa niin ailloin menee normaali ihminen lääkäriin eikä humulilupuli tohtoreille


    • Anonyymi

      Antiwax Johtaja Urea King Christopher Key

      Google
      Drink Urea Christopher Key

      • Anonyymi

        Tuoretta ja lämmintä rokottamattoman miehen ureaa, se on tehokkainta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoretta ja lämmintä rokottamattoman miehen ureaa, se on tehokkainta.

        Entäs jos sen rokottamattoman miehen lämpöisessä vuåirtsassa on tarttuvia tauteja siltiki; bakteereita ynnä muita jäännös aineita,
        Ihan totta joka on niin typerä että uskoo näihin juttuihin , osakokoon ei ole muilta pois mitenkään, siinähän kuseskelevat onnellisen tietämättöminä vaikutuksista .äjoten jatkakoon ihan vaan miten he esille passaa


    • Anonyymi

      Rokotettujen joukkokuolemat ovat alkaneet, ette ikinä usko mitään😂🤣

      Urea on luonnonmukainen ja turvallinen vaihtioehto.

      Rokotettujen joukkomuolemat ovat alkaneet.

      Siksi valintamme on rokottamattoman miehen tuore urea. ♥️🥃♥️

      Golden Shower puhdistaa ♥️🚿♥️

      • Anonyymi

        Yhdyn edelliseen. Ureaa voi ja kannattaa myös käyttää esimerkiksi vieraille alkudrinkkinä kalliin skumpan sijaan. Kylmänä ja hiilihapotettuna käy hyvin skumpasta. Värikin sama kunhan muistaa käydä usein kusella.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe