Äiti ja tytär

Oona

Uusi kertomus.

Seksuaalinen kiihottuminen ei aina välttämättä valitse suorinta mahdollista muotoaan. Onhan se, mistä itse kukin kiihottuu, kovin yksilöllistä.
”Kuka tykkää äidistä ja kuka tyttärestä”, on vanha ja kulunut suomalainen sanonta.

Entä jos tykkäisi molemmista - samanaikaisesti? Siinä siis itse dilemma kelle tahansa.

Tapasin kuvankauniin Tuulan tansseissa.
Olin ollut vailla varsinaista tyttöseuraa jo pitemmän aikaa, joten etsiskelin uutta partneria. En silti vielä siinä vaiheessa varsinaista ”petikaveria”, vaan ihan vain herttaista ja luonnollista tyttöystävää.

Hain Tuulan, jota en tuntenut ennestään, tanssiin. Tanssimme ne pakolliset kaksi peliä, jonka jälkeen saatoin hänet takaisin sinne mistä hänet olin hakenut tanssiin. Kumarsin kohteliaasti kiittäen tanssista.
Tanssiessamme emme vaihtaneet sanaakaan. Poikkeuksellista? ...ehkä, mutta nautin silti hänen täydellisen vartalonsa intiimiydestä.

Kyseinen juhannusaatto oli poikkeuksellisen kaunis ja lämmin, jopa helteinen. Se taas johti siihen, että tanssiyleisön vaatetus oli, olosuhteista johtuen, tavallista keveämpää.

Olen luonteeltani jonkin verran ujo. Siitä syystä en saanut sanaakaan suustani. Olin varma, että olin menettänyt tilaisuuden saada tutustua tanssipartneriini uudemman kerran. Olihan tanssilavan ympäristö mustanaan juhlaväkeä. En uskonut löytäväni Tuulaa uudestaan kaiken väen keskeltä. Näin hänestä tosin silloin tällöin vilahduksen tanssilattialla, kun hän oli jos minkälaisen miekkosen pyöriteltävänä.

Kun tuli taukoaika menin autolleni, jossa ”tankkasin” - muutamalla paukulla.

Tanssit jatkuivat.
Pahemmin horjumatta menin tanssilavan ääreen tarkkailemaan tanssijoita. Haeskelin Tuulaa sekavalta tanssilattialta.

Tunsin jonkun koskettavan hartiaani, kysyen: Tanssitko?
Kysyjä oli, arviolta nelikymppinen, sangen kaunis nainen. Vastasin: ”mielellään”.
Toistui sama kuin Tuulan kanssa tanssiessani. En saanut sanaakaan suustani. Partnerini pelasti jumiutuneen tilanteen ryhtymällä juttelemaan niitä näitä, sinänsä väljähtyneitä asioita, kuten kuinka ihana juhannussää oli ja vastaavaa tyhjänpäiväistä höpinää.
Tanssipartnerillani ja minulla oli ikäeroa varmasti viisitoista vuotta, jossa itse kuuluin nuorempaan ikäluokkaan. Nainen oli kuitenkin kaunis ja hän katseli silmiin veitikkamaisesti hymyillen. Kaiken lisäksi hän oli tosi hyvä tanssitettava. Hän myötäili joustavasti jokaista liikettäni, tiiviisti kehooni liimautuen.
Olin huomaavinaan jotakin tuttua hänen kasvoissaan. Keksin, hetken mietittyäni, että hän muistutti tavattomasti edellistä partneriani, Tuulaa. En kuitenkaan sillä hetkellä osannut yhdistää heitä äidiksi ja tyttäreksi.

Orkesterin vaiettua, nainen sanoi:
– Eikö sinustakin täällä ole vähän kuuma?
– On todella, mutta en halua valittaa jos ainakin yhtenä juhannusaattona on näin hieno sää.
– Entä… jos silti menisimme… jäähylle tuonne rantaan? Nainen kysyi.

Tanssipaikka oli vain muutaman sadan metrin päässä kauniin järven rannalla. Tunsin itseni nihkeän hikiseksi, joten suostuin naisen esittämään. Voisinhan ainakin huuhdella kainalot ja kasvot viileässä rantavedessä.
Nainen johdatteli minut rantaan. Istuuduimme laiturin puiselle penkille. Hän otti pienestä käsilaukustaan esille taskumatin. Kysyi - maistuisiko Ballantine´s? (Yllätys, yllätys sekin.)
Totta kai se maistui.

Esittäydyimme. Hän oli Terttu, ja itse olen Jari.
Naukkailimme viskiä, samalla nauttien tosi kauniista juhannusillasta. Kohta herkistyimme hyväilemään ja suukottelemaan toisiamme ja Terttu esitti, josko voisimme siirtyä hänen asuntovaunulleen, joka oli leirintäalueella aivan tanssipaikan läheisyydessä.

Menimme sinne käsikynkässä.

Siinä köpittäessämme silmäilin vaivihkaa Tertun suloja. Hänellä kun oli turhan avokaulainen pikkupusakka päällään. Puolet hänen kauniisti, ulos pursuavista tisseistään olivat ”näytteillä”. Pusakan aukko päättyi juuri ja juuri hieman nännien yläpuolelle.
Aavistin mitä ehkä - olisi odotettavissa.

Tertun asuntovaunu oli sitä kaikkein suurinta luokkaa. Kaksi makuuosastoa joiden keskellä oli isoin näkemäni keittiöosasto. Jo vaunuun noustessani olin pannut merkille, että siinä oli ”boggie” akselisto, eli neljät lähekkäiset pyörät, siis kaksiakselinen.
”Miljonäärien vehkeitä”, ajattelin mielessäni.

– Ethän pahastu, Jari, jos kevennän vaatetustani. Täällä kun on niin kuuma ja koska ilmastointilaite ei toimi ellei auton moottori ole käynnissä?

En tietenkään pahastunut - pikemminkin päinvastoin, jota en tosin Tertulle näyttänyt aivan sillä tavoin.

Hetkellinen naistuttavani meni suihkuun. Juu, tosi on - vaunussa oli todella pieni ”suihkukoppi”, tosin vaatimattoman kokoinen.
Nainen riisuutui, ei ollenkaan piilotellen itseään. Sinänsä luonnollista, koska jopa kaikkein isoimmissakin matkailuperävaunuissa ei löydy paljoakaan tilaa mihin ”piiloutua”. Yritin esittää herrasmiestä ja katsella muualle, vaikka, täytyy tunnustaa, että vilkaisin hänen paljasta selkäpuoltaan hänen livahtaessaan suihkuun. Oli tosi kaunis ja kiinteä Tertun pylly - ennätin todeta.

Jo se vähä mitä olin - varkain, ennättänyt nähdä, aiheutti määrätynlaista sykettä haarojeni välissä. Tunsin kuinka kaluni jäykistyi pelkästä toiveesta saada aikaan jonkinlaista muhinaa Tertun kanssa.

Terttu tuli kohta suihkusta sanoen: ”Eiköhän sinunkin tulisi käydä huuhtelemassa itsesi?” ”Ja muuten”; hän jatkoi - ”haluan, että olet puhdas myös ”sieltä”.
Ymmärsin yskän, joten pesin tarkkaan jopa esinahan altakin.. Ei sen puoleen - olen aina pitänyt omakohtaisesta, intiimistä hygieniastani tarkkaa huolta.

Palattuani suihkusta, joka sivumennen sanoen ei vastannut osakeasuntoni suihkua kokonsa puolesta, mutta jossa silti sai itsensä puhtaaksi, oli Terttu odottamassa minua vaunun perällä olleessa ”makuuhuoneessa”.
Ei - ei hän ollut ilkosillaan, jos joku näin ennätti ajatella.
Hän oli, ollessani suihkussa, pukeutunut mitä houkuttelevan näköiseen vaateparteen. Terttu loikoi vuoteella - ei härskisti selällään, vaan kissamaisen viehkeässä asennossa.
En peitellyt alastonta kehoani millään tavoin, mutta nähdessäni Tertun - tunsin kuinka tämmi alkoi vetää päälle. Laitoin siis kylpypyyhkeen - ihan luonnollisen häveliäisyyden seurauksena, kullin peitteeksi. Enhän halunnut esiintyä turhan ”kiimaisena ja ”halukkaana”.

Terttu oli tosi kaunis ja kiihottava alusvaatteissaan. Mustat verkkosukat jalassa, jotka yltivät reisien kohtaan, josta oli vain pieni taipale hänen houkuttelevaan häpyynsä.
En tosin siinä vaiheessa vielä erottanut Tertun hävyn muotoa, koska hän lepäsi hieman kippurassa. Panin kuitenkin merkille hänen runsaan muotoiset tissinsä, jotka vaistosin hänen mustien ja ohuiden rintaliiviensä alta. Olivathan ne kovin ohuet ja paljastavat. Huomasin silti, että Tertulla oli erittäin herkullisen kiinteät lanteet ja pylly.

Ennätin jo kuvitella, miltä tuntuisi hyväillä hänen peppuaan - jaa, jopa niin, että saisin levittää niitä, jonka jälkeen nuolisin hänen - toivottavasti sopivan karvaista ja kiinteää ”ruusuaan”.
Juuri se, että toivoin hänen pyllynsä olevan, ei ihan mahdottoman karvainen, mutta jonka ”ruusun” ympärillä silti esiintyisi ohuita tummia karvoja, sai minut ennenkuulumattoman hekuman valtaan.

Terttu paljasti vähin erin - kaiken. Hän levitti, aistikkaan hienosti, ihanat reitensä. Hän riisui nimettömänsä, todella taidokkaasti. Eteeni paljastui mitä ihanin - kypsän naisen häpy. Se oli juuri sillä tavoin karvojen peittämä vittu, josta tykkäsin. Joutuihan sieltä, tummien karvojen seasta, ”etsimään” häpyhuulet ja itse vaon. Tertun häpy oli siis erittäin kaunis ja kiihottava.

Ei aikaakaan, kun jo olimme peuhaamassa - ehkä kielletyissä leikeissä. Minkä sille kuitenkaan voi, jos hässittää, puolin ja toisin.
Terttu levitti vittunsa, jopa hävyttömän avoimeksi. Tunsin sitä hyväillessäni sen kiimaisen kosteuden. Siirryin nuolemaan hänen kaunista ja karvaista häpyään.
Nainen, Terttu, oli minua paljon vanhempi. Kiihotuin silti hänen kypsän, eikä siis liian laihan ja nuoren tytön kehosta.

Terttu, oi ihana Terttu. Muistatko entiset, yhteiset rakastelumme? Jos muistat, ota yhteys minuun! Löydät minut Googlesta, hakusanalla …!
Muista vain etunimeni sekä sukunimeni ensimmäinen kirjain, niin löydät minut Googlesta.
Rakas - ystäväni Terttu!
Muistat varmaan hetken, kun yhdyimme, ja kun rakastelimme.
Hyväilit mulkkuani tosi kiihottavalla tavalla. Kun se jäykistyi, runkkasit sitä, jonka jälkeen otit terskan suuhusi.
Sanoit: ”Sulla on ihana kulli”.

Nuolin mehukasta häpyäsi, jonka jälkeen yhdyimme. Muistatko kokemasi valtavan orgasmin!
Tietysti muistat, koska työnsit alapäätäsi minua kohti - rytmikkäästi liikkeitäni muotoillen. En ole unohtanut sitäkään, kun, hekumasi huipulla, äänekkäästi annoit minun ymmärtää, että nautintosi oli täydellinen. Kehosi lainehti ja kiemurteli allani, joka vain kiihotti minut yhäkin nautinnollisimpiin suorituksiin.

Paljastui kuitenkin, että olit hieman petollinen.
Olinhan illan aikana tanssittanut tytärtäsi. Huomasit sen, ja halusit minut itsellesi.
Onnistuit - koska olen kiinnostunut vain ikäisistäni naisista.

Mihin siis jäi tyttäresi Tuula?
Kaiketi hänkin lopulta löysi itselleen sopivan parin.
Me taas, sinä ja minä, löysimme toisemme. Rakastelemme siis edelleenkin - raivoisan kiihkeinä.
Kaunis tyttäresi Tuula, on siis, vaikka halusin hänet ensin, vain paranteesi. Haluan vain sinua, kiimaista ja kypsää naista.
Uskon, että muistat ihanat rakastelumme. Muistat varmaan kaikki herkät yhteiset hetkemme?

Tyttäresi on kaunis kaikin tavoin, mutta Sinä, mamma Terttu, olet silti kaikkein ihanin. Tiedäthän sen siitäkin syystä, että olemme jatkuvassa kanssakäymisessä - lähinnä koskien seksuaalista, kiimaista ja läheistä kanssakäymistämme.

Valitsin siis kauniin mamman, ehkä yhäkin kauniimman tyttären sijasta, koska hän, ”mamma” - oli paljon kiimaisempi.

Kertoi - Oona, Länsi Ruotsista.

2

11948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...lisää!

Jäin vähän kesken sun juttus.

Jatka siis kertomustas, kun se tuntuu kiihottavalle.
      Terv, ihan vaan tavallinenSeppo.

• ...kun ennätän.

...Siis - malttia mieleen.
        Jatkoa seuraa.
        Tv. "oona".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6604
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1598
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1029
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      879
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      871
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe