Olen jo jonkun ajan halunnut mennä juttelemaan ihastukselleni.Eli, miten saisin avattua keskustelun ahdistelematta ihastusta? (Pian vastauksia, please!)
Miten lähestyä poikaa?
17
4869
Vastaukset
- ööh..
menet vain rohkeasti juttelemaan! :) koska aluksi se voi olla hirveän pelottavaa ku lähenet häntä :S sitten huomaatkin :P oho, eihän tämä olekkaan niiiiiin hirveää kuin ajattelin :) juttelet mukavia ^^ kyl sinä pystyt kunhan sinulla on halua yrittää :D
- __Ihatunut_Tyttö__
Eikö se ahistu siitä? Tarkoitan, että kun kaveri meni juttelee mukavia yhelle pojalle, se poika ahdistu siitä :o
- ........
__Ihatunut_Tyttö__ kirjoitti:
Eikö se ahistu siitä? Tarkoitan, että kun kaveri meni juttelee mukavia yhelle pojalle, se poika ahdistu siitä :o
millä tavalla ahdistui? sanoiko hän sen ääneen vai..? jos hän vain oli tyyliin hiljaa jne, voi olla että ujo jätkä tai jtn:D mutta juttele ihmeessä, useimmat ovat vain iloisia, kun saavat huomiota ihmisiltä
- lipiem
mitä teen jos mua pidetään luokan tyhmimpänä ja oudoimpana!!? :S
- Poeka ; )
Juu eli mee vaa rohkeesti juttelee sille.Mee vaikka koulussa käytävällä istuu sen vieree jos se on yksi.
- __Ihastunut_Tyttö__
Se ei istu/liiku yksin. Ikinä. Ja on enää maanantai, ja en nää sitä enää joululomal
- UHLSPORT
oot sä koulussa vai toissä?
- __Ihastunut_Tyttö__
...
- Onneton rakastaja
Mulla on ongelma oon 11v ja ihastunu vuotta vanhempaan poikaan ja se tietää et oon ihan kuses siihen ja se pitää mua pikkukakarana. Oisko kellään mitään vinkkii miten saisin sen ees kattomaan mua päin?? tai pyytää mua ulos??
- Anonyymi
Oo oma ittes, jos näytät että sussa on päljon hyvii puolia,
Jos oot sitten vielä PIKKUKAKARA
Nii se on se kusipää!!
- paashaa
heheheheheee ei mitään mahiksiii ^ oot kakara viel pitkään ja sun on turha ees aatella mitään seurustelua.... ette te ees tiiä mitä se oikeesti on : DDD vitun pikkutenut
- päivänkakkaratyttö
onneton rakastaja, sun kannattaa mennä vaa juttelee sille, ja sanoo sille, et sä et oo mikää pikkukakara. ja sä voit mennä vaik sun kavereiden kaa sen luo, ja sit vaik kysyt siin hälinäs, et haluisko se joku päivä hengaa sun kaa. onnee siihe;) en osaa paremmi auttaa, mut toivottavasti ees vähä autto. :)
- poikien seuras
oon ite khyll ton paashaa kaa samaa mielt asiasta, mut jos on täysin lätkässä johki poikaan vanhempaan tai nuorempaa ittteä, se voi juu olla vaikeeta, oon meinaa itte kokenu sen ku oon yrittäny itte tutustuu mua vuoden vanhempii poikiin 1. wtf..2. en haluu olla sun kaa missää tekemisiss, eka sano noin, ja toka noin :( .. ite oon ny löytäny söpön pojan ja oon alkanu tutustuu siihen paremmin fb, koska siellä se on helpompaa, ja sit ku on jutellu sille 2-3 vk nii sit se jo kysyy päivää millo vois olla kaksn tai porukas :D...onnee ;D
- nnnjjauuu
ehkä helpointa on jos pyydät vaikka facebookissa kaveriks ja lähet juttelee ihan että moi mitä kuuluu? :) jne... sitten jos juttu lähtee hyvin kulkemaan niin voit moikata sitä kun näät ja sitten ku tutustutte viel paremmin niin voit vaikka kysyä siltä että voisko se olla sun kanssa joku päivä :)
- D-York
Meet vaan juttelee iha rohkeesti :) tai sit jos on faces kaverina, nii juttelet niitä näitä ja kysyt vaik jos vois joku päivä tavata tai jotai. Ihan rohkeesti vaan :)
- Anonyymi
Mee vaikka kavereiden kanssa ekaa kertaa puhumaan,
Kysy vaikka haluaako se pelata välkällä totuutta vai tehtävää.
Voit pyytää kavereitasi vaikka käskemään sen halata sitä,
Voitte alkaa viettää aikaa välitunneilla ja vaikka koulun ulkopuolella!!
t. 15. v tyttö - Anonyymi
Kysyt siltä numeroo tai snäppii mä ja mun ihastus ollaan nyt kavereita mä pääsi juttelee sen kaa sillee että mä otin sen numeron meiän 3B ryhmästä nii sit mä juttelin nii sillee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644