Miten lähestyä poikaa?

__Ihastunut_Tyttö__

Olen jo jonkun ajan halunnut mennä juttelemaan ihastukselleni.Eli, miten saisin avattua keskustelun ahdistelematta ihastusta? (Pian vastauksia, please!)

17

4210

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööh..

      menet vain rohkeasti juttelemaan! :) koska aluksi se voi olla hirveän pelottavaa ku lähenet häntä :S sitten huomaatkin :P oho, eihän tämä olekkaan niiiiiin hirveää kuin ajattelin :) juttelet mukavia ^^ kyl sinä pystyt kunhan sinulla on halua yrittää :D

      • __Ihatunut_Tyttö__

        Eikö se ahistu siitä? Tarkoitan, että kun kaveri meni juttelee mukavia yhelle pojalle, se poika ahdistu siitä :o


      • ........
        __Ihatunut_Tyttö__ kirjoitti:

        Eikö se ahistu siitä? Tarkoitan, että kun kaveri meni juttelee mukavia yhelle pojalle, se poika ahdistu siitä :o

        millä tavalla ahdistui? sanoiko hän sen ääneen vai..? jos hän vain oli tyyliin hiljaa jne, voi olla että ujo jätkä tai jtn:D mutta juttele ihmeessä, useimmat ovat vain iloisia, kun saavat huomiota ihmisiltä


      • lipiem

        mitä teen jos mua pidetään luokan tyhmimpänä ja oudoimpana!!? :S


    • Poeka ; )

      Juu eli mee vaa rohkeesti juttelee sille.Mee vaikka koulussa käytävällä istuu sen vieree jos se on yksi.

      • __Ihastunut_Tyttö__

        Se ei istu/liiku yksin. Ikinä. Ja on enää maanantai, ja en nää sitä enää joululomal


    • UHLSPORT

      oot sä koulussa vai toissä?

      • __Ihastunut_Tyttö__

        ...


    • Onneton rakastaja

      Mulla on ongelma oon 11v ja ihastunu vuotta vanhempaan poikaan ja se tietää et oon ihan kuses siihen ja se pitää mua pikkukakarana. Oisko kellään mitään vinkkii miten saisin sen ees kattomaan mua päin?? tai pyytää mua ulos??

      • Anonyymi

        Oo oma ittes, jos näytät että sussa on päljon hyvii puolia,
        Jos oot sitten vielä PIKKUKAKARA
        Nii se on se kusipää!!


    • paashaa

      heheheheheee ei mitään mahiksiii ^ oot kakara viel pitkään ja sun on turha ees aatella mitään seurustelua.... ette te ees tiiä mitä se oikeesti on : DDD vitun pikkutenut

    • päivänkakkaratyttö

      onneton rakastaja, sun kannattaa mennä vaa juttelee sille, ja sanoo sille, et sä et oo mikää pikkukakara. ja sä voit mennä vaik sun kavereiden kaa sen luo, ja sit vaik kysyt siin hälinäs, et haluisko se joku päivä hengaa sun kaa. onnee siihe;) en osaa paremmi auttaa, mut toivottavasti ees vähä autto. :)

    • poikien seuras

      oon ite khyll ton paashaa kaa samaa mielt asiasta, mut jos on täysin lätkässä johki poikaan vanhempaan tai nuorempaa ittteä, se voi juu olla vaikeeta, oon meinaa itte kokenu sen ku oon yrittäny itte tutustuu mua vuoden vanhempii poikiin 1. wtf..2. en haluu olla sun kaa missää tekemisiss, eka sano noin, ja toka noin :( .. ite oon ny löytäny söpön pojan ja oon alkanu tutustuu siihen paremmin fb, koska siellä se on helpompaa, ja sit ku on jutellu sille 2-3 vk nii sit se jo kysyy päivää millo vois olla kaksn tai porukas :D...onnee ;D

    • nnnjjauuu

      ehkä helpointa on jos pyydät vaikka facebookissa kaveriks ja lähet juttelee ihan että moi mitä kuuluu? :) jne... sitten jos juttu lähtee hyvin kulkemaan niin voit moikata sitä kun näät ja sitten ku tutustutte viel paremmin niin voit vaikka kysyä siltä että voisko se olla sun kanssa joku päivä :)

    • D-York

      Meet vaan juttelee iha rohkeesti :) tai sit jos on faces kaverina, nii juttelet niitä näitä ja kysyt vaik jos vois joku päivä tavata tai jotai. Ihan rohkeesti vaan :)

    • Anonyymi

      Mee vaikka kavereiden kanssa ekaa kertaa puhumaan,
      Kysy vaikka haluaako se pelata välkällä totuutta vai tehtävää.
      Voit pyytää kavereitasi vaikka käskemään sen halata sitä,
      Voitte alkaa viettää aikaa välitunneilla ja vaikka koulun ulkopuolella!!

      t. 15. v tyttö

    • Anonyymi

      Kysyt siltä numeroo tai snäppii mä ja mun ihastus ollaan nyt kavereita mä pääsi juttelee sen kaa sillee että mä otin sen numeron meiän 3B ryhmästä nii sit mä juttelin nii sillee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe