ohjelmaan tuollaisen tiedoston mutta en meinaa löytää sitä koneeltani. Saanko sen luotua vai pitäisikö se löytyä koneelta?
Ohjelma ilmoittaa, että Levyn Synaptics Driver Installation Disk tiedosto "SynTPEnh.exe" tarvitaan.
Kirjoita tiedoston polku ja valitse OK.
Apua, auttakaa!
SynTPEnh.exe?
4
1401
Vastaukset
- elä usko
Ei kannata kehoituksista huolimatta hävittää kaikkea vintoos kamaa koneeltaan, oikeastaan vain vintoosin messenkeri on pakko hävittää muut olkoot käyttämättä eikä meseäkään oo pakko hävittää kunhan estää palveluista sen toiminnan.
Asiasi viittaa soundmaniin ja äänien häviämiseen koneelta? En osaa auttaa. - ilaiho
Kannattaisi kertoa ainakin, mikä on se "eräs ohjelma" sekä käytössä oleva Windowsin versio. Muuten vianetsintä voi olla aika tuskaista.
- on koneessa
ja se ohjelma on eräänlainen recover pro-ohjelma!
Siis saisiko tämän ohjelman ladattua koneeseen jos minulla ei olisi windowsin ohjelmia ollenkaan koneessani? Se ei riitä, että mikään niistä ei ole käytössä samaan aikaan? - ilaiho
on koneessa kirjoitti:
ja se ohjelma on eräänlainen recover pro-ohjelma!
Siis saisiko tämän ohjelman ladattua koneeseen jos minulla ei olisi windowsin ohjelmia ollenkaan koneessani? Se ei riitä, että mikään niistä ei ole käytössä samaan aikaan?Jos olet poistellut koneeltasi jotain järjestelmäkomponentteja, kannattaa asentaa käyttöjärjestelmä uudelleen. Älä poista koneeltasi mitään minkä tarkoitusta et ymmärrä täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628