Kaikille Turussa olleille

Heikki J. Patrikainen

Hei kaikille !

Läsnäolleita ihmisiä pyydetään täten ilmoittautumaan epäiltyinä osallisuudesta toissa viikonloppuiseen, syömisen, juomisen ja saunomisen merkeissä tapahtuneeseen epätavalliseen elämänmenoon, elikkä pakanallisuuden harjotukseen. Seuraamuksena ristikuulustelu.

Eli oliko kaikilla kivaa? :)

Ja laitanko mä nyt noi kuvat omaan julkiseen galleriaani josta jokainen voi sitten hakea tahtomansa kuvat vai... mä en usko että kaikkien lähettäminen sähkopostilla erikseen jokaiselle on mielekäs vaihtoehto. Mutta vastakkaisia mielipiteitäkin saa esittää :)

Heikki

9

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menthe

Kyllä meillä oli kivaa. Toivottavasti myös sinulla. Laita vaan kuvat galleriaasi, vai?

Hauskoja jatkoja ja joulun tietämissä nähdään?

• Heikki J. Patrikainen

Kyllä musta oli ihan kiva olla mukana :) Ja joo, toivottavasti mun on mahdollista päästä myös seuraaviin. Ja kaikkea kivaa teillekin päin :)

Heikki

• Aries

Toinen vaihtoehto olisi, että tekisimme oman gallerian. Olen yrittänyt löytää jotain helppoa kotisivunteko-ohjelmaa, tosin huonolla menestyksellä. Voisihan siellä kotisivulla olla myös vierskirja/keskustelupalsta, mutta jo tavallinen sivustokin infoineen ja kuvineen riittäisi.

Eli jos maltat odottaa, että sellaisen helpon ohjelman kotisivun tekoa varten löydän, niin mieluiten laittaisin ottamasi kuvat sinne.

• Heikki J. Patrikainen

>>Toinen vaihtoehto olisi, että tekisimme oman gallerian.>>

Joo, se olisi kyllä pidemmän päälle kiva idea.

>>Olen yrittänyt löytää jotain helppoa kotisivunteko-ohjelmaa, tosin huonolla menestyksellä. Voisihan siellä kotisivulla olla myös vierskirja/keskustelupalsta, mutta jo tavallinen sivustokin infoineen ja kuvineen riittäisi.>>

Kuvat voisi tietysti vaikka vain yksinkertaisesti linkittää käsin html:llä, mutta joku upload-ohjelmahässäkkä olisi kätevämpi sitten kun on paljon kuvia.

Ihan omille kotisivuille ne olisi hyvä laittaa loppujen lopuksi, mutta ne voisi myös laittaa omaan galleriaani ja ladata sieltä näille kotisivuille.

Mun galleria on täällä

http://www.tuura.net/gallery/index.cgi?mode=album&album=/Hesso/Nature

ja siellä on nyt amatöörimäisiä luontokuvia ja muuta epämääräisempää.

Heikki

• ogelilainen

Oli ihan mukava ilta eikä tullut sen paremmin fyysistä kuin moraalista krapulaakaan. Kuvia katselisin mielelläni, varmaan päätät itse josko omilla sivuillasi vai mahdollisesti yhteisesti kehitettävillä.

• Heikki J. Patrikainen

>>Oli ihan mukava ilta eikä tullut sen paremmin fyysistä kuin moraalista
        krapulaakaan.>>

Hyvä niin :)

>>Kuvia katselisin mielelläni, varmaan päätät itse josko omilla sivuillasi
        vai mahdollisesti yhteisesti kehitettävillä.>>

Tai vaikka sekä että.

Heikki

• Aries
        Heikki J. Patrikainen kirjoitti:

>>Oli ihan mukava ilta eikä tullut sen paremmin fyysistä kuin moraalista
        krapulaakaan.>>

Hyvä niin :)

>>Kuvia katselisin mielelläni, varmaan päätät itse josko omilla sivuillasi
        vai mahdollisesti yhteisesti kehitettävillä.>>

Tai vaikka sekä että.

Heikki

En pääse sitä lupaamaani kotisivua tekemään ennen kuin seuraamme tupsahtaa joku joka taitaa sen tekemisen ja on minulla neuvojana. Tietysti Marko osaisi, muttei kiireiltään jouda. Eli odotellaan. Ehtiipähän kerääntyä materiaalia kuvagalleriaamme enemmän.

• Heikki J. Patrikainen
        Aries kirjoitti:

En pääse sitä lupaamaani kotisivua tekemään ennen kuin seuraamme tupsahtaa joku joka taitaa sen tekemisen ja on minulla neuvojana. Tietysti Marko osaisi, muttei kiireiltään jouda. Eli odotellaan. Ehtiipähän kerääntyä materiaalia kuvagalleriaamme enemmän.

Voisihan sitä jonkun yksinkertaisen aluksi tehdä, mutta ei ole vielä omankaan tekeminen ehtiytynyt.

Heikki

• Aries

Seuraavaan juhlaamme, joka on keskitalven seisauksen juhla, eli Yule, on enää kolme viikkoa. Tusinan verran väkeä on jo tulossa, ja muutama vielä mahtuisi. Itse paikkahan on suht tilava, majoitus kahdellekymmenelle, mutta saman joulupöydän ääreen ei ainakaan viittätoista enempää mahdu.

Saas nähdä, saammeko joulukorttimaisemat juhlapaikkamme ympäristöön. Ulkotulia tulee kuitenkin olemaan sellainen määrä, ettei ainakaan pimeässä tarvitse hapuilla, eikä matkalla saunalle eksyä polulta. Kirkkaan tähtitaivaan kun vielä saisimme kaiken ylle, niin johan olisi komeat puitteet juhlille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      75
      4406
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3095
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3075
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      2152
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1269
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1186
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1055
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1045
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe