Kaikille Turussa olleille

Heikki J. Patrikainen

Hei kaikille !

Läsnäolleita ihmisiä pyydetään täten ilmoittautumaan epäiltyinä osallisuudesta toissa viikonloppuiseen, syömisen, juomisen ja saunomisen merkeissä tapahtuneeseen epätavalliseen elämänmenoon, elikkä pakanallisuuden harjotukseen. Seuraamuksena ristikuulustelu.

Eli oliko kaikilla kivaa? :)

Ja laitanko mä nyt noi kuvat omaan julkiseen galleriaani josta jokainen voi sitten hakea tahtomansa kuvat vai... mä en usko että kaikkien lähettäminen sähkopostilla erikseen jokaiselle on mielekäs vaihtoehto. Mutta vastakkaisia mielipiteitäkin saa esittää :)

Heikki

9

538

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menthe

Kyllä meillä oli kivaa. Toivottavasti myös sinulla. Laita vaan kuvat galleriaasi, vai?

Hauskoja jatkoja ja joulun tietämissä nähdään?

• Heikki J. Patrikainen

Kyllä musta oli ihan kiva olla mukana :) Ja joo, toivottavasti mun on mahdollista päästä myös seuraaviin. Ja kaikkea kivaa teillekin päin :)

Heikki

• Aries

Toinen vaihtoehto olisi, että tekisimme oman gallerian. Olen yrittänyt löytää jotain helppoa kotisivunteko-ohjelmaa, tosin huonolla menestyksellä. Voisihan siellä kotisivulla olla myös vierskirja/keskustelupalsta, mutta jo tavallinen sivustokin infoineen ja kuvineen riittäisi.

Eli jos maltat odottaa, että sellaisen helpon ohjelman kotisivun tekoa varten löydän, niin mieluiten laittaisin ottamasi kuvat sinne.

• Heikki J. Patrikainen

>>Toinen vaihtoehto olisi, että tekisimme oman gallerian.>>

Joo, se olisi kyllä pidemmän päälle kiva idea.

>>Olen yrittänyt löytää jotain helppoa kotisivunteko-ohjelmaa, tosin huonolla menestyksellä. Voisihan siellä kotisivulla olla myös vierskirja/keskustelupalsta, mutta jo tavallinen sivustokin infoineen ja kuvineen riittäisi.>>

Kuvat voisi tietysti vaikka vain yksinkertaisesti linkittää käsin html:llä, mutta joku upload-ohjelmahässäkkä olisi kätevämpi sitten kun on paljon kuvia.

Ihan omille kotisivuille ne olisi hyvä laittaa loppujen lopuksi, mutta ne voisi myös laittaa omaan galleriaani ja ladata sieltä näille kotisivuille.

Mun galleria on täällä

http://www.tuura.net/gallery/index.cgi?mode=album&album=/Hesso/Nature

ja siellä on nyt amatöörimäisiä luontokuvia ja muuta epämääräisempää.

Heikki

• ogelilainen

Oli ihan mukava ilta eikä tullut sen paremmin fyysistä kuin moraalista krapulaakaan. Kuvia katselisin mielelläni, varmaan päätät itse josko omilla sivuillasi vai mahdollisesti yhteisesti kehitettävillä.

• Heikki J. Patrikainen

>>Oli ihan mukava ilta eikä tullut sen paremmin fyysistä kuin moraalista
        krapulaakaan.>>

Hyvä niin :)

>>Kuvia katselisin mielelläni, varmaan päätät itse josko omilla sivuillasi
        vai mahdollisesti yhteisesti kehitettävillä.>>

Tai vaikka sekä että.

Heikki

• Aries
        Heikki J. Patrikainen kirjoitti:

>>Oli ihan mukava ilta eikä tullut sen paremmin fyysistä kuin moraalista
        krapulaakaan.>>

Hyvä niin :)

>>Kuvia katselisin mielelläni, varmaan päätät itse josko omilla sivuillasi
        vai mahdollisesti yhteisesti kehitettävillä.>>

Tai vaikka sekä että.

Heikki

En pääse sitä lupaamaani kotisivua tekemään ennen kuin seuraamme tupsahtaa joku joka taitaa sen tekemisen ja on minulla neuvojana. Tietysti Marko osaisi, muttei kiireiltään jouda. Eli odotellaan. Ehtiipähän kerääntyä materiaalia kuvagalleriaamme enemmän.

• Heikki J. Patrikainen
        Aries kirjoitti:

En pääse sitä lupaamaani kotisivua tekemään ennen kuin seuraamme tupsahtaa joku joka taitaa sen tekemisen ja on minulla neuvojana. Tietysti Marko osaisi, muttei kiireiltään jouda. Eli odotellaan. Ehtiipähän kerääntyä materiaalia kuvagalleriaamme enemmän.

Voisihan sitä jonkun yksinkertaisen aluksi tehdä, mutta ei ole vielä omankaan tekeminen ehtiytynyt.

Heikki

• Aries

Seuraavaan juhlaamme, joka on keskitalven seisauksen juhla, eli Yule, on enää kolme viikkoa. Tusinan verran väkeä on jo tulossa, ja muutama vielä mahtuisi. Itse paikkahan on suht tilava, majoitus kahdellekymmenelle, mutta saman joulupöydän ääreen ei ainakaan viittätoista enempää mahdu.

Saas nähdä, saammeko joulukorttimaisemat juhlapaikkamme ympäristöön. Ulkotulia tulee kuitenkin olemaan sellainen määrä, ettei ainakaan pimeässä tarvitse hapuilla, eikä matkalla saunalle eksyä polulta. Kirkkaan tähtitaivaan kun vielä saisimme kaiken ylle, niin johan olisi komeat puitteet juhlille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2264
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      83
      1479
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      958
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      142
      741
    5. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      672
    6. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      666
    7. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      13
      627
    8. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      96
      602
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      598
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      561
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      556
    12. On väärin

Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus
      Ikävä
      42
      552
    13. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      44
      549
    14. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    15. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      136
      521
    16. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      28
      508
    17. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      500
    18. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      77
      494
    19. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      14
      490
    20. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      52
      474
    Aihe