Kaikille Turussa olleille

Heikki J. Patrikainen

Hei kaikille !

Läsnäolleita ihmisiä pyydetään täten ilmoittautumaan epäiltyinä osallisuudesta toissa viikonloppuiseen, syömisen, juomisen ja saunomisen merkeissä tapahtuneeseen epätavalliseen elämänmenoon, elikkä pakanallisuuden harjotukseen. Seuraamuksena ristikuulustelu.

Eli oliko kaikilla kivaa? :)

Ja laitanko mä nyt noi kuvat omaan julkiseen galleriaani josta jokainen voi sitten hakea tahtomansa kuvat vai... mä en usko että kaikkien lähettäminen sähkopostilla erikseen jokaiselle on mielekäs vaihtoehto. Mutta vastakkaisia mielipiteitäkin saa esittää :)

Heikki

9

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menthe

      Kyllä meillä oli kivaa. Toivottavasti myös sinulla. Laita vaan kuvat galleriaasi, vai?

      Hauskoja jatkoja ja joulun tietämissä nähdään?

      • Heikki J. Patrikainen

        Kyllä musta oli ihan kiva olla mukana :) Ja joo, toivottavasti mun on mahdollista päästä myös seuraaviin. Ja kaikkea kivaa teillekin päin :)

        Heikki


    • Aries

      Toinen vaihtoehto olisi, että tekisimme oman gallerian. Olen yrittänyt löytää jotain helppoa kotisivunteko-ohjelmaa, tosin huonolla menestyksellä. Voisihan siellä kotisivulla olla myös vierskirja/keskustelupalsta, mutta jo tavallinen sivustokin infoineen ja kuvineen riittäisi.

      Eli jos maltat odottaa, että sellaisen helpon ohjelman kotisivun tekoa varten löydän, niin mieluiten laittaisin ottamasi kuvat sinne.

      • Heikki J. Patrikainen

        >>Toinen vaihtoehto olisi, että tekisimme oman gallerian.>>

        Joo, se olisi kyllä pidemmän päälle kiva idea.

        >>Olen yrittänyt löytää jotain helppoa kotisivunteko-ohjelmaa, tosin huonolla menestyksellä. Voisihan siellä kotisivulla olla myös vierskirja/keskustelupalsta, mutta jo tavallinen sivustokin infoineen ja kuvineen riittäisi.>>

        Kuvat voisi tietysti vaikka vain yksinkertaisesti linkittää käsin html:llä, mutta joku upload-ohjelmahässäkkä olisi kätevämpi sitten kun on paljon kuvia.

        Ihan omille kotisivuille ne olisi hyvä laittaa loppujen lopuksi, mutta ne voisi myös laittaa omaan galleriaani ja ladata sieltä näille kotisivuille.

        Mun galleria on täällä

        http://www.tuura.net/gallery/index.cgi?mode=album&album=/Hesso/Nature

        ja siellä on nyt amatöörimäisiä luontokuvia ja muuta epämääräisempää.

        Heikki


    • ogelilainen

      Oli ihan mukava ilta eikä tullut sen paremmin fyysistä kuin moraalista krapulaakaan. Kuvia katselisin mielelläni, varmaan päätät itse josko omilla sivuillasi vai mahdollisesti yhteisesti kehitettävillä.

      • Heikki J. Patrikainen

        >>Oli ihan mukava ilta eikä tullut sen paremmin fyysistä kuin moraalista
        krapulaakaan.>>

        Hyvä niin :)

        >>Kuvia katselisin mielelläni, varmaan päätät itse josko omilla sivuillasi
        vai mahdollisesti yhteisesti kehitettävillä.>>

        Tai vaikka sekä että.

        Heikki


      • Aries
        Heikki J. Patrikainen kirjoitti:

        >>Oli ihan mukava ilta eikä tullut sen paremmin fyysistä kuin moraalista
        krapulaakaan.>>

        Hyvä niin :)

        >>Kuvia katselisin mielelläni, varmaan päätät itse josko omilla sivuillasi
        vai mahdollisesti yhteisesti kehitettävillä.>>

        Tai vaikka sekä että.

        Heikki

        En pääse sitä lupaamaani kotisivua tekemään ennen kuin seuraamme tupsahtaa joku joka taitaa sen tekemisen ja on minulla neuvojana. Tietysti Marko osaisi, muttei kiireiltään jouda. Eli odotellaan. Ehtiipähän kerääntyä materiaalia kuvagalleriaamme enemmän.


      • Heikki J. Patrikainen
        Aries kirjoitti:

        En pääse sitä lupaamaani kotisivua tekemään ennen kuin seuraamme tupsahtaa joku joka taitaa sen tekemisen ja on minulla neuvojana. Tietysti Marko osaisi, muttei kiireiltään jouda. Eli odotellaan. Ehtiipähän kerääntyä materiaalia kuvagalleriaamme enemmän.

        Voisihan sitä jonkun yksinkertaisen aluksi tehdä, mutta ei ole vielä omankaan tekeminen ehtiytynyt.

        Heikki


    • Aries

      Seuraavaan juhlaamme, joka on keskitalven seisauksen juhla, eli Yule, on enää kolme viikkoa. Tusinan verran väkeä on jo tulossa, ja muutama vielä mahtuisi. Itse paikkahan on suht tilava, majoitus kahdellekymmenelle, mutta saman joulupöydän ääreen ei ainakaan viittätoista enempää mahdu.

      Saas nähdä, saammeko joulukorttimaisemat juhlapaikkamme ympäristöön. Ulkotulia tulee kuitenkin olemaan sellainen määrä, ettei ainakaan pimeässä tarvitse hapuilla, eikä matkalla saunalle eksyä polulta. Kirkkaan tähtitaivaan kun vielä saisimme kaiken ylle, niin johan olisi komeat puitteet juhlille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe