Liisteri suoraan seinään

???????

Onko suoraan seinään laitettavan liisterin tapetilla merkitystä vai voiko periaatteessa tapetti kun tapetti laittaa suoraan seinään liisterin päälle.

4

9263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "liisteri"

on enempi liimankaltaista ja sille kuuluu erilainen paksuhko tapetti joka on nim omaan suunniteltu tätä "liistriä" varten.esim.paperitapetit ym ei sovellu tämän liisterin kanssa missään nimessä.ota selvää, valikoima on aika kiva näillä suoraan seinään liimattavilla tapeteilla.ovat myös hieman hintavampia kuin esim tavalliset paperitapetit.

• Käykö tämä?

Itse olen täysin ummikko ja aloittelija näissä hommissa ja ajattelin jos pääsisi hieman helpomalla tapetoinnissa kun ei tarvitsi tapettia etukäteen mitata ja leikata ja vettyäkin vielä, vaan saisi suoraan seinään. Ostin tapettia, mutta tuo ilmeisesti ei ole tuolle liisterille sopivaa :(

Design Otto DUDD Sandudd Väinö pesunkestävä paperitapetti. Tuota ilmeisesti ei voi laittaa suoraan seinään? Mitä tapetille tapahtuu jos sen seinään liisterin päälle suoraa laittaa?

• jONE.
        Käykö tämä? kirjoitti:

Itse olen täysin ummikko ja aloittelija näissä hommissa ja ajattelin jos pääsisi hieman helpomalla tapetoinnissa kun ei tarvitsi tapettia etukäteen mitata ja leikata ja vettyäkin vielä, vaan saisi suoraan seinään. Ostin tapettia, mutta tuo ilmeisesti ei ole tuolle liisterille sopivaa :(

Design Otto DUDD Sandudd Väinö pesunkestävä paperitapetti. Tuota ilmeisesti ei voi laittaa suoraan seinään? Mitä tapetille tapahtuu jos sen seinään liisterin päälle suoraa laittaa?

Itselläni oli makkareissa tapettia joka oli tarkoitettu "liisteri seinään" menetelmälle. Olohuoneeseen oli taasen tavallista tapettia. Kokeilin sitäkin samalla menetelmällä, mutta ei onnistu. Kun pistät tapetin seinään, jossa liisteriä niin se alkaa laajenemaan ja saumat puskee kuprulle ja tulos on katastrofi.

• ...

Kuitukangastapettia voi nostaa suoraan liisteröityyn seinään. Se kun ei näet tarvitse vetyttämistä kuten perinteinen paperitapetti.

Enpä ole kokeillut mitä tapahtuisi jos yrittäisi samaa paperitapetilla, mutta luulen, että lopputulos ei olisi kelvollinen. Tapetti varmasti osittain turpoaisi seinässä tuskin tasoittuen kunnolla kuivuessaankaan?

Liisterillä sen sijaan ei ole niin tarkkaa väliä, ihan menestyksellisesti on vedetty perinteistäkin liisteriä seinään. Se vain kuivaa nopeammin kuin tuohon tarkoitukseen varta vasten suunnitellut liisterit, joten ei voi liisteröidä kuin parin vuodan leveyden kerrallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2265
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1978
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1529
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1377
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1076
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      997
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      116
      759
    Aihe