Onko suoraan seinään laitettavan liisterin tapetilla merkitystä vai voiko periaatteessa tapetti kun tapetti laittaa suoraan seinään liisterin päälle.
Liisteri suoraan seinään
4
9188
Vastaukset
- "liisteri"
on enempi liimankaltaista ja sille kuuluu erilainen paksuhko tapetti joka on nim omaan suunniteltu tätä "liistriä" varten.esim.paperitapetit ym ei sovellu tämän liisterin kanssa missään nimessä.ota selvää, valikoima on aika kiva näillä suoraan seinään liimattavilla tapeteilla.ovat myös hieman hintavampia kuin esim tavalliset paperitapetit.
- Käykö tämä?
Itse olen täysin ummikko ja aloittelija näissä hommissa ja ajattelin jos pääsisi hieman helpomalla tapetoinnissa kun ei tarvitsi tapettia etukäteen mitata ja leikata ja vettyäkin vielä, vaan saisi suoraan seinään. Ostin tapettia, mutta tuo ilmeisesti ei ole tuolle liisterille sopivaa :(
Design Otto DUDD Sandudd Väinö pesunkestävä paperitapetti. Tuota ilmeisesti ei voi laittaa suoraan seinään? Mitä tapetille tapahtuu jos sen seinään liisterin päälle suoraa laittaa? - jONE.
Käykö tämä? kirjoitti:
Itse olen täysin ummikko ja aloittelija näissä hommissa ja ajattelin jos pääsisi hieman helpomalla tapetoinnissa kun ei tarvitsi tapettia etukäteen mitata ja leikata ja vettyäkin vielä, vaan saisi suoraan seinään. Ostin tapettia, mutta tuo ilmeisesti ei ole tuolle liisterille sopivaa :(
Design Otto DUDD Sandudd Väinö pesunkestävä paperitapetti. Tuota ilmeisesti ei voi laittaa suoraan seinään? Mitä tapetille tapahtuu jos sen seinään liisterin päälle suoraa laittaa?Itselläni oli makkareissa tapettia joka oli tarkoitettu "liisteri seinään" menetelmälle. Olohuoneeseen oli taasen tavallista tapettia. Kokeilin sitäkin samalla menetelmällä, mutta ei onnistu. Kun pistät tapetin seinään, jossa liisteriä niin se alkaa laajenemaan ja saumat puskee kuprulle ja tulos on katastrofi.
- ...
Kuitukangastapettia voi nostaa suoraan liisteröityyn seinään. Se kun ei näet tarvitse vetyttämistä kuten perinteinen paperitapetti.
Enpä ole kokeillut mitä tapahtuisi jos yrittäisi samaa paperitapetilla, mutta luulen, että lopputulos ei olisi kelvollinen. Tapetti varmasti osittain turpoaisi seinässä tuskin tasoittuen kunnolla kuivuessaankaan?
Liisterillä sen sijaan ei ole niin tarkkaa väliä, ihan menestyksellisesti on vedetty perinteistäkin liisteriä seinään. Se vain kuivaa nopeammin kuin tuohon tarkoitukseen varta vasten suunnitellut liisterit, joten ei voi liisteröidä kuin parin vuodan leveyden kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723