Tunnustan

Tosi matkailija

Olen kiertänyt maailmaa mutta afrikassa en koskan. Sen olen päättänyt että arabimaahan en koskaan matkusta, eli pohjoisafrika on poisuljettu.
Olen vuosia lukennut keskustelupalstaa afrikan matkailusta, on kehuttu ja morkattu. Se kun kerran on käynyt siellä, niin ikinä ei enää. Toinen siellä käynyt puolustaa, et ymmärrä matkustamisesta mitään.
Heittäkää afrikkalainen kohde missä ei kuseteta, ei ole tarttuvia sairauksia, ei kukaan raiskaa.
Eli semmonen kohde että tunnet olevasi lomalla.
Älkää missään nimessä ehdota Egyptiä tai Tunisiaa.

9

1483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollaista..

      maata löydy koko maailmasta,joten mitä oikein haluat??

      "...missä ei kuseteta, ei ole tarttuvia sairauksia, ei kukaan raiskaa. "

      Olen asununut mm. Afrikassa, koskaan ei ole kusetettu, raiskattu, eikä ole koskaan ollut tarttuvia tauteja. Suomessa kyllä kusetusta yrittäviin ihmisiin törmännyt liiankin usein. Kirjoituksesi perusteella hieman mietityttää, oletko muka "kiertänyt maailmaa", jos olet, aika silmät ummessa olet reissaillut!

      • uudestaan afrikkaan

        Jos et ole käynyt afrikassa et ole nähnyt yhtään mitään...


    • reissu repe

      Namibia.Vähän ihmisiä.Rento meininki.Siisti ei paskaa.Turismissa valtava vaikutus eurooppalaisuutta.Ehkä kallis.....

      Vuokraa auto Windhoekista jossa on kaikki varusteet ja ajele minne huvittaa!

      • älä tule

        missään tapauksessa tule Namibiaan, minä olen sinne menossa ja tuolla asenteella olevaa matkailijaa en halua samaan paikkaa jos vaikka törmätään... Tämä on muutes viides reissu Afrikkaan sinne Saharan eteläpuolelle ja koskaan ei ole raiskattu, ryöstetty ja mitä kusettamisella, pärjätty ihan ok.


    • aloittaja itse

      Kertoa YHDENKIN sellaisen maan koko Tellukselta missä ihmisiä ei kuseteta,ei ole tarttuvia tauteja ja ketään ei raiskata? Ei et voi koska niin tapahtuu kaikkialla maailmassa,kyllä,myös täällä omassa rakkaassa suomessamme.

      • Aloittaja

        Vietin jouluni Mauritiuksella, mukana vaimo 2 aikuista lasta perheineen. Palasin aamulla Frankfurtin kautta. Tämä kohde on lähellä täydellisyyttä kun suurin osa ajasta kuluu vartioidun hotellialueen sisäpuolella. Paikalliset varoittavat pääkaupungin Port Louisin rikollisuudesta, taskuvarkaat ovat pikkutekijöitä.
        Kysymykseen Telluksen turvallisimmasta paikasta vastaan: Rodos. Olin eka kertaa vuonna -68 ja siitä lähtien kerran vuodessa vuoteen 2005.
        Paljon on sinä aikana muuttunut, vanhaa Rodosta ei enää ole, sen takia sinne ei enää mennä. Mutta, ihmiset eivät ole muuttuneet.
        Oletko käynyt Tahitilla, entä Cook Island ja Fiji. Siellä ei kuseteta, varasteta tai raiskata.
        Matkustin Israeliin ensimmäisellä AL-Ainin lennolla 80:luvun lopulla. Jerusalemissa oli tiukat paikat, kaikki kantamasi laukut tarkastettiin ennen menoa esm. itkumuurille tai temppeliaukion kirkkoon. Kun päästiin matkaan etelään ja palestiinalaiset jäivät taakse tuli rauha. Saavuimme Eilatiin ja alkoi loma. Mielestäni Eilat on turvallisin lomakohde missä olen ikinä ollut. Eilat on pelkästään turisteille rakennettu, valikoitu asutus koulutettu turistien viihtyvyyden vuoksi. Kysymykseesi " paikasta" missä ei raiskata, kuseteta ja ryöstetä vastaan Eilat.


      • Nimetön
        Aloittaja kirjoitti:

        Vietin jouluni Mauritiuksella, mukana vaimo 2 aikuista lasta perheineen. Palasin aamulla Frankfurtin kautta. Tämä kohde on lähellä täydellisyyttä kun suurin osa ajasta kuluu vartioidun hotellialueen sisäpuolella. Paikalliset varoittavat pääkaupungin Port Louisin rikollisuudesta, taskuvarkaat ovat pikkutekijöitä.
        Kysymykseen Telluksen turvallisimmasta paikasta vastaan: Rodos. Olin eka kertaa vuonna -68 ja siitä lähtien kerran vuodessa vuoteen 2005.
        Paljon on sinä aikana muuttunut, vanhaa Rodosta ei enää ole, sen takia sinne ei enää mennä. Mutta, ihmiset eivät ole muuttuneet.
        Oletko käynyt Tahitilla, entä Cook Island ja Fiji. Siellä ei kuseteta, varasteta tai raiskata.
        Matkustin Israeliin ensimmäisellä AL-Ainin lennolla 80:luvun lopulla. Jerusalemissa oli tiukat paikat, kaikki kantamasi laukut tarkastettiin ennen menoa esm. itkumuurille tai temppeliaukion kirkkoon. Kun päästiin matkaan etelään ja palestiinalaiset jäivät taakse tuli rauha. Saavuimme Eilatiin ja alkoi loma. Mielestäni Eilat on turvallisin lomakohde missä olen ikinä ollut. Eilat on pelkästään turisteille rakennettu, valikoitu asutus koulutettu turistien viihtyvyyden vuoksi. Kysymykseesi " paikasta" missä ei raiskata, kuseteta ja ryöstetä vastaan Eilat.

        sinun pitäisi matkustaa Afrikkaan, jos et sinne halua? Voit ihan hyvin olla menemättä.


      • tosiaan..
        Aloittaja kirjoitti:

        Vietin jouluni Mauritiuksella, mukana vaimo 2 aikuista lasta perheineen. Palasin aamulla Frankfurtin kautta. Tämä kohde on lähellä täydellisyyttä kun suurin osa ajasta kuluu vartioidun hotellialueen sisäpuolella. Paikalliset varoittavat pääkaupungin Port Louisin rikollisuudesta, taskuvarkaat ovat pikkutekijöitä.
        Kysymykseen Telluksen turvallisimmasta paikasta vastaan: Rodos. Olin eka kertaa vuonna -68 ja siitä lähtien kerran vuodessa vuoteen 2005.
        Paljon on sinä aikana muuttunut, vanhaa Rodosta ei enää ole, sen takia sinne ei enää mennä. Mutta, ihmiset eivät ole muuttuneet.
        Oletko käynyt Tahitilla, entä Cook Island ja Fiji. Siellä ei kuseteta, varasteta tai raiskata.
        Matkustin Israeliin ensimmäisellä AL-Ainin lennolla 80:luvun lopulla. Jerusalemissa oli tiukat paikat, kaikki kantamasi laukut tarkastettiin ennen menoa esm. itkumuurille tai temppeliaukion kirkkoon. Kun päästiin matkaan etelään ja palestiinalaiset jäivät taakse tuli rauha. Saavuimme Eilatiin ja alkoi loma. Mielestäni Eilat on turvallisin lomakohde missä olen ikinä ollut. Eilat on pelkästään turisteille rakennettu, valikoitu asutus koulutettu turistien viihtyvyyden vuoksi. Kysymykseesi " paikasta" missä ei raiskata, kuseteta ja ryöstetä vastaan Eilat.

        Afrikkaan mielit jos suosit asein vartioituja turistirysiä?! Nauti sinä Rodoksesta ja aidatuista hotellialueista, siellä ei tarvitse nähdä tavallista elämää!

        Terv. Afrikassa asunut, eikä koskaan ryöstetty, kusetettu saati raiskattu


      • Nimetön
        tosiaan.. kirjoitti:

        Afrikkaan mielit jos suosit asein vartioituja turistirysiä?! Nauti sinä Rodoksesta ja aidatuista hotellialueista, siellä ei tarvitse nähdä tavallista elämää!

        Terv. Afrikassa asunut, eikä koskaan ryöstetty, kusetettu saati raiskattu

        Olen näitä kaikkia naapurimaita kierrellyt ja kaikissa on puolensa, hyviä maita ja ihmisiä on joka puolella. Samaa leipää syödään.
        Ville Haapasalo sanoi kerran Moskovan junassa että jos et ole käynyt Siperiassa et ole käynyt missään. Täällä joku sanoi samaa Afrikasta. Molemmat totta. Joskus naurahdan tädeille jotka taivastelevat Viipurin surkeutta tai kun haluaisin tietää yhden hyvän kreikkalaisen ruoan, jos vaikka sinne menen, no ei ne osaa sanoa kun samanlaista suomalaista ruokaa on syöty suomenkielisissä baareissa.
        Kun kerran matkaan lähtee niin avoimin mielin. Ainakaan matkatoimistot ei edes tee matkoja ei- turvallisiin paikkoihin. Omatoimimatkat on asia erikseen.
        Ghanaa olen itse ajatellut joskus tai jotain länsipuolen kohdetta, pitää miettiä vielä. tietoahan löytyy täältä netistä. Siperia saa odottaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe