Janet Jackson raskaana !!!

Elisa uutiset

Janes Jackson esiintyy isolla amerikkalaisen Life & Style -lehden kannessa otsakkeella Yes, I´m Pregnant/ Jezz, olen raskaana. Siihen lienee uskominen.

Janet on puhunut omista lapsista niin kauan kuin kukaan jaksaa muistaa. Hänhän on suurperheen vesa. Sisaruksilla on lapsia pilvin pimein. Nyt uran ehtoopuolella lasten hankkimiseen on aikaa.

Ainakin pienenä ongelmana on se, että Janetin ikämittarista löytyy piakkoin 43 vuotta. Salaisesta kulisseista elävästä lapsesta on kuiskittu. Kyseinen tyttö olisi huhujen mukaan noin 20-vuotias.

2

993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermaine:

Janet's boyfriend Jermaine wrote a message on his new blog about the recent rumours about Janet:

MESSAGE TO ALL JANET FANS

December 18th, 2008 by JD
      TO ALL THE JANET FANS,

AS YOU ALL KNOW JANET IS A VERY PRIVATE PERSON THE ONLY REASON YOU SEE HER AS MUCH AS YOU DO ON MY YOUTUBE VLOG IS BECAUSE OF ME LOL BUT I HEAR YALL AND YOUR QUESTIONS. SO HEAR YOU HAVE IT…

NO SHE IS NOT PREGNANT AND YES WE’RE STILL TOGETHER.

IT BAFFLES ME HOW YALL LET THESE BLOG AND MAGAZINES CONTROL YOUR LIFES THAT’S WHY I CREATED GLOBAL14.COM SO WHEN EVER HEAR SHIT ABOUT ME YOU CAN COME RIGHT HERE AND GET THE TRUTH.

• 3+15

en usko että hankkii omia lapsia, tottta kai se sanoo että haluaa lapsia, sehän on vaan hyvää julkisuutta jenkeissä.... paljon sisaruksia jotka jatkavat jacksonin sukua, joten ei tarvii omia lapsia ja tota ikääkin on aika paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1818
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1637
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1281
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      979
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      978
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    Aihe