olenko ennakkoluuloinen tai jotain?

tietämätön typerys

Olen vaan miettinyt että onko larppaus rillipäisten nörttien puuhaa.
Meinaan vaan että jos ryhmä tavallisia nuoria menee metsään niin homma päätyy siihen että kaikki örveltää kännipäissään ja panee toisiaan.
En rehellisesti puhuen tiedä mistä mieleeni on tullut että larppaus on sitä kun pari pitkätukkaista pojan ketaletta jahtaa toisiaan leikkimiekan kanssa ja etsivät tippuneita lasejaan.
Ja on oikeastaan vaikea kuvitella mikä voisi olla koko puuhassa hauskaa.

Todistakaa tyhmälle ääliölle että hän on väärässä...vai onko?

3

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siipi

      Olet ennakkoluuloinen.
      Tulin pelistä noin kuusi tuntia sitten ja oli taas tosi mukava viikonloppu. Yöunta kertyi 2,5 tuntia, eli hauskaa oli. Kukaan ei nainut metsässä eikä kukaan ainakaan örveltänyt käännipäissään. Larpaajien joukossa on nörttejä, on rillipäitä ja ainakin sataa muuta kummalisuutta.
      Larppaajilla on aina takuuvarmasti hauskaa, riippumatta siitä missä he kohtaavat. Eikä kukaan ymmärrä meitä, nyyh. ;)

    • keiou

      Ei kai sitä tarvitse olla rillipäinen nörtti, jos nyt ei vaan halua örveltää jossain metsässä ja sattuu vaikkapa olemaan uskollinen tyttö/poikaystävälleen joka ei ehkä ole paikalla?

      Tuohon touhuun on innostunut meinaan monenlaisia ihmisiä ja sattumalta kaikki larppaajat joita tunnen (en siis itse vielä harrasta) ovat naispuolisia. Ja mitä tuohon hauskuuteen tulee, niin se lienee hieman sama kuin teatteri- tai elokuvanäyttelyn kanssa.

      Kuten mainittu, en ole vielä larpannut itse. Tämä johtuu rahapulasta, jonka pitäisi vuoden vaihteessa korjaantua. Olen pitäytynyt tavallisissa noppa-roolipeleissä ja todennut, että se nyt vain on hauskaa eläytyä jonkun toisen ajatusmaailmaan. Ja larpissahan tämä tapahtuu vielä konkreettisemmin.

      Ihmisethän pitävät eri asioista, yleensä asioita pidetään hölmöinä siksi, koska ei itse uskalleta olla erilaisia ja yrittää. Asenteesta se on kiinni.

      P.S. Larpeissa on yleensä after-game tilaisuus, ja joissain tapauksissa ei liene tuo metsässä örvellys ja paneminen mahdotonta. Tämän sallivat/kieltävät pelin järjestäjät.

    • Nimriel

      Ennakkoluuloja. Aina vain ennakkoluuloja. Nyt on kyl jauhettukki aika paljon tästä larppaamisesta kun fantasia on taas muodissa *sigh*, mut kommentoidaanpa ny vielä et suurin osa niistä larppaajista (itekki siis harrastan), jotka tunnen ovat fiksuja mut eivät nörttejä. Enkä ehkä kutsuis tavallisiksi nuoriksikaan. Koettakaatten ymmärtää että useimmat larppaajat on noin kakskymppisiä ja vähän päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe