Minkä takian täällä pelätään niitä jotka harrastavat ring sporttia.Olen itse ollut belkkareiden kanssa tekemissä 1991.Tiedän teidät jotka yritätte kasvattaa viimensen päälle käyttökoiria.Eikö pikku hiljaa tulisi usko se että paveluskoirista menee n.5% poliisin ja rajavartiolaitoksen palvelukseen ja loput 95% on ns.koti koiria.Ja palatakseni ring sporttiin.Miksi täällä ei myönnetä,että harrastus piirejä on.
Ring sport
1
754
Vastaukset
- ...sifioida?
..niin voisitko spesifioida, kuka täällä pelkää Ring- harrastajia? Mitä lajin muunnoksista mahdat tarkoittaa; ranskalaista, belgialaista vaiko ihan Ringiä itsessään?
Miten kuulostaa provolta..? =)
Sinulla on kuitenkin hyvä pointti ja katsantokanta (minun mielipiteeni) tuossa, että kyseenalaistat työlinjakasvattajien motiivit mutta viestisi sisältää käsittääkseni kaksi eri aihetta (ja taas subjektiivinen näkökanta..): ring- harrastajien karsastus ja työlinjakasvattajien pentutehtailu ja elvistely virkakoirakasvateista. Tämä palsta ei kuitenkaan liene oikea tämän aiheen esilletuontiin; koittaisitko kayttobelgi.info:a?
Itse harrastan "vain" kansallisia sekä IPO:a malikallani (v:sta 1994) enkä loppujen lopuksi, manner- Euroopassa useammalla eri lajin maalimiehellä/ klubilla/kasvattajalla 6v aikana vierailleena SEKÄ omilla koirillani tällä hetkellä KNPV:n ph- kokeeseen treenaavana, näe kovinkaan suurta eroa näiden kokeiden koulutusvaatimuksissa. Omalle nuorikolleni piti opettaa kokonaista kaksi uutta liikettä mennäkseni ph-kokeeseen vs IPO. Hyvin peruskoulutettu koira pelittää lajissa kuin lajissa.
että niin, kerro ihmeessä lisää huolistasi?
keskustelen mielelläni aiheesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059