vn 900 classic

Paakka Lute

Ois tarkoitus tulevana keväänä laittaa tollanen Kawasaki VN 900 Classic. Mistä olette hankkineet varusteita pyöriinne.... sissy bar,tarakka,yms.
Alkuperäiset ainakin suolaisen hintaisia.

17

3807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vn900

Ite ostin laukut ja nojan samalla laakilla kun pyöränkin, merkkiliikkeestä. Pyöräkin on alkuperäinen ja onhan senkin hinta ihan mahtava. Ei ole pahaksi jos siihen laittaa sellaisen nojan, laukut tai mitä varusteita vaan. Kaikki maksaa mutta siihen kuuluvat varusteet ovat kohdallaan.
      Pyörä valintasi on kyllä todella onnistunut, väino on mahtava. Nautinnollisia tulevia kilometrejä hyvillä vehkeillä.

• VN900 Classic

Hommasin tämän vuoden keväällä VN 900 Classicin. Otin siihen saman tein merkkikohtaisen pleksin, selkänojan ja kaatumaraudat. Nämä asennettiin paikoilleen ennen luovutusta. Täytyy sanoa että vaikka pyörä sellaisenaan on makean näköinen, niin näillä varusteilla muuttuu TOSI makeaksi. Kyllähän merkkikohtaiset jonkin verran maksaa, mutta istuu varmasti paremmin kuin mikään tarvikekrääsä joka mun mielestä ainakin on vähän niinkuin sellainen kompromissi. Eikä ne tarvikevarusteetkaan mitään ilmaisia ole. Lyhyesti sanottuna pyörä on tosi komea ja tosi hieno ajaa. Olen tyytyväinen, muuta ei voi sanoa.

• Väinö900

Täytyy sanoa on kyllä aivan paska! Siis hirveän näköinen ja aivan paska ajaa. Mieluummin ajelen H-D:llä. Ei vaiskaan.... vitsi, vitsi, vitsi....

Hyvää Joulua!!!

• Varusteet pyörään

http://www.hepco-becker.de/
      Itsellä tuon valmistajan kaatumaraudat ja teline, kestävät ja laadukkaat. Suomessa ja Saksassa lähes saman hintaisia nämä.

Laukkuja kannattaa ehdottomasti etsiä eBaysta esim. USA, UK, yms.

• VN 2000

Moi! Oon edellisten hemmojen kanssa samaa mieltä, kalliimpia orkkis varusteet on mutta kyllä ne mun mielestä paremman näköisiä ovat, ei kannata pilata uutta pyörää sekundalla. Ebaystä tilatuista osista kuulluut pelkkää hyvää ja ollut tosi edullisia osien "orkkis" löytöjä. Kevättä odotellessa..

• DEKKU

Moips!Itse ostin viime kevät talvella VN900
        Classic pyörän.Tyytyväinen olen hankintaani.
        Varusteita tilasin www.cruisercutomizin.com
        usasta.Gromi poskikotelon,jäähdyttäjänsuojan,
        jarrusäiliönsuojan ja peilit.Tulivat hampurin
        kautta ilman tullia.Tuulisuojan tilasin eBay,sta
        usasta.Malli Kawasaki vulcan 900 sport Windshield
        VN900 C.Tykkäsin mallista,virtaviivaisempi.Tuli
        suoraan lentorahtina,täyty maksaa tullit.

• Paakka Lute

Tänään se on sitte tilattu uusi Väinö, alkuperäisillä varusteilla.....piiiitkä kevät odottaa ajokelejä!!

• vn900

Jes, järki valinnan oot tehny. Kumpi tuli custom vai classik. No kumpa vaan niin peli on hyvä tyyli hieman eri. Merkkikohtaseet varusteet, järki valinta.
        Kevät kyllä tulee ja kun menee talliin nuuhkimaan pyörää niin nenässä on jo kesä. Purista kovin niin kyllä se siitä et oo yksin.

• Paakka Lute

Classikin tilasin.....

• vn900

Ahaa, menee sekin ihan hyvin kun on väinö. Tilasikko samalla jotku toiset putket. Silver tailit tai kobran. Ite oon sunnitellu noita kobran putkia. Oon pääsy kuuleen niitten änen ja on tosi makeet, tekee mieli.

• Paakka Lute
        vn900 kirjoitti:

Ahaa, menee sekin ihan hyvin kun on väinö. Tilasikko samalla jotku toiset putket. Silver tailit tai kobran. Ite oon sunnitellu noita kobran putkia. Oon pääsy kuuleen niitten änen ja on tosi makeet, tekee mieli.

En ole ainakaan tässä vaiheessa tilaamassa putkia....katsellaan ja kuunnellaa :)

• väinö henkinen

Onko väinöhenkisiä ukkoja menossa CBW viikonloppuun 10 - 12.7 Ruovedelle.

• VN900

Onko tietoa mitä uutta on 2009 mallissa verrattuna edelliseen. Tehoa/vääntöä taitaa olla vähemmän...

• Paakka Lute
        VN900 kirjoitti:

Onko tietoa mitä uutta on 2009 mallissa verrattuna edelliseen. Tehoa/vääntöä taitaa olla vähemmän...

Käsittääkseni muutoksia on ainoastaan väreissä. Classicin saa nyt myös punaisena. Customissa uutta on oranssit kannet ja musta pakoputkisto.

• Värit
        Paakka Lute kirjoitti:

Käsittääkseni muutoksia on ainoastaan väreissä. Classicin saa nyt myös punaisena. Customissa uutta on oranssit kannet ja musta pakoputkisto.

Ei siinä muu ole muutunut kuin värit.

• paras...
        Paakka Lute kirjoitti:

Punainen 2009 on hienoin väri,muuttuu hienosti valosta riippuen ja on sopivan tumma sävy,on vaan tuo väri loppuun myyty kuulemma,eli ylivuotisia vain mustana.

• tarkkana
        paras... kirjoitti:

Punainen 2009 on hienoin väri,muuttuu hienosti valosta riippuen ja on sopivan tumma sävy,on vaan tuo väri loppuun myyty kuulemma,eli ylivuotisia vain mustana.

Kannattaakin olla väreistä tarkkana ja tarkistaa kawan sivuilta kunkin vuoden värit, näyttää osa liikkeistä ilmoittavan vm. tilalla rekisteröinti vuoden mainitsematta asiaa,eihän se menoa haittaa kun ehkä pyörää myydessä sitten joutuu ottamaan takapakkia,olisikohan kaupanpurun perusteeksi riittävä syy ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3205
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1698
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe