Häritsevä ilmoitus näytöllä

Ave2612

Ruudulle ilmestyy jatkuvasti Norman tietoturva ohjelman internet päivitys kehoitus. Norman tietoturva ohjelman käyttöoikeus päättyi juuri ja en tarvitse sitä enää. Miten pääsen eroon
häiritsevätä ilmoituksesta?

5

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ach tung

      riittää kun sammuttaa koneen niin ilmoitusta ei näy. Jos taas haluat eroon ohjelmasta niin poista se normanin poistotyökalulla ja laita joku ilmainen tilalle

    • kari_krandi

      oletko asentanut koneellesi jonkun toisen torjuntaohjelman? epäilen että jos näin on ei kumpikaan toimi odotetusti.
      Suosittelen seuraavaa; huolehdi että tuleva asennettava torjuntaohjelman asennustiedostot ovat koneellasi. Poista verkkokaapeli tai WLAN asema kiinni, poista kaikki torjuntaohjelmat, ja tee vielä yksi varmistava toimenpide poista normanin ja muiden torjuntaohjelmien kansiot c:\program Files kansiosta, käynnistä vielä varmuudeksi kone uudelleen, asenna uusi torjuntaohjelma, liitä verkkokaapeli ja hae päivitykset torjuntaohjelmalle.

      • ilmaista kaipaava

        Minullakin päättyi tuo ko. koneen oston yhteydessä suotu virusturva ja olen lukenut, että niitä ilmaiseksikin saa.
        Kyselyyni vastattiin, että joku Avast on ilmainen ja on suomenkieliset ohjeet. Yritin ladata sitä, mutta koneeni ilmoittaa, että se ei ole sallittu!??? Miksi?

        Nyt se siellä herjailee minulle, mutta englaniksi. Todellakaan en ole varma, onko minulla mitään torjuntaohjelmaa toiminnassa, koska mielestäni osasin tuon entisen poistaa, koska käsitin, että uutta ei voi ladata, kunnes entinen on pois otettu.

        Mitä sitten, jos joku "virus" tulee??? Huomaako sen ja miten.

        Toinen asia on, joka minua todella ärsyttää tuon suomi24 postin suhteen. Aina ilmestyy teksti; Login failed please try again ja kun yritän uudestaan, niin sivu aukeaa, mutta palatakseen taas kriittisellä hetkellä vastauksia kirjoittaessa, jolloin on kaikki taas hevon bittitaivaassa.

        No, onhan tuo kolmaskin, kun joskus kokeilin näitä vanhusten apuohjelmia ja sain sen mustanpalkin kirjoitukseni eteen, mutta mistään en nyt löydä, kuinka sen saisin pois. Se todellakin häiritsee minua.


      • kari_krandi
        ilmaista kaipaava kirjoitti:

        Minullakin päättyi tuo ko. koneen oston yhteydessä suotu virusturva ja olen lukenut, että niitä ilmaiseksikin saa.
        Kyselyyni vastattiin, että joku Avast on ilmainen ja on suomenkieliset ohjeet. Yritin ladata sitä, mutta koneeni ilmoittaa, että se ei ole sallittu!??? Miksi?

        Nyt se siellä herjailee minulle, mutta englaniksi. Todellakaan en ole varma, onko minulla mitään torjuntaohjelmaa toiminnassa, koska mielestäni osasin tuon entisen poistaa, koska käsitin, että uutta ei voi ladata, kunnes entinen on pois otettu.

        Mitä sitten, jos joku "virus" tulee??? Huomaako sen ja miten.

        Toinen asia on, joka minua todella ärsyttää tuon suomi24 postin suhteen. Aina ilmestyy teksti; Login failed please try again ja kun yritän uudestaan, niin sivu aukeaa, mutta palatakseen taas kriittisellä hetkellä vastauksia kirjoittaessa, jolloin on kaikki taas hevon bittitaivaassa.

        No, onhan tuo kolmaskin, kun joskus kokeilin näitä vanhusten apuohjelmia ja sain sen mustanpalkin kirjoitukseni eteen, mutta mistään en nyt löydä, kuinka sen saisin pois. Se todellakin häiritsee minua.

        ei koskaan liitetä konetta internet yhteyteen ilman virustorjuntaa!
        Jos sinulla on loppunut Normanin tai jonkun muun virustorjunnan sopimus ei se tarkoita sitä etteikö se edelleen suojaisi konettasi! se ei vaan enään hae uutta kantaa torjuntaohjelmaa, eli torjunta ohjelmasi ei tunnista uusimpia viruksia yms.
        Kokeile ladata se avast jostain toisesta lähteestä.
        'Mitä sitten, jos joku "virus" tulee??? Huomaako sen ja miten'
        - noita haittaohjelmia ja viruksia ynnä verkkomatoja on tuhansia ja tuhansia, ei sinulle kukaan osaa yksiselitteistä kuvausta antaa miten sen huomaisit juuri tietystä, oireita voi olla koneen hitaus, koneesi lähettää/välittää roskapostia, tiedostoja alkaa katoamaan, järjestelmä muuttuu epävakaaksi eli kaikenlaisia toimintahäiriöitä yrittäessä käyttää konetta.
        'vanhusten apuohjelmia'
        - tarkoitat mitä?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe