Heippa!
Nyt olisi sellainen juttu, että oltaisiin Hurghadaan helmikuussa muuttamassa pariksi kuukaudeksi.
Kiinnostaisikin tietää tuosta viisumista enemmän, ollaan nimittäin vain kahden viikon ajan korkeintaan siellä oltu ja tästä pitempiaikaisesta ei niin tietoa löytynyt vaikka yritettiinkin etsiä.
Eli siis:
-Mistä?
-Miten?
-Kauan kestää sen hankinta?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille. :)
Viisumi Egyptiin.
5
1538
Vastaukset
- se käy
Viisumin saat täältä, jos olet pidempään kuin 3 kk Egyptissä saat viisumisi uusittua Egyptissä Suomen Kairon suurlahetystössä
Egyptin Suurlähetystö Helsingissä,
358 9 4777470
Munkkiniemen puistotie 25, HELSINKI - vaan näin
Voit ostaa kentältä saavuattessa 1 kk turistiviisumin. Muutamaa päivää ennen kuin se menee umpeen, menet Hurghadan passitoimistolle (tai sen kaupungin toimistoon missä satut olemaan) ja ostat uuden pidennetyn viisumin, esim 3 kk. Siinä menee muutama tunti, jos ruuhkaista palaat seuraavana päivänä noutamaan viisumin.
Se on helpoin, yksinkertaisin ja halvin keino! Ei mitään tarvetta mennä suurlähetystöön!- ovat oikeita
Molemmat tavat ovat oikeita. Suurlähetystöstä saa koko matka-aikaa kattavan viisumin kerralla, eikä jonotus ajat ole pitkät.
- sydän egyptissä
ovat oikeita kirjoitti:
Molemmat tavat ovat oikeita. Suurlähetystöstä saa koko matka-aikaa kattavan viisumin kerralla, eikä jonotus ajat ole pitkät.
voi myös netistä tulostaa viisumi hakemuksen lähetystön sivuilta ja lähettää postissa missä on passi ja maksettu paluuposti. näin olen joutunut joskus tekemään, mutta nyt matkustaessani sinne paljon otan viisumin kentältä.
- kairoon31.12
sydän egyptissä kirjoitti:
voi myös netistä tulostaa viisumi hakemuksen lähetystön sivuilta ja lähettää postissa missä on passi ja maksettu paluuposti. näin olen joutunut joskus tekemään, mutta nyt matkustaessani sinne paljon otan viisumin kentältä.
Tuo osoite, Munkkiniemen puistotie, ei ole oikea. Suurlähetystö on muuttanut jo aikoja sitten Itäiselle puistotielle. Minäkin kyllä kehottaisin hakemaan heti Suomessa jo 3kk viisumin, maksaa 20€. Se on tosin voimassa hakupäivästä lähtien, joten kovin paljon ennen lähtöä ei kannata hakea. Sen saa päivässä. Yksinkertaista, eikä tarvitse enää Egyptissä tehdä asialle mitään, mikä mielestäni myös on suositeltavaa, paikalliset tavat tietäen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205526Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222749Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5722732Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512571- 242267
- 821674
- 1461555
- 1341384
- 130998
- 89964