Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MP MESSUT HESASSA

BOIKOTTIIN

Katselin tuossa tarjontaa Hesan mp messuille ja kyllä vaikuttaa taas saman toistolta, mitä on jo monta vuotta nähty! No miksei siellä olekin jotain uutta noille nakkikopin kiertäjille, jotka parin vuoden kokemuksella itseään motoristeiksi kehtaavat kutsua!
Lippujen hinnat senkun nousevat ja varmaan kuppi kahvia on jo 5e ja kaljatuoppi 15€ ,siihen malliin ovat asiakkaita suomen messut jo ryöstäneet vuosien varrella!
Nyt jätän kyllä nuo "tynkä messut" suosiolla väliin ja käytän nuokin rahat pyörän varusteluun
tai johonkin muuhun kivaan!
Laskekaapas hemmot millaista tiliä Messut tekee jos sisään maksaneita on 70000 henkeä kertaa 15€ ja osastojen neliöt maksavat liki 100€/neliö ja vuokrattavia neliöitä on kait 20000 , taitavat tehdä liikevaihtoa baari ym myynteineen loppuun 4 miljoonaa euroa ja kulut ovat siitä murtoosia, hyödyn saajana on isot kotimaiset keskus ym liikkeet jotka omistavat suomen messut ry:n
Eli boikotti on ainoa oikea vaihtoehto, ehkä 2010 vuonna alkaisi lippujen hinnatkin olemaan kohtuullisemmat!!

27

3737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun kannattais

      järkätä omat messut, kun kerran noin hyvä busines ja oot katkera, tai persaukinen?

      • toi boikotti

        Itse olen boikotoinut noita MP messuja jo siitä asti kun ne siirtyi tuolle Suomen messuille, käyn mielellään noissa kerhojen järjestämillä messuilla kuten Jyväskylässä esimerkiksi! Tuo Suomen messujen systeemi on sellaista keinotekoisesti tehtyä hengetöntä businesta, jossa ei saada oikeaa fiilistä syntymään sitten millään. Siellä näkee selvästi että järjsestävästä porukasta ei löydy motoristeja vaan vain valkokauluksisia juppeja, jotka ei tiedä prätkistä mitään! Toista on meininki noissa kerhojen järjestämissä tapahtumissa!
        Eli BOIKOTOIDAAN sitten porukalla!


      • joka
        toi boikotti kirjoitti:

        Itse olen boikotoinut noita MP messuja jo siitä asti kun ne siirtyi tuolle Suomen messuille, käyn mielellään noissa kerhojen järjestämillä messuilla kuten Jyväskylässä esimerkiksi! Tuo Suomen messujen systeemi on sellaista keinotekoisesti tehtyä hengetöntä businesta, jossa ei saada oikeaa fiilistä syntymään sitten millään. Siellä näkee selvästi että järjsestävästä porukasta ei löydy motoristeja vaan vain valkokauluksisia juppeja, jotka ei tiedä prätkistä mitään! Toista on meininki noissa kerhojen järjestämissä tapahtumissa!
        Eli BOIKOTOIDAAN sitten porukalla!

        kyllä on aivan totta tuokin kommentti, pelkkää rahastusta ja tosiaankin melko pieni vähemmistö oikeita motoristeja.


      • Nimetön

        Missähän muualla näet kaikki pyörämerkit saman katon alla jos olet vaikka uutta pyörää miettimässä... Ja onhan se valtava kustannus tuo pääsymaksu,peräti reilun parin tuopin verran.Kyllähän messujen tarkoitus on yleensä luoda katsaus siihen missä mennään nyt,olkoon kyseessä moottoripyörät,autot,veneet ym.


    • kova 

      motorsti. Kyllä me sua hiriveesti kunnioitetaan. Oi että.

      • lälläri nakkikopin kiertäjä

        Kyllä noi messut on ihan perseestä, samat prätkät näkee liikkeissäkin ja saa jopa koeajaakkin! Ryysyjä on tarjolla taas vain erivärisenä ja kypärissä hiukka eri grafiikka!
        Asia erikseen on nuo vierailijat, tullaan vain kännäämään ja örveltämään eli ovat vain tätä uusio kännäri porukkaa eivätkä mitään motoristeja!


      • kova 
        lälläri nakkikopin kiertäjä kirjoitti:

        Kyllä noi messut on ihan perseestä, samat prätkät näkee liikkeissäkin ja saa jopa koeajaakkin! Ryysyjä on tarjolla taas vain erivärisenä ja kypärissä hiukka eri grafiikka!
        Asia erikseen on nuo vierailijat, tullaan vain kännäämään ja örveltämään eli ovat vain tätä uusio kännäri porukkaa eivätkä mitään motoristeja!

        motorsti. Kyllä me sua hiriveesti kunnioitetaan. Oi että.


    • jaamaahaa....

      entäs kun rykäset susrajalta sinne kivikylään pyöriä tuijottelemaan niin on kukkaro tyhjä,voishan ne joskus järjestää keskelle suomee että esim pohjosen motoristeillekkin olis hiukka halvempaa kulexia kun aina helsinki helsinki saatana tä!

      • p e marit ja muut mopot

        joo kyllä jyväskylän paviljonki olisi maantieteelisesti ihanne paikka mp2010 messuille.siis 2010 mp messut paviljonkiin.


      • MP messuista
        p e marit ja muut mopot kirjoitti:

        joo kyllä jyväskylän paviljonki olisi maantieteelisesti ihanne paikka mp2010 messuille.siis 2010 mp messut paviljonkiin.

        Kyllä olen tuota messuilua sivusta seurannut ja kyllä asiaa puhut, itse en enään menisi toista kertaa ainakaan Hesan messuille rahastettavaksi!
        Tehdäänpä porukan päätös että JÄTETÄÄN NUO MP 2009 MESSUT VÄLIIN ja käytetään sekin raha vaikka oikeilla prätkä messuilla käyntiin! Esim. Jyväskylä, Kokkola, Turku jne....


      • RouWa B
        MP messuista kirjoitti:

        Kyllä olen tuota messuilua sivusta seurannut ja kyllä asiaa puhut, itse en enään menisi toista kertaa ainakaan Hesan messuille rahastettavaksi!
        Tehdäänpä porukan päätös että JÄTETÄÄN NUO MP 2009 MESSUT VÄLIIN ja käytetään sekin raha vaikka oikeilla prätkä messuilla käyntiin! Esim. Jyväskylä, Kokkola, Turku jne....

        niitä jyväskylän messuja mitkä oli tässä hetki sitten??ne taas on aika vaisut,ja parkkipaikasta rahastettiin ---->5e


    • KBk

      Lipun hinta 50 euroon niin ruuhkat helpottaa ja tuntee vastaantulijat etunimeltä.

    • TOTTA TÄYSIN!

      Olen samaa mieltä,että MP-messut ovat menettäneet koko ideansa vuosien aikana.Ihan sama minä vuonna MP-messuille menee,koska ne ovat aina samanlaiset millilleen.Ei mitään uutta ja jokainen esillelaittaja lähes millilleen samassa paikassa vuodesta toiseen.

      MP-messut ovat lähinnä pällistelijöiden tapahtuma ja toisaalta perhetapahtuma.Kun ei muuta keksitä niin lähdetään perheen kanssa MP-messuille ja sitten Heseen/Mäkkiin syömään.Voihan se olla,että joku perheenjäsen pääsee joka istumaan prätkänsatulaankin.Huh!

      Toisaalta MP-messut ovat aina olleet homoneitien kohtaamispaikkoja.Siellä nämä keikistellen häärivät ympäriinsä ja kyyläävät miehiä,hipelöivät nahkahaalareita että natiseeko vaiko eikö natise vai peräti nariseeko vaiko eikö sittenkään narise ja ovat niin..niin..niin motoristia ja kovaa jätkää - siis DUDEA tarkoitin :-)

      Ja toisaalta MP-messut ovat nykyään myös näiden huonon itsetunnon omaavien maastohousuisten,tatuoitujen ja rajupartaisten "nistien" areena.Siellä kävellään nahkaliivit päällä hajareisin paskaisissa farkuissa ja totta kai...totta kai mahdollisimman monta ketjua pitää riippua farkuissa:avainketju,pullonavaajanketju,lompakkoketju,vara-avainketju,varaketjunketju sekä muuten vaan ketju jossa ei ole mitään kiinni.

      Eli EI KIITOS MP-messuille.Tyhjän saa maksamattakin ja hulluja näkee katukuvassa ilman pääsymaksuakin.

      • KOMMENTTI!!

        Tuo oli kyllä täyttä asiaa!!!


      • RouWa B
        KOMMENTTI!! kirjoitti:

        Tuo oli kyllä täyttä asiaa!!!

        minun kommenttien jälkeen...


      • Motoristihomoneiti

        No minkälainen tuo tapahtuma pitäisi sitten olla?
        Minä kun en ole kiinnostunut seuraavista asioista, niin ne voisi jäädä pois:
        - Lakritsi
        - Olut
        - Älyttömät asusteet, joissa lukee esim. "vittu" "persepano" tms. äijämäistä
        - Nahka-asusteet
        - Japanilaiset kyykkypyörät
        - Americcalaiset pyörät
        - Kaikenlaiset rihkamakauppiaat alkaen avainperistä
        - Rahoitus & vakuutus
        - Mönkijät & skootterit yms.

        Minkäalainen tapahtuma olisi sitten tulossa? Kävijöitä jopa kymmeniä?
        Taitais jäädä messut tekemättä! Tai järjestä Sinä messut, ei se ole kiellettyä. Kuka vain saa sellaiset pistää pystyyn. Mutta muista mainita kyllin selvästi "EI HOMONEIDEILLE, EI MAASTOHOUSUJA TAI KETJUJA!"

        Kivaa?


    • ei muista kokem.

      kolmena edellisvuonna käynnyt Hesan mp-messuilla.
      Kyllä ovat olleet mielestäni hyvät ja kansaa paljon.

    • RouWa B

      ..suomalaisen perusongelma,jos joku hankkii...ja mikä se on se kilometerimäärä tai vuosimäärä minkäjälkeen itseään SAA kutsua motoristiksi,se on jokaisen oma asia vaikka käy R-llä motskarilla jos sille tuntuu.Vaikka kieltämättä en itsekkään niitä kioskilla käyjiä siedä,lenkkarit jalassa ja farkut...motoristissa pitää olla munaa,vaikka olisi nainenkin:)Mutta mitäpä muuta mp messuilla voi olla kun motskareita,ei monikaan motoristi tykkäisi kun sanottas hallissa että yllätys yllätys,nää onkii käsityö/maatalosmessut.

    • RouWa B

      monellekkin ne messut on semmonen näyttäytymistapahtuma,meinaa nauru päästä kun osa porukasta tulee ajovarusteissa paikalle...ihan kun kukaan muu ei omistaisi semmoisia,ja on ne varmaan kuumatkin mutta viis siitä.pääasia että Richan takki näkyy tai vielä pahempaa...........harleydavidson,hyh.

    • Mp-mies vm 55

      Tassa tuli meikalaiselle uutta tietoa,ja varmaan aivan totta joka sana.Olen samaa mielta etta eihan se muuta ole kuin hirmuhinnoilla rahastusta nykyaan ,ja mina mielummin laitan sen rahan vaikka auton tankkiin,nain talvella.Akkia tollaisilla messuilla menee satku,eika mitaan ole edes kotiinviemisiksi.

      • RouWaB

        voihan se olla rahastustakin mutta niin se on monessa muussakin asiassa,mutta eihän kukaan pakota menemään messuille..vai pakottaako?MP-messut on hyvä vaihtoehto heille ketkä haluaa sinne mennä,ja ne ketkä ei halua saa ostaa sitä bensaa sillä satkulla.


      • Ketkä siis?
        RouWaB kirjoitti:

        voihan se olla rahastustakin mutta niin se on monessa muussakin asiassa,mutta eihän kukaan pakota menemään messuille..vai pakottaako?MP-messut on hyvä vaihtoehto heille ketkä haluaa sinne mennä,ja ne ketkä ei halua saa ostaa sitä bensaa sillä satkulla.

        Siis ketkä haluaa sinne mennä,ketkä ei halua sinne mennä,ketkä saa ostaa ja ketkä ei saa ostaa....KETKÄ?KETKÄ?Mikä hiton ketkä?


      • RouWaB
        Ketkä siis? kirjoitti:

        Siis ketkä haluaa sinne mennä,ketkä ei halua sinne mennä,ketkä saa ostaa ja ketkä ei saa ostaa....KETKÄ?KETKÄ?Mikä hiton ketkä?

        ...tarkistaa lääkitys.


      • jokos 
        RouWaB kirjoitti:

        ...tarkistaa lääkitys.

        tarkistit? Ei tainnut olla vieläkään kohdillaan?


      • RouWaB
        jokos  kirjoitti:

        tarkistit? Ei tainnut olla vieläkään kohdillaan?

        Tarkista mistä tässä viestiketjussa oli kyse,taisi olla mp-messut,mä en alennu jonninjoutavaan paskanjauhantaan,mut jos sulla ei oo muuta nii kirjottele ihan rauhassa vaan,tsemppiä :)


      • oli 
        RouWaB kirjoitti:

        Tarkista mistä tässä viestiketjussa oli kyse,taisi olla mp-messut,mä en alennu jonninjoutavaan paskanjauhantaan,mut jos sulla ei oo muuta nii kirjottele ihan rauhassa vaan,tsemppiä :)

        kyse lääkityksen tarkistamisesta. Ei ole kohillaan, voe voe.


      • BigTwin
        oli  kirjoitti:

        kyse lääkityksen tarkistamisesta. Ei ole kohillaan, voe voe.

        Harmi kun MP10 messut peruttiin. No, toivottavasti Jyväskylässä on jotain tarjolla.
        Vaikka onkin maailmalla ns. taantuma, niin porukka siltti rakenaa ja ahertaa motskarien parissa. Se on sitä oikeata meininkiä! Mitenkä muuten luulette uusien tehdasmallien syntyvyyden. Uudet tehdas mallit kopioidaan suoraan hyvin onnistuneista MP harraste-malleista! H-D ssä leveä perä taikka naku-pyörissä kauhean näköinen etumaski taikka muita oivalluksia. Minun mielestä messuilla saisi olla enemmän rakennettuja pyöriä koska niissä on sitä jotain! Jotkut pyörät ovat aika kamalia mutta jotkut taas jopa ihan yes näköisiä!
        Jotenka oikean motoristin tunnistaa siitä; joka on muokkanu pyöränsä mieleisellä tavalla. Olipa se maalaus, leveä takanakki, tuunattu rotsti taikka ihan vaan pieni kiiltotarra liimattu tankkiin. Niin siitä tunnista oikean prätkämiehen taikka aloittavan motoristin. Rakkaudella prätkään:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe