En ymmärrä tätä Koillis-Hämeen uutisointia. Käyttävät aina termiä "Uusi Jämsä". Olen miettinyt, että mikä "Uusi"?
Onhan Jämsä ollut jo satoja vuosia olemassa. Mikä siitä on nyt uuden tehnyt? Ei se ollut Uusi, kun Kuorevesi Jämsään liitettiin. Eikä se ollut Uusi, kun 1/2 Längelmäkeä Jämsään liitettiin.
Mutta nyt Jämsä on Uusi siis Uusi Jämsä, kun Jämsänkoski Jämsään liitetään.
Miksi?
Jämsä se on uutisoitunakin vain Jämsä.
Uusi Jämsä
4
507
Vastaukset
- tiedä
mutta kyllä se oli hyvää aikaa silloin se vanhan jämsän aika.
- jämsäähän
jämsänkoski oli aijemminkin (lukekaa historiaa)se oli vaan jonkinsortin rähinä politiikkaa jo silloin kun jämsänkoski eriytyi omaksi kunnaksi. siis riitaisaa politiikkaa koskella on harrastettu aina. ja riitely tulee jatkumaan edelleenkin, uudet valtuutetut kyllä tunnetaan ja rähinöitsijöiksi tiedetään. ei tästä mammanhelmoihin palaamisesta mitään hyvää seuraa. kaikki vaan menee perseelleen liitoksen taki. olis ollu vaan parempi kun koskelaiset olis leikkiny omassa hiekkakasassaan
- se oli
eikös se menny niin että jämsä liitettiin jämsänkoskeen,ainakin kun kosken nesteellä kuuntelee...
- se oli
se oli kirjoitti:
eikös se menny niin että jämsä liitettiin jämsänkoskeen,ainakin kun kosken nesteellä kuuntelee...
ja nimeksi muutetaan ensivuoden alussa uusijämsänkoski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947