Moni varmaan miettii, mihin Kimin ylivoima autokuskina perustuu. Mies on maailman kaikkien aikojen merkittävin formulakuski ja urheilijoista kolmen arvostetuimman joukossa. Suomessa kukaan toinen ihminen ei ole koskaan ollut yhtä vaikutusvaltainen.
Syy on tämä: Kimi on yleisnero. Yleisnero kykenee huippusuoritukseen missä tahansa lajissa. Jos Kimi harrastaisi yleisurheilua, hänen ennätyksensä satasen juoksussa olisi 9.50, korkeushypyssä 250 ja kuulantyönnössä 24,00.
Jos Kimi harrastaisi koripalloa, olisi hänen pistekeskiarvonsa 55/ottelu.
Jos Kimi olisi kirjailija, hänen teoksiaan myytäisiin yhtä paljon kuin Paasilinnan, Remeksen ja Päätalon kirjoja yhteensä.
Jos Kimi ryhtyisi fyysikoksi, saisi hän Nobelin palkinnon heti kun seuraava jaetaan.
Jos Kimi olisi taloustieteilijä, hän ratkaisisi maailman talousongelmat puolessa vuodessa.
Kimin kaltaisia hengen jättiläisiä syntyy maailmaan korkeintaan yksi vuosisadassa, joten olkaamme kiitollisia siitä, että nero-Kimi sattui syntymään Suomeen.
Kimi on yleisnero
4
591
Vastaukset
- Järjen jättiläinen
Kävi apukoulua ja jätti amiksen autonasentajalinjan kesken, sekä kärsi keskittymishäiriöistä. Lähde: Jäämies-kirja.
- "veltto virtanen"
Niin, ollakseen viisas täytyy olla lukio käytynä ja maisterin paperit taskussa, vai? Ei se ihan noin mene... ei vain tarvi kaikilla käydä kouluja jos on lahjakkuutta ja viisautta tarpeeksi siihen mitä tekee!
- kun12
kimillä on tuo älykkyysosamäärä vain vähän yli 120 niin ei tule neroa eikä fyysikkoa tekemälläkään joten ajelkoon romulla ens kaudenkin
- miinaxD
se ei määrittele älykkyyttä oliko koulussa hyvä.itse en ollut mikään huippu oppilas mutta silti uskon että oikeassa elämässä olen melko fiksu...ja niin on kimikin järkevä oppinut kuljettaja....!!!!....ja mitä kimin koulun käyntiin tulee ei sille voi mitään jos on keskittymis häiriö ja kyllä sen on täytynyt siellä koulussakin oppia esim.englanninkieli jota kimi joutuu nykyään käyttämään oikeissa tilanteissa paljon!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102783
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252639En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761728Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2231284Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va611269- 471088
- 991001
- 107831
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823