Tilasin kameran pixmaniasta ja valitsin näin joulun alla toimitustavaksi tuon UPS:n express-toimituksen. Pakettiko tulee suoraan kotiin? Entä jos en ole juuri sillä hetkellä kotona, mihis pakettini siten päätyy? En oikein löytänyt mistään infoa tosta UPS:sta, vähän nyt jäi kaivelemaan. Minkälaisia kokemuksia teillä on tästä firmasta?
UPS:n toimitus
11
1844
Vastaukset
- kokemuksia...
Muistaakseni yrittävät toimittaa kolme kertaa. Jos eivät saa kiinni, paketti palautuu Helsinkiin ja sieltä parin viikon päästä lähettäjälle. Jättävät ensimmäisellä kerralla lapun, jossa kertovat milloin yrittävät toimittaa seuraavan kerran.
Itselle jäi kerran paketti saamatta, kun olin viikon matkoilla. Hiukan huono systeemi, jos ei olla päivällä kotona.- ppian
toi sitten yleensä on toi toinen yritys? Luulisi, että kun sen pitäs olla täällä 24-48 tunnissa, ettei sitä uutta yritystä kauhean kauan tarvitsisi yrittää? Kyllähän se harmittaa, jos jää jouluksi paketti sen takia saamatta, että sattuu väärään aikaan käyttämään koiraa pissalla. Eikö sieltä edes soiteta, jos vastaanottajaa ei tavoiteta?
Kiitos vastauksestasi! - ....
ppian kirjoitti:
toi sitten yleensä on toi toinen yritys? Luulisi, että kun sen pitäs olla täällä 24-48 tunnissa, ettei sitä uutta yritystä kauhean kauan tarvitsisi yrittää? Kyllähän se harmittaa, jos jää jouluksi paketti sen takia saamatta, että sattuu väärään aikaan käyttämään koiraa pissalla. Eikö sieltä edes soiteta, jos vastaanottajaa ei tavoiteta?
Kiitos vastauksestasi!Seuraavana päivänä oli uusi yritys. Soittavat jos puhelinnumero on tiedossa.
- Kyllä sapettaa
.... kirjoitti:
Seuraavana päivänä oli uusi yritys. Soittavat jos puhelinnumero on tiedossa.
Eivät soita.. paska pulju, maksaisivat kuljetus firmalle/työntekijälle puhelinlaskuista työpuhelut pois. "Meidän toimenkuvaamme ei kuulu soittaa asiakkaalle" Miten hitossa voivat olettaa että joku olisi 3-päivänä peräkkäin kotona 8:00-17:00 välisenä aikana? Muutkin käy töissä. Onneksi sentään voi niitata valtakirjan oveen.
- Maaseudulla...
DHL toimitti paketin, kun en ollut kotona. Kuski soitti ja kysyi voiko naapuri ottaa paketin vastaan. Sovimme näin ja hain paketin töistä palattuani naapurista.
Toisella kertaa kuski soitti ja kysyi voiko hän itse kuitata paketin vastaanotetuksi ja hän piilotti sen takaterassille. :D
Todellista asiakaspalvelua!!! Tilasin sunnuntai-iltana Kiinasta ja tiistai-aamupäivällä paketti oli takaterassilla! :D
UPSistä ei kokemusta kuin työelämässä. - Tyytyväinen
Minulla ainoastaan kehuttavaa UPS:sta. EU-alueelta tavarat tulleet hienosti ja työntekijät todella mukavia.
- 10
Minultakin jäi kerran paketti saamatta, mutta viimeksi soittivat etukäteen ja toivat paketin töihin.
- E5ik3a
Siis UPS:n toiminta on käsittämätöntä. Mulla oli tullattava paketti, lupasitvat lähettää s-postise tiedot jotta voi tullata. Ei näkynyt, soitin asiakaspalveluun ja vastaus oli "ei me semmoista tehdä", nåh soitin tulliin jossa sanottiin että UPS:llä on velvollisuus antaa tiedot. Nåh, sain ne monien soittojen jälkeen. Tästähän se ilo sitten lähti. Paketti tullattiin ja tullista sanottiin että soita UPS:lle, he haluavat jtn tiedotetta siitä. Soitan UPS:lle jotka sanovat "aijaa, nåh se paketti varmaan sitten lähtee täältä". Pakettia ei näkynyt... Soitin uudestaan joulun jälkeen ja kysyin mitä hittoa tapahtuu heillä kun kukaan ei tiedä mistään mitään. Vastaukeksi sain kun kysyin pakettia "jaa aa, soita lähettäjälle" mä kysyin silt "ai, kiinaan vai? ja miksi, kun teillä on paketti varastossa" virkailija vastasi "ei hän tiedä bla bla, hän laittaa pyynnön heidän tulliostasoon ja soittavat tunnin sisällä takas"... Ei soitettu, soittivat seuraavana päivänä jolloin selvis että olisi pitänyt lähettää joku lomake sinne.... Tämän helvetin huonon ja epäpätevän palvelun takia meni viikko ihan turhaan. Saa nähdä milloin paketti tulee jos tulee... Meinaan vielä laittaa palautetta heille tästä erinoimaisesta palvelusta... Btw, hehän eivät kuulema soita ennen kun tuovat pakettin, ei voi sopia sopivaan ajankohtaa milloin sopis tuoda pakettia... EN suosittele UPS:ia missäään nimessä. Ihan perseestä koko toiminta!
- toimitus toimi
Mulle soitetiin aamulla, että paketti on tulossa ja kysyttiin oletko kotona n. klo 14. Auto tuli pihaan klo 14.10
Erinomaista asiakaspalvelua - Näin meillä...
Meillä omakotitaloasukkailla on sellainen etu, että UPS:in kuski kysyy puhelimitse lupaa kuitata paketti vastaanotetuksi ja piilottaa paketin sitten jonnekin puhelimitse sovittavaan paikkaan, esim. terassin alle.
- Toimitus-Kotiin
Jos on töissä sellaisessa paikassa jonka voi antaa toimitusosoitteeksi niin se kannattaa tehdä koska toimittavat pääsääntöisesti virka-aikaan. Itse olen tilannut monta pakettia toimiston osoitteeseen ja aina on tullut hyvin perille.
Pääkaupunkiseudulla voi muuten myös hakea heidän toimipisteestään joka ainakin ennen oli Vantaan Tikkurilan kupeessa. Joskus sovin kuskin kanssa että jättää sinne eikä yritä toimittaa kotiin kun en ollut siellä. Jätti vain lapun postilaatikkoon jolla sain hakea varastolta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303501Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91558Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130868Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819