pissiksiä. wannabe tyyppejä jotka elvistelee olemattomilla tiedoillaan vaikka ei heillä oikeasti ole atk:sta kuin hyvin pintapuolinen tietämys joka rajoittuu lähinnä windowsin mukana tulleeseen pikaoppaaseen.
fanaattiset windows-HÖRHÖT ovat
7
312
Vastaukset
- ,mutta
totta.
- inhimillistä
Tällainen on varsin tavanomaista muussakin ihmisten välisessä kanssakäymisessä.
Monesti äänenpainot on sitä korkeampia mitä vähemmän oikeasti on tietoa asiasta. Vrt. väittelyt mopoista, automerkeistä, jne. FANAATTISET olisi voinut olla kapitaalia eikä "hörhöt". Ethän tietenkään tarkoita, että kaikki Win-käyttäjät ovat fanaattisia hörhöjä. Esim. näin: FANAATTISET Linux-hörhöt ovat pissiksiä wannabe-tyyppejä, jotka elvistelevät olemattomilla äidinkielen taidoillaan, vaikka oikeasti äidinkielestä heillä on hyvin pintapuolinen tietämys, joka rajoittuu Aku Ankkaan.....HEHHH....
- tulla...
...ammuttua itseään jalkaan? ;)
- ap.
Itse tunnen ihan mukavia ja kivojakin windows-käyttäjiä, mä tarkoitin fanaattisilla hörhöillä Pentti Nelosen kaltaisia.
En tuomitse ketään hänen käyttämänsä käyttiksen perusteella, se on mulle yksi hailee kuka käyttää mitäkin. Mutta niin pitäisi olla vastapuolenkin.
Sitten kun lukee joka ikinen päivä noita Penan postauksia ja valheita niin alkaa nousta kiukku siitä että miten joku jaksaa levittää potaskaa päivästä toiseen ja valehdella noin paljon. Valehtelu ja harhaan johtaminen on sellaisia juttuja joita mä en suvaitse. - The Real J.
Tosin kaikki Windows-käyttäjät eivät myöskään ole hörhöjä. Eiköhän hörhö (missä tahansa asiassa) ole aika paha juttu, oli fanaattinen tai ei. Tosin fanaattinen hörhö on vielä pahempi rasti. Mutta fanaattinen puolestapuhuja joka kuitenkin pysyy totuudessa lienee pienempi paha.
The Real J. kirjoitti:
Tosin kaikki Windows-käyttäjät eivät myöskään ole hörhöjä. Eiköhän hörhö (missä tahansa asiassa) ole aika paha juttu, oli fanaattinen tai ei. Tosin fanaattinen hörhö on vielä pahempi rasti. Mutta fanaattinen puolestapuhuja joka kuitenkin pysyy totuudessa lienee pienempi paha.
Hyvinpä totta toteat. Ihmettelen vain, kun Penan sepustukset aina ovat NIIN selvää fuulaa, että kukaan sellaisia todesta ottaa. HAUSKAA JOULUA VAAN KAIKILLE EDELLEEN! t. Kolmihiiri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 993025
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705- 201704
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61518Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374