Elements 6.0 on versio ja ongelma on se et olen tekemässä webbisivulleni tekstilogoa, mut miten sen pelkän teksti osan saa kopioitua siitä et se olis helpompi vain liittää homepageen? Nyt ku työn tallettaa, niin se myös tallentaa sen valkoisen taustan siitä photo shopista.. :/
Teksti ongelma
Help!
2
677
Vastaukset
- ja sijoita
... avaa uusi työ, joka on läpinäkyvällä taustalla (ruutukuvio) sijoita kopioimasi teksti siihen, poista tausta vaikka taikakalulla ja sitten Ohje / kirjoita läpinäkyvä kuva ja jatka ohjeen mukaan. Eiköhän onnistu.
- Gif
Tai PNG, jota ei kaikki ohjelmat ja selaimet taida kylläkään vielä tukea.
Väärä talletusmuoto hävittää taustan läpinäkyvyyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976