miks jauhaa jostain pokerihuoneesta kun tilanne näyttää olevan tuhat-nolla pokerihuoneen tappioks, miksi hakata enää puolikuollutta huijaria. Kohta kuopattu systeemi...
tää vaikuttaa selvältä
10
491
Vastaukset
- E-tikka
no vaiks siks kun pokerihuoneen jaot on FUULAA pelkkää FUULAA... vaikea edes kuvailla mitä paskaa se syytää pelaajien ihmeteltäväks IDOOTTIEN kesksintö toisille IDIOOTEILLE... siellä pelavilla ei ole omanarvontunnosta tietoakaan. Säälittävä yritys joka ylläpitää paskaakin paskempaa toimintaa, Siks puhutaan siks
- pennuilla jutut..
ei voi kun nauraa.
- Pokerihuoneisto
pennuilla jutut.. kirjoitti:
ei voi kun nauraa.
On tainnut mennä karkkirahat muiden taskuun.
- päätellen näin
Pokerihuoneisto kirjoitti:
On tainnut mennä karkkirahat muiden taskuun.
on päässyt käymään. voi surkeus.. joulukin vielä tulossa..
- lapsi-kala
päätellen näin kirjoitti:
on päässyt käymään. voi surkeus.. joulukin vielä tulossa..
joo meltä meni karkkirahat, samalla tavalla kun sulla meni herne nenään jo kauan sitte, tuleekohan se koskaan pois sieltä. no on siinä herneessä se hyvä puoli sulle, voit helposti sanoa ettei pääsi ole ihan tyhjä, kerrot sitte siitä herneestä jos eivät muuten usko.
- itsestäsi, huomaan
lapsi-kala kirjoitti:
joo meltä meni karkkirahat, samalla tavalla kun sulla meni herne nenään jo kauan sitte, tuleekohan se koskaan pois sieltä. no on siinä herneessä se hyvä puoli sulle, voit helposti sanoa ettei pääsi ole ihan tyhjä, kerrot sitte siitä herneestä jos eivät muuten usko.
sen.
- 22top
pennuilla jutut.. kirjoitti:
ei voi kun nauraa.
ennenkaikkia ne jaot, mulla ei riitäis edes mielikuvitus niihin jakoihin joita pokerihuone muut paskat syytää pelaajille ja pöytään, ne on TODELLAKIN HANURISTA VEDETTYJÄ
- vaan opetella
22top kirjoitti:
ennenkaikkia ne jaot, mulla ei riitäis edes mielikuvitus niihin jakoihin joita pokerihuone muut paskat syytää pelaajille ja pöytään, ne on TODELLAKIN HANURISTA VEDETTYJÄ
pelaan! itse en anna koskaan ilmasia tai puol ilmaisia turneja enkä rivereitä että vihu/fisu saisi sen gutarinsa tai muuta vastaavaa kiinni.
yli 50% poteista joissa oon messissä, päättyy floppille. loput melkeen turnille. aika helvetin harvoin tulee nähtyä riveri. tietysti all-in tilanteet sun muut ansoitukset tai vihun huono peli tai 2 monsterikättä vastaikkain on eri asia.
himmailkaa te fisut vaan ja antakaa niitä ilmaisia kortteja että varmasti tulee enemmän niitä ohivetoja! - Nimetön
vaan opetella kirjoitti:
pelaan! itse en anna koskaan ilmasia tai puol ilmaisia turneja enkä rivereitä että vihu/fisu saisi sen gutarinsa tai muuta vastaavaa kiinni.
yli 50% poteista joissa oon messissä, päättyy floppille. loput melkeen turnille. aika helvetin harvoin tulee nähtyä riveri. tietysti all-in tilanteet sun muut ansoitukset tai vihun huono peli tai 2 monsterikättä vastaikkain on eri asia.
himmailkaa te fisut vaan ja antakaa niitä ilmaisia kortteja että varmasti tulee enemmän niitä ohivetoja!joka vtun kerta riveril ohi
ei tarvis loppei turnei - sanasto..
Nimetön kirjoitti:
joka vtun kerta riveril ohi
ei tarvis loppei turneihallussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538513- 664724
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404383Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353513Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423490Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383378- 483143
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422891- 492654