Fida

Heta

mitä mieltä olette nimestä Fida? mikä sopisi toiseksi nimeksi? ollaan ajateltu tuota nimeä meijän vaaville.

11

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä

      Fida on jonkin kotitalouteen liittyvän järjestön lyhennys, tiesitkö sitä.

    • tuikku

      Anteeks nyt ,mut tulee mielee villakoira.. :/

      • Axelle

        Mulle tuli aivan sama mielleyhtymä. Ja vielä kovaääninen sellainen! :D


    • Heta :)
      • mie vaan

        noista vaihtoehdoista parhaat on Fiia ja Fiina. Iidasta en tykkää henkilökohtaisesti...


      • Heta
        mie vaan kirjoitti:

        noista vaihtoehdoista parhaat on Fiia ja Fiina. Iidasta en tykkää henkilökohtaisesti...

        Fiia vai Josefiina? kumpiki kuulostaa kivoilta. en tiennyt noita juttuja Fida nimestä. Itselleni nimi tuli mieleen siitä kun yläasteellani oli tyttö jonka nimi oli Fida ja ihastuin vallan siihen nimeen. mutta en kyllä ole ihan varma haluanko antaa sen omalle tytölleni.
        mikä sopisi Fiian tai Josefiinan toiseksi nimeksi? tai miten olisi Fanny? Fanny Josefiina?


      • Heta toinen:)
        Heta kirjoitti:

        Fiia vai Josefiina? kumpiki kuulostaa kivoilta. en tiennyt noita juttuja Fida nimestä. Itselleni nimi tuli mieleen siitä kun yläasteellani oli tyttö jonka nimi oli Fida ja ihastuin vallan siihen nimeen. mutta en kyllä ole ihan varma haluanko antaa sen omalle tytölleni.
        mikä sopisi Fiian tai Josefiinan toiseksi nimeksi? tai miten olisi Fanny? Fanny Josefiina?

        Arvilindin kunniaksi "Arwiida"

        Katariina ja Munkkiniemen kreivissä esiintyy ainakin tämä nimi.

        "Arwiida Fanny Josefiina"


      • mie vaan
        Heta kirjoitti:

        Fiia vai Josefiina? kumpiki kuulostaa kivoilta. en tiennyt noita juttuja Fida nimestä. Itselleni nimi tuli mieleen siitä kun yläasteellani oli tyttö jonka nimi oli Fida ja ihastuin vallan siihen nimeen. mutta en kyllä ole ihan varma haluanko antaa sen omalle tytölleni.
        mikä sopisi Fiian tai Josefiinan toiseksi nimeksi? tai miten olisi Fanny? Fanny Josefiina?

        Fiia Karoliina
        Fiia Emilia
        Josefiina Anna Maria
        Josefiina Emilia
        Josefiina Amanda
        Fanny on myös kiva!
        Fanny Katariina
        Fanny Marketta
        myös se Fanny Josefiina, vai tuleeko liikaa f:ää


    • Minna

      että Fida on Suomen helluntaiseurakuntien lähetysjärjestö (www.fida.fi) ja myös koko Suomen kattavan kirpputoriketjun nimi? Mielestäni aika erikoinen etunimeksi.En antaisi itse.

    • Anonyymi

      Hei

    • Anonyymi

      Onko kyseessä tyttö- vai poikavauva?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe