mitä mieltä olette nimestä Fida? mikä sopisi toiseksi nimeksi? ollaan ajateltu tuota nimeä meijän vaaville.
Fida
11
952
Vastaukset
- hyvä
Fida on jonkin kotitalouteen liittyvän järjestön lyhennys, tiesitkö sitä.
- tuikku
Anteeks nyt ,mut tulee mielee villakoira.. :/
- Axelle
Mulle tuli aivan sama mielleyhtymä. Ja vielä kovaääninen sellainen! :D
- Heta :)
Fiia/Fia tai Iida/Ida ?? Fiina/Iina ?? JoseFiina, CeraFiina, SeraFiina ??
http://www.fida.info/- mie vaan
noista vaihtoehdoista parhaat on Fiia ja Fiina. Iidasta en tykkää henkilökohtaisesti...
- Heta
mie vaan kirjoitti:
noista vaihtoehdoista parhaat on Fiia ja Fiina. Iidasta en tykkää henkilökohtaisesti...
Fiia vai Josefiina? kumpiki kuulostaa kivoilta. en tiennyt noita juttuja Fida nimestä. Itselleni nimi tuli mieleen siitä kun yläasteellani oli tyttö jonka nimi oli Fida ja ihastuin vallan siihen nimeen. mutta en kyllä ole ihan varma haluanko antaa sen omalle tytölleni.
mikä sopisi Fiian tai Josefiinan toiseksi nimeksi? tai miten olisi Fanny? Fanny Josefiina? - Heta toinen:)
Heta kirjoitti:
Fiia vai Josefiina? kumpiki kuulostaa kivoilta. en tiennyt noita juttuja Fida nimestä. Itselleni nimi tuli mieleen siitä kun yläasteellani oli tyttö jonka nimi oli Fida ja ihastuin vallan siihen nimeen. mutta en kyllä ole ihan varma haluanko antaa sen omalle tytölleni.
mikä sopisi Fiian tai Josefiinan toiseksi nimeksi? tai miten olisi Fanny? Fanny Josefiina?Arvilindin kunniaksi "Arwiida"
Katariina ja Munkkiniemen kreivissä esiintyy ainakin tämä nimi.
"Arwiida Fanny Josefiina" - mie vaan
Heta kirjoitti:
Fiia vai Josefiina? kumpiki kuulostaa kivoilta. en tiennyt noita juttuja Fida nimestä. Itselleni nimi tuli mieleen siitä kun yläasteellani oli tyttö jonka nimi oli Fida ja ihastuin vallan siihen nimeen. mutta en kyllä ole ihan varma haluanko antaa sen omalle tytölleni.
mikä sopisi Fiian tai Josefiinan toiseksi nimeksi? tai miten olisi Fanny? Fanny Josefiina?Fiia Karoliina
Fiia Emilia
Josefiina Anna Maria
Josefiina Emilia
Josefiina Amanda
Fanny on myös kiva!
Fanny Katariina
Fanny Marketta
myös se Fanny Josefiina, vai tuleeko liikaa f:ää
- Minna
että Fida on Suomen helluntaiseurakuntien lähetysjärjestö (www.fida.fi) ja myös koko Suomen kattavan kirpputoriketjun nimi? Mielestäni aika erikoinen etunimeksi.En antaisi itse.
- Anonyymi
Hei
- Anonyymi
Onko kyseessä tyttö- vai poikavauva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419