mitä mieltä olette nimestä Fida? mikä sopisi toiseksi nimeksi? ollaan ajateltu tuota nimeä meijän vaaville.
Fida
11
895
Vastaukset
- hyvä
Fida on jonkin kotitalouteen liittyvän järjestön lyhennys, tiesitkö sitä.
- tuikku
Anteeks nyt ,mut tulee mielee villakoira.. :/
- Axelle
Mulle tuli aivan sama mielleyhtymä. Ja vielä kovaääninen sellainen! :D
- Heta :)
Fiia/Fia tai Iida/Ida ?? Fiina/Iina ?? JoseFiina, CeraFiina, SeraFiina ??
http://www.fida.info/- mie vaan
noista vaihtoehdoista parhaat on Fiia ja Fiina. Iidasta en tykkää henkilökohtaisesti...
- Heta
mie vaan kirjoitti:
noista vaihtoehdoista parhaat on Fiia ja Fiina. Iidasta en tykkää henkilökohtaisesti...
Fiia vai Josefiina? kumpiki kuulostaa kivoilta. en tiennyt noita juttuja Fida nimestä. Itselleni nimi tuli mieleen siitä kun yläasteellani oli tyttö jonka nimi oli Fida ja ihastuin vallan siihen nimeen. mutta en kyllä ole ihan varma haluanko antaa sen omalle tytölleni.
mikä sopisi Fiian tai Josefiinan toiseksi nimeksi? tai miten olisi Fanny? Fanny Josefiina? - Heta toinen:)
Heta kirjoitti:
Fiia vai Josefiina? kumpiki kuulostaa kivoilta. en tiennyt noita juttuja Fida nimestä. Itselleni nimi tuli mieleen siitä kun yläasteellani oli tyttö jonka nimi oli Fida ja ihastuin vallan siihen nimeen. mutta en kyllä ole ihan varma haluanko antaa sen omalle tytölleni.
mikä sopisi Fiian tai Josefiinan toiseksi nimeksi? tai miten olisi Fanny? Fanny Josefiina?Arvilindin kunniaksi "Arwiida"
Katariina ja Munkkiniemen kreivissä esiintyy ainakin tämä nimi.
"Arwiida Fanny Josefiina" - mie vaan
Heta kirjoitti:
mikä sopisi Fiian tai Josefiinan toiseksi nimeksi? tai miten olisi Fanny? Fanny Josefiina?Fiia Karoliina
Fiia Emilia
Josefiina Anna Maria
Josefiina Emilia
Josefiina Amanda
Fanny on myös kiva!
Fanny Katariina
Fanny Marketta
myös se Fanny Josefiina, vai tuleeko liikaa f:ää
- Minna
että Fida on Suomen helluntaiseurakuntien lähetysjärjestö (www.fida.fi) ja myös koko Suomen kattavan kirpputoriketjun nimi? Mielestäni aika erikoinen etunimeksi.En antaisi itse.
- Anonyymi
Hei
- Anonyymi
Onko kyseessä tyttö- vai poikavauva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54728Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434588Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1553673Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313490Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063486Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm452956Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121070Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap81938Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63829- 93772