Jacko on kuolemansairas

elämänkerta

137

24842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmmh

      Ei voi sanoa miehen olevan "lähes sokea", jos hänellä on kerran vielä 55% näkökyvystä jäljellä. Se on kuitenkin vielä ihan hyvin.

      • ninininini

        On se kiva päteä prosenteilla, kun ei kerran edes /osaa laskea niitä. Jos toisesta silmästä 95% näöstä pois niin kokonaisnäköä on 52,5% jäljellä.

        Katos kun ((200-95)/200)*100=52,5

        On se jännää, kun nykyään ei osata edes laskea.


      • Nimetön
        ninininini kirjoitti:

        On se kiva päteä prosenteilla, kun ei kerran edes /osaa laskea niitä. Jos toisesta silmästä 95% näöstä pois niin kokonaisnäköä on 52,5% jäljellä.

        Katos kun ((200-95)/200)*100=52,5

        On se jännää, kun nykyään ei osata edes laskea.

        Miten ihminen voi nähdä 200%????? Jos vain toisen SILMÄN näkökyky on 100% on koko Ihmisen näkökyky 50%. Toisen SILMÄN näkökyvyn ollessa 5% ja toisen SILMÄN näkökyky 100% on ihmisen näkökyky 55%. unohda ne kaavat ja ajattele!!!


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Miten ihminen voi nähdä 200%????? Jos vain toisen SILMÄN näkökyky on 100% on koko Ihmisen näkökyky 50%. Toisen SILMÄN näkökyvyn ollessa 5% ja toisen SILMÄN näkökyky 100% on ihmisen näkökyky 55%. unohda ne kaavat ja ajattele!!!

        Ensin sanot että yksi silmä on 50 % kokonaisnäkökyvystä. Aivan oikein.
        Sen jälkeen meneekin sitten metsään. Sanot että 5% jäljellä oleva näkökyky toisessa silmässä olisi 5% kokonaisnäkökyvystä. Juu ei ole vaan 5% siitä edellä sanomastasi 50 prosentista eli 2.5%
        Kokonaisnäkökyvystä on siis tallella 52.5 prosenttia kuten edellinen oikein kaavallaan laski.
        Kyllä ne kaavat ja ajattelu antaa saman tuloksen sellaisille jotka osaa laskea ja ajatella ;)


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Ensin sanot että yksi silmä on 50 % kokonaisnäkökyvystä. Aivan oikein.
        Sen jälkeen meneekin sitten metsään. Sanot että 5% jäljellä oleva näkökyky toisessa silmässä olisi 5% kokonaisnäkökyvystä. Juu ei ole vaan 5% siitä edellä sanomastasi 50 prosentista eli 2.5%
        Kokonaisnäkökyvystä on siis tallella 52.5 prosenttia kuten edellinen oikein kaavallaan laski.
        Kyllä ne kaavat ja ajattelu antaa saman tuloksen sellaisille jotka osaa laskea ja ajatella ;)

        Jos puhutaan silmän näkökyvystä, niin se voidaan todeta vain seuraavalla kaavalla. w = log(z a), missä w = u iv ja z = x iy; i -1 ja a on vakio. Suurennuskerroin m(x,y) = |dw/dz| on foveaa lukuunottamatta kääntäen verrannollinen etäisyyteen origosta; kuvaus on isotrooppinen eli suurennustekijä ei riipu alkion dz suunnasta.


      • MJJ<3
        Nimetön kirjoitti:

        Jos puhutaan silmän näkökyvystä, niin se voidaan todeta vain seuraavalla kaavalla. w = log(z a), missä w = u iv ja z = x iy; i -1 ja a on vakio. Suurennuskerroin m(x,y) = |dw/dz| on foveaa lukuunottamatta kääntäen verrannollinen etäisyyteen origosta; kuvaus on isotrooppinen eli suurennustekijä ei riipu alkion dz suunnasta.

        Miten te jaksatte vieläkin noita prosenttijuttuja ? ::'DDddd


      • silmälasiton :D
        ninininini kirjoitti:

        On se kiva päteä prosenteilla, kun ei kerran edes /osaa laskea niitä. Jos toisesta silmästä 95% näöstä pois niin kokonaisnäköä on 52,5% jäljellä.

        Katos kun ((200-95)/200)*100=52,5

        On se jännää, kun nykyään ei osata edes laskea.

        Ei kyllä mä lähtisin sille linjalle tossa näköhommassa ettei voi sanoo prosenteissa toisen näkökykyä .. tai no voi toki, mutta lasketaanko se niin et 100%:sti (=täydellisesti) näkevä ei tarvi silmälaseja, entä ne jotka tarvii silmälasit? esim. huono lähinäkö jne. ..eihän sillon voi puhua 100 prosenttisesta näkökyvystä. Jos Jacko on menettänyt toisesta silmästä 95% näkökyvystä, sehän riippuu täysin kuinka hyvin se näki ennen tuota näkökyvyn menetystä..hä? tä? mitäh? ..aiva sama!

        Mut kaikista helpoimmalla pääsee ku ajattelee selkeesti niin että jos se toisella silmällä näkee täydellisesti eli 100%, ja toisella menettäny jo 95%, niin sillä silmällä se näkee enää vaan 5% verrattuna toiseen. Joohoooo..laitetaas vielä laskukaava: 100-95=5

        :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Hauskaa Joulunaikaa :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


      • LASKIJA
        ninininini kirjoitti:

        On se kiva päteä prosenteilla, kun ei kerran edes /osaa laskea niitä. Jos toisesta silmästä 95% näöstä pois niin kokonaisnäköä on 52,5% jäljellä.

        Katos kun ((200-95)/200)*100=52,5

        On se jännää, kun nykyään ei osata edes laskea.

        Kerroppa minulle sitten kuuloni käyrä. Oikeasta korvasta on lähtenyt kuulo 70 prosenttie, sisäinen kuulolaite ei enään toimi. Nyt laitetaan parempaan korvaa kuulolaite, jos on kuulo lähtenyt 30 %. Sillä pitäisi sitten opetella kuulemaan - Vammani ei parane, koska on sisäkorvan rappeutuma - perinnöllinen :( ei kiva juttu - ikää 48 v. Äitini kuulo alkoi vasta silloin heiketä ja minulla meni 4 vuodessa alaspäin 40 % 70 %:iin. Kiitosta vaan. Hyvää uutta vuotta 2009.


      • i.love
        LASKIJA kirjoitti:

        Kerroppa minulle sitten kuuloni käyrä. Oikeasta korvasta on lähtenyt kuulo 70 prosenttie, sisäinen kuulolaite ei enään toimi. Nyt laitetaan parempaan korvaa kuulolaite, jos on kuulo lähtenyt 30 %. Sillä pitäisi sitten opetella kuulemaan - Vammani ei parane, koska on sisäkorvan rappeutuma - perinnöllinen :( ei kiva juttu - ikää 48 v. Äitini kuulo alkoi vasta silloin heiketä ja minulla meni 4 vuodessa alaspäin 40 % 70 %:iin. Kiitosta vaan. Hyvää uutta vuotta 2009.

        En kyllä osaa kuulosi käyrää kertoa, mutta voin vain toivottaa että Hyvää uutta vuotta sinullekin! Tiedän millaista on kun on todella huono kuulo... Ei mulla kyllä kuulolaitetta ole, mutta jos näin huono kuulo haittaa elämää, niin en osaa kuvitella miltä susta oikein tuntuu.


      • JACKO!

        WEIRDO, WACKO, SICKO, JUNKO, FREAKO JACKO!


      • MJJ<3
        JACKO! kirjoitti:

        WEIRDO, WACKO, SICKO, JUNKO, FREAKO JACKO!

        Hyvää jatkoa !


      • Anonyymi
        MJJ<3 kirjoitti:

        Hyvää jatkoa !

        Kivat sullekin.


    • ...

      Hm, katos vaan.

      • AlterEgos

        Kuinkahan paljon ovat vaikuttaneet ne lukuisat elimistöä kuormittavat leikkaukset... jos et rakasta kehoasi, ei sekään palvele sinua.


      • keuhkoon
        AlterEgos kirjoitti:

        Kuinkahan paljon ovat vaikuttaneet ne lukuisat elimistöä kuormittavat leikkaukset... jos et rakasta kehoasi, ei sekään palvele sinua.

        vaikuttaisi?


    • se on mono!

      Joskus olen miettinyt, että miltähän tämä miihkali näyttää 65-75 vuotiaana, mutta tais jäädä näkemättä?

      • kun....

        65-75v keskimäärin


      • nikiki

        miteen tämmöstä paskaa viitii jouluna jauha


      • MJJ<3
        nikiki kirjoitti:

        miteen tämmöstä paskaa viitii jouluna jauha

        Voi tätä maailman menoa, voisi tää Harper tai kuka onkaan ees joulurauhaa kunnioittaa .


    • se on

      ollut pitkän aikaa.Olisko anemiaa ?

      • vuodot

        Jutussa mainitut sisäiset verenvuodot aiheuttaa hyvinkin anemiaa.


    • skaka

      Onhan se sen näkönenki

    • Smelly

      ... makaa happikaapissa ja miettii kenen luut nyt ostaisi. Joopa joo.

      Niin kauan kuin tuohonkaan ei tulee minkäänlaista vahvistusta, on se vain tabloid-juttu muiden joukossa.

      • huhuu!!!!!

        Levymyynnin ja legendan suurentamiseksi keksitty vaiko totta. Suhtaudun hyvin skeptisesti tällaisiin väitteisiin. Niin monesti on nähty ja kuultu täyttä paskaa jonkin edun tavoittelemisen toivossa.


      • ei silti
        huhuu!!!!! kirjoitti:

        Levymyynnin ja legendan suurentamiseksi keksitty vaiko totta. Suhtaudun hyvin skeptisesti tällaisiin väitteisiin. Niin monesti on nähty ja kuultu täyttä paskaa jonkin edun tavoittelemisen toivossa.

        syytetä siitä Jacksonia. Eihän se näitä huhuja halua liikkeelle, ihminen sekin. En tiiä, ootko ite sitä mieltä, mutta jotkut kai aattelevat Jackson itse sanoo managereilleen "Hei kuulkaas, viittittekö hilppasta kaupungille ja kertoa että oon kuolemaisillani ja tarvitsen itelleni keuhkon ja pari suolta..."


      • AkiJossu
        ei silti kirjoitti:

        syytetä siitä Jacksonia. Eihän se näitä huhuja halua liikkeelle, ihminen sekin. En tiiä, ootko ite sitä mieltä, mutta jotkut kai aattelevat Jackson itse sanoo managereilleen "Hei kuulkaas, viittittekö hilppasta kaupungille ja kertoa että oon kuolemaisillani ja tarvitsen itelleni keuhkon ja pari suolta..."

        MJJ: "Hei kuulkaas, viittittekö hilppasta kaupungille ja kertoa että oon kuolemaisillani ja tarvitsen itelleni keuhkon ja pari suolta..."

        Hah, mikä toi juttu oli? :D
        No joo, kyl mä ymmärsin, ja oon ihan samaa mieltä kanssas, ei se Jacko syypää näihin huhuihin oo.


      • MJJ<3
        AkiJossu kirjoitti:

        MJJ: "Hei kuulkaas, viittittekö hilppasta kaupungille ja kertoa että oon kuolemaisillani ja tarvitsen itelleni keuhkon ja pari suolta..."

        Hah, mikä toi juttu oli? :D
        No joo, kyl mä ymmärsin, ja oon ihan samaa mieltä kanssas, ei se Jacko syypää näihin huhuihin oo.

        MJJ: "Hei kuulkaas, viittittekö hilppasta kaupungille ja kertoa että oon kuolemaisillani ja tarvitsen itelleni keuhkon ja pari suolta..."

        HAJOSIN TOLLE JA NAUROIN AIKA KIVASTI, JA NAURAN VIELÄKIN ::'DDDDDDDDDDDD


      • KlamY
        AkiJossu kirjoitti:

        MJJ: "Hei kuulkaas, viittittekö hilppasta kaupungille ja kertoa että oon kuolemaisillani ja tarvitsen itelleni keuhkon ja pari suolta..."

        Hah, mikä toi juttu oli? :D
        No joo, kyl mä ymmärsin, ja oon ihan samaa mieltä kanssas, ei se Jacko syypää näihin huhuihin oo.

        8 h tänne on tullut 64 viestii...


    • valoholisti

      jep,leikkaukset saattaa olla osa syy tohon "sairauksien tulvaan". ja on sillä kyllä oudot kasvot, en ees ymmärrä miks se sellaset halus.sehän ei näytä edes ihmiseltä..: o

      • MJJ<3

        Anteeksi karkea kielenkäyttö. Mä haluan nyt sen vahvistuksen, voisko joku joka osaa paremmin kun mä hakea tietoa tästä jutusta ?


      • valoholisti
        MJJ<3 kirjoitti:

        Anteeksi karkea kielenkäyttö. Mä haluan nyt sen vahvistuksen, voisko joku joka osaa paremmin kun mä hakea tietoa tästä jutusta ?

        en muo ainakaan kiinnosta kun en oo sen fani,,ja oon lomalla.


      • Smelly
        MJJ<3 kirjoitti:

        Anteeksi karkea kielenkäyttö. Mä haluan nyt sen vahvistuksen, voisko joku joka osaa paremmin kun mä hakea tietoa tästä jutusta ?

        Minkä ihmeen vahvistuksen? Ei Michael ole tilivelvollinen elämästään kenellekään... Jollei Michaelin tiimiltä tule minkäänlaista informaatiota on koko kuolemansairaus-juttu pelkkää tabloid-lehtien lööppiä.


      • MJJ<3
        Smelly kirjoitti:

        Minkä ihmeen vahvistuksen? Ei Michael ole tilivelvollinen elämästään kenellekään... Jollei Michaelin tiimiltä tule minkäänlaista informaatiota on koko kuolemansairaus-juttu pelkkää tabloid-lehtien lööppiä.

        Tota justiin tarkotin, ( tosin vahvistus oli ehkä väärä sana ) miten tässä nyt pitäisi menetellä koko asiaa (;


      • cimia koo

        "jep,leikkaukset saattaa olla osa syy tohon "sairauksien tulvaan". ja on sillä kyllä oudot kasvot, en ees ymmärrä miks se sellaset halus.sehän ei näytä edes ihmiseltä..: o"

        Minäpä ymmärrän:

        Michael Jackson ei halunnut tuollaisia kasvoja. Alunperin hän joutui kasvoleikkaukseen kärsittyään äärimmäisen vakavista palovammoista. Leikkaus kuitenkin epäonnistui, ja hän meni myöhemmin "korjauttamaan" kasvonsa.
        Tämä ja myöhemmät leikkaukset epäonnistuivat myös, jonka seurauksena hänen kasvonsa näyttävät miltä näyttävät.

        Tuossa joku mainitsi Michaelin kasvojen valkeuden, vaikka hän on rodultaan musta. Vastaus valkeuteen on VITILIGO. Se aiheuttaa valkeita läiskiä ihoon, ja vähitellen muuttaa kasvot valkoisiksi. Aluksi läiskät peitettiin tummalla meikillä, mutta niiden listääntyessä vaalealla meikillä.

        En ole varsinainen fani, mutta toivon sydämestäni että Michael Jackson ei ole kuolemansairas.

        Pelkäsinkin artikkeliin tulleita vastauksia lukiessani, että joku mainitsee Michaelin pedifiilisyytökset. Muistakaa nyt, ihmiset, että hän todettiin syyttömäksi niihin!
        Hän on vannonut, ettei kykenisi/haluaisi/voisi tehdä lapselle mitään pahaa.
        Hänen läheisensä ovat sanoneet että Michael ei vain ymmärrä sitä että aikuisen miehen (ellei ole lapsen isä) ei suvaita nukkua pienen pojan vieressä, vaikka nämä tuntisivatkin toisensa hyvin.

        Katsokaa myös artikkeli : Joseph Jackson

        niin käsitätte mitä Michael Jackson on joutunut kokemaan.


      • Molukki
        valoholisti kirjoitti:

        en muo ainakaan kiinnosta kun en oo sen fani,,ja oon lomalla.

        ... sehän oli jo 80-luvulla ihan demoni. Vieläkö se elää? Ihan outo juttu.


      • valoholisti
        cimia koo kirjoitti:

        "jep,leikkaukset saattaa olla osa syy tohon "sairauksien tulvaan". ja on sillä kyllä oudot kasvot, en ees ymmärrä miks se sellaset halus.sehän ei näytä edes ihmiseltä..: o"

        Minäpä ymmärrän:

        Michael Jackson ei halunnut tuollaisia kasvoja. Alunperin hän joutui kasvoleikkaukseen kärsittyään äärimmäisen vakavista palovammoista. Leikkaus kuitenkin epäonnistui, ja hän meni myöhemmin "korjauttamaan" kasvonsa.
        Tämä ja myöhemmät leikkaukset epäonnistuivat myös, jonka seurauksena hänen kasvonsa näyttävät miltä näyttävät.

        Tuossa joku mainitsi Michaelin kasvojen valkeuden, vaikka hän on rodultaan musta. Vastaus valkeuteen on VITILIGO. Se aiheuttaa valkeita läiskiä ihoon, ja vähitellen muuttaa kasvot valkoisiksi. Aluksi läiskät peitettiin tummalla meikillä, mutta niiden listääntyessä vaalealla meikillä.

        En ole varsinainen fani, mutta toivon sydämestäni että Michael Jackson ei ole kuolemansairas.

        Pelkäsinkin artikkeliin tulleita vastauksia lukiessani, että joku mainitsee Michaelin pedifiilisyytökset. Muistakaa nyt, ihmiset, että hän todettiin syyttömäksi niihin!
        Hän on vannonut, ettei kykenisi/haluaisi/voisi tehdä lapselle mitään pahaa.
        Hänen läheisensä ovat sanoneet että Michael ei vain ymmärrä sitä että aikuisen miehen (ellei ole lapsen isä) ei suvaita nukkua pienen pojan vieressä, vaikka nämä tuntisivatkin toisensa hyvin.

        Katsokaa myös artikkeli : Joseph Jackson

        niin käsitätte mitä Michael Jackson on joutunut kokemaan.

        no hyvä kun joku tietää,,,mutta mistä moiset palovammat? oliko se ennen palomies?


      • MJJ<3
        valoholisti kirjoitti:

        no hyvä kun joku tietää,,,mutta mistä moiset palovammat? oliko se ennen palomies?

        Sai taas vaihteeks nauraa :'D Siis Michaelilla oli menossa Pepsi-mainoksien kuvauset, jotka siis kuvattiin keikkalla muunmuassa. Michael tanssi Billie Jeania vähän liian lähelle jotain savupommia tai 'palavaa seinää' , en tiedä kummasta, mutta 80-luvun lehdissä luki kumpaakin. Michael vain tanssi ja tanssi kunnes huusi kivusta ja piipaa, sairaalaan.


      • HK

        Mielestäni Michael näytti ihmiseltä ja hän oli kuten me muutkin. Vain kuuluisa. Kuoleestahan ei saisi puhua pahaa! =(


      • HK
        valoholisti kirjoitti:

        no hyvä kun joku tietää,,,mutta mistä moiset palovammat? oliko se ennen palomies?

        Palovammat tulivat pepsin mainoksesta, Michael oli pepsin mainoksissa mukana. Hiukset syttyivät tuleen Michael ''sammutti hiuksensa'' kierimällä. Mutta sai kasvoihin toisen ja kolmannen asteen palovammoja.


    • PoPPora

      ...romu. Vanhentunut raihnaisen 80-vuotiaan tasolle. Discopalloni kertoo: voi elää keinotekoisesti (hengityskone yms) 55 vuotiaaksi. Mutta jäljellä liene paremminkin vuosi? - kaksi? No ei enempää. Ja sen jälkeenhän "Miikkel Säxsönin" levyjä myydään taas pilvin pimein. Hän kokee uuden tulemisen haudan takaa. Hänhän on - lapsi. Kehitykseltään lapsen tasolle jäänyt aivopimeys.

    • MJJ<3

      Mä en nyt ymmärrä mikä se juttu on, mutta joku tossa on niin hämärän peitossa, niin että väitän sen olevan epätosi. Jacksonista on tullut monia juoruja, välillä pahoja, välilä vielä pahempia, ja tämä on nyt se pahin ... Mutta voisin sano että en usko. Se johtuu ehkä siitä, että kyseinen uutinen on peräisin iltlehdestä, jossa yleensä kaikistä jutuistä enintään 10% on totta ... MICHAEL PYSTYY VAIVOIN PUHUMAAN ?! Justjoo, jos se on pystynyt laulamaan tänä vuonnakin esim. Akonin kanssa ... Mä oon todella pahoillani Jacksonin puolesta, jos tämä on totta. Ja - jos onkin, niin lupaan teille et meen sen Jacksonille itse kertomaan ! Ja sitten - miten Michael menisi huutokauppaamaan tavaransa, jos olisi niin sairas ? ;'o ei pystyisi puhumaan ? ;'o Näkö olisi aika huono ? ;'o Hmm, voisin sanoa, että en usko .

    • mmmmmhh

      Taitaa Jackon mieli palata hyville tienesteille. Älkää nyt hyvät ihmiset heti uskoko kaikkea mitä lehdet kirjoittelevat. Odotellaan ja katsotaan tapahtuuko ihmeparaneminen jo ensivuonna...

      • stereonäkö

        "On se kiva päteä prosenteilla, kun ei kerran edes /osaa laskea niitä. Jos toisesta silmästä 95% näöstä pois niin kokonaisnäköä on 52,5% jäljellä.

        Katos kun ((200-95)/200)*100=52,5

        On se jännää, kun nykyään ei osata edes laskea."

        Molempien silmien näkökentää menee osittain (aika paljonkin)limittäin. -tämäkin pitää huomioida


      • MJJ<3
        stereonäkö kirjoitti:

        "On se kiva päteä prosenteilla, kun ei kerran edes /osaa laskea niitä. Jos toisesta silmästä 95% näöstä pois niin kokonaisnäköä on 52,5% jäljellä.

        Katos kun ((200-95)/200)*100=52,5

        On se jännää, kun nykyään ei osata edes laskea."

        Molempien silmien näkökentää menee osittain (aika paljonkin)limittäin. -tämäkin pitää huomioida

        ootko sä juorulehden toimittaja joka suurentelee asioita ainavaan kun eteempäin mennään ? JJoo, mun mielestä nyt kannattaa vaan odottaa .


      • MJJ<3
        MJJ<3 kirjoitti:

        ootko sä juorulehden toimittaja joka suurentelee asioita ainavaan kun eteempäin mennään ? JJoo, mun mielestä nyt kannattaa vaan odottaa .

        Anteeks, toi oli väärään kommenttiin ::'D


    • eli muutama

      kommentti maalaisjärkipohjalta.

      Tuo verenvuoto voi olla vaikkapa joku bleeding ulcer, mitä en yhtään ihmettelisi kun on ollut kaikenlaisia oikeudenkäyntejä ym. ressiä. Siis mahahaava, joka on varmasti inhottava mutta aika "yleinen".

      Hän voi jopa kuolla vaivoihinsa, no, kaikki kuolevat joskus.

      Täysin terve hän ei tietenkään ole, varmaan jo kropankuva on aika hakusessa kun on itselleen kaikenlaista tehnyt toistuvasti ja tulos yhä hurjempi. Mutta järjetöntähän tällaista on mennä arvailemaan, kun ei tiedä totuudesta yhtään mitään.

      Kaikkea ei pidä uskoa, mutta on silti mahdollista että Jacko on oikeasti tosi huonossa kunnossa.

      Uutisen ajoitus panee tietysti miettimään, että onko se joku säälitrippi tähän joulun alle.

      Ehkä sitä jakollekin soisi jonkunlaisen joulurauhan.

      -W

      • voi häiriintyä

        äkillisestikin, jos tulee vaikka joku pieni aivoinfarkti.


      • Vain

        Onko tosiaan jollekkin väliä missä kunnossa ko.
        tyyppi on?


      • MJJ<3
        Vain kirjoitti:

        Onko tosiaan jollekkin väliä missä kunnossa ko.
        tyyppi on?

        Äskönen kommentti oli koko keskustelun tyhmim.


      • - 24
        MJJ<3 kirjoitti:

        Äskönen kommentti oli koko keskustelun tyhmim.

        tyyppiä, joille on väliä, mukaanluettuna minä, vaikka en olekaan fani. Michael Jackson on mahtava, kunnioitettava laulaja, tanssija, lauluntekijä ja näyttelijä. Varmasti sinäkin olet tanssinut Billie Jeanin tahtiin discossa tai naputellut sormia autonrattiin Beat it:in soidessa radiosta.


    • Smelly

      Kannattaa lukea!

      http://mjjr.net/news.php

      Ian Harperin, joka on pistänyt nämä "Michael on kuolemansairas" huhut liikkeelle on ennenkin haastettu oikeuteen valheellista tietoa levittävien kirjojensa takia.

      Harperin väittää Jermaine Jacksonin sanoneen "He's not doing well right now. This isn't a good time." Michaelin tämänhetkisestä terveydentilasta. Kyseinen lause on yli vuoden vanha kun Fox News:n Roger Friedman yritti samaa "Michael kuolee minä päivänä tahansa" uutista. Tällöin tosin Michaelin maksa oli pettämässä sekä Michael oli taas jäänyt koukkuun kipulääkkeisiin.

      Harperin perusta koko "kuolemansairas" väitteille on yksi kuva, jossa Harperin mielestä Michael on sairas. Harperin vaan "unohti", että samaisella shoppailureissulla, josta kuva on, on muitakin kuvia, joissa Michael tervehtii faneja, seisoo ihan omilla jaloillaan ilman mitään tukihenkilöitä ja muutama päivä tämän jälkeen Michael kuvattiin jälleen kävelemässä ja aivan itse.

      • i.love

        Kiitos Smelly!!! Huh, nyt voi taas hengittää! :DD Vaikka eihän se varmaa vielä ole että Michaelilla ei kuolemansairautta ole MUTTA HÄLLÄ VÄLIÄ KYLLÄ SE VARMAA ON ETTÄ EI HÄNELLÄ SITÄ OLE!!!


    • maikkeli jäksöni äksöni

      Pitäskö jotenkin heilauttaa???

      • sen pitäisi

        meitä kaikkia miljoonia ihmisiä se heilauttaa!


      • faneja,
        sen pitäisi kirjoitti:

        meitä kaikkia miljoonia ihmisiä se heilauttaa!

        muita artisteja, musiikkialan ihmisiä, paparazzeja, levy-yhtiöitä...jne. Koittakaa ihmeessä tajuta että Michael Jackson ei ole pikku-tekijä!


      • MJ--

        se näyttää heilauttavan 10029 ihmistä. noin monta ihmistä on tällä hetkellä avannu tän keskustelun.


    • rahalla ei selviä

      ..sinne minne tämä pedofiili joutuu..

      • teke teke

        Michael Jackson ei ole pedofiili
        Michael Jackson ei ole paha ihminen, hän on lahjoittanut miljardeja dollareita hyväntekeväisyyteen
        Michael Jackson on popin kuningas
        Michael Jackson ei ole koskaan yrittänyt selvitä mistään rahalla, jos vain jaksaisitte käsittää sen niin tietäisitte
        Kappas kummaa, minä ja miljoonat muut olemme tätä mieltä, enkä itse ole edes fani!


      • Pappa Tunturi
        teke teke kirjoitti:

        Michael Jackson ei ole pedofiili
        Michael Jackson ei ole paha ihminen, hän on lahjoittanut miljardeja dollareita hyväntekeväisyyteen
        Michael Jackson on popin kuningas
        Michael Jackson ei ole koskaan yrittänyt selvitä mistään rahalla, jos vain jaksaisitte käsittää sen niin tietäisitte
        Kappas kummaa, minä ja miljoonat muut olemme tätä mieltä, enkä itse ole edes fani!

        Olen 8 vuotta vanhempi kuin Michael Jackson, ja olen saanut seurata tämän laulajan menoa musiikkimaailman pyörteissä, ja saanut huomata että tämä heppu pärjää siellä. Hänellä tuntuu olevan kaikenikäisiä ihailijoita, oma lapsenlapseni suorastaan palvoo häntä, ja hänen 21-vuotta vanha isoveljensä samaten. Meillä kaikilla olisi syytä kunnioittaa häntä. Ei sitä ihailla tarvitse, mutta kyllä kunnioittaa.


      • löysätä
        Pappa Tunturi kirjoitti:

        Olen 8 vuotta vanhempi kuin Michael Jackson, ja olen saanut seurata tämän laulajan menoa musiikkimaailman pyörteissä, ja saanut huomata että tämä heppu pärjää siellä. Hänellä tuntuu olevan kaikenikäisiä ihailijoita, oma lapsenlapseni suorastaan palvoo häntä, ja hänen 21-vuotta vanha isoveljensä samaten. Meillä kaikilla olisi syytä kunnioittaa häntä. Ei sitä ihailla tarvitse, mutta kyllä kunnioittaa.

        "Hänellä tuntuu olevan kaikenikäisiä ihailijoita, oma lapsenlapseni suorastaan palvoo häntä, ja hänen 21-vuotta vanha isoveljensä samaten." sinä se ihme pappa olet kun olet itse 58 ja lapsenlapsesi jo 21 vuotta.


      • Smelly

        Mihinkäs Michael on sitten joutumassa?

        Ja asutko kenties jossain pimennossa kun et vielä tiennyt, että Michael on todettu syyttömäksi jo 3 vuotta sitten...


      • i.love
        löysätä kirjoitti:

        "Hänellä tuntuu olevan kaikenikäisiä ihailijoita, oma lapsenlapseni suorastaan palvoo häntä, ja hänen 21-vuotta vanha isoveljensä samaten." sinä se ihme pappa olet kun olet itse 58 ja lapsenlapsesi jo 21 vuotta.

        Totta, tuo lapsenlapsihommeli ei taida muhunkaan ihan päteä... :) Se on taas niitä kun joku fani haluaa saada muut vakuuttuneiksi, niin lisätään vähän ikää. ;D Mutta ainakin sanoma on siinä hyvä!


      • on Michael
        Smelly kirjoitti:

        Mihinkäs Michael on sitten joutumassa?

        Ja asutko kenties jossain pimennossa kun et vielä tiennyt, että Michael on todettu syyttömäksi jo 3 vuotta sitten...

        Pikkupoikia vetänyt perseeseen.
        USAssa pääsee pälkähästä, mikäli latoo kasan dollareita tiskiin. Miksi muuten nämä pikkupojat menettivät muistinsa juuri ennen oikeudenkäyntejä??

        Tikkaria tarjoilee joka naskalille, kunhan pääsee kosketusetäisyydelle..


      • Cop ... K
        on Michael kirjoitti:

        Pikkupoikia vetänyt perseeseen.
        USAssa pääsee pälkähästä, mikäli latoo kasan dollareita tiskiin. Miksi muuten nämä pikkupojat menettivät muistinsa juuri ennen oikeudenkäyntejä??

        Tikkaria tarjoilee joka naskalille, kunhan pääsee kosketusetäisyydelle..

        Voi voi voi jos te nyt vain ymmärtäisitte tutustua ensin Michalin ja hänen tuttujen omiin sanoihin vaikka netissä niin ette tulisi tänne valittaan. Vaikka mikäs väittely se sitten olisi jos ei ois sitä marmattajapuolta... Ja marmatetaanhan mekin jotka uskomme ettei Michael ois tehny sitä... Outoo.


      • tälläkin
        Cop ... K kirjoitti:

        Voi voi voi jos te nyt vain ymmärtäisitte tutustua ensin Michalin ja hänen tuttujen omiin sanoihin vaikka netissä niin ette tulisi tänne valittaan. Vaikka mikäs väittely se sitten olisi jos ei ois sitä marmattajapuolta... Ja marmatetaanhan mekin jotka uskomme ettei Michael ois tehny sitä... Outoo.

        hetkellä michael houkuttelee jotain viatonta poikaa mukaan kylpyyn ja viereensä "nukkumaan"..


      • tota mieltä
        tälläkin kirjoitti:

        hetkellä michael houkuttelee jotain viatonta poikaa mukaan kylpyyn ja viereensä "nukkumaan"..

        miljoonat muut ihmiset ovat eri mieltä :) Hyvää päivänjatkoa vaan sullekin!


      • on tälläkin
        tota mieltä kirjoitti:

        miljoonat muut ihmiset ovat eri mieltä :) Hyvää päivänjatkoa vaan sullekin!

        hetkellä pikkupoikien pankkitileillä..

        ja jonkun pikkupojan suussa.


      • Kinttala 2008
        on tälläkin kirjoitti:

        hetkellä pikkupoikien pankkitileillä..

        ja jonkun pikkupojan suussa.

        Jospa nyt jätettäisiin fanit ja itse Jackson rauhaan näiltä pedofiili-vitseiltä. Niistä saa kyllä väännettyä jos jonkinmoisia, mutta eiköhän ne kaikki olla kuultu jo. Kyllä mäkin kaks vuotta sitten niillä heitin läppää, mutta nyt alkaa tosissaan ärsyttää, niiden muutamien jotka vielä niin niistä jaksavat vitsailla, pedofiilijutut.


      • Nimetön
        teke teke kirjoitti:

        Michael Jackson ei ole pedofiili
        Michael Jackson ei ole paha ihminen, hän on lahjoittanut miljardeja dollareita hyväntekeväisyyteen
        Michael Jackson on popin kuningas
        Michael Jackson ei ole koskaan yrittänyt selvitä mistään rahalla, jos vain jaksaisitte käsittää sen niin tietäisitte
        Kappas kummaa, minä ja miljoonat muut olemme tätä mieltä, enkä itse ole edes fani!

        Totta puhut, ei oo kauaa pedofiili.....!!!


      • MJJ<3
        Nimetön kirjoitti:

        Totta puhut, ei oo kauaa pedofiili.....!!!

        Että vittu soikoon nyt turpa kii !


      • löysätä kirjoitti:

        "Hänellä tuntuu olevan kaikenikäisiä ihailijoita, oma lapsenlapseni suorastaan palvoo häntä, ja hänen 21-vuotta vanha isoveljensä samaten." sinä se ihme pappa olet kun olet itse 58 ja lapsenlapsesi jo 21 vuotta.

        Kyllä taas huomaa kuinka huono matikkapää voi nykyajan nuorisolla ollakaan. Tuohon ikään voi teoreettisesti keritä olemaan jopa isoisovaarikin. Eli jo neljättäkin polvea voi olla hengissä.
        On sitä ennenkin vaikka 13-vuotiaat poikaset tulleet isäksi. Eli se voisi olla mahdollista ;)
        Ja jos näin olisi, olisivat muutkin jälkeläiset olleet aika kerkiäväisiä niissä hommissa ;)


      • Kinttala 2008 kirjoitti:

        Jospa nyt jätettäisiin fanit ja itse Jackson rauhaan näiltä pedofiili-vitseiltä. Niistä saa kyllä väännettyä jos jonkinmoisia, mutta eiköhän ne kaikki olla kuultu jo. Kyllä mäkin kaks vuotta sitten niillä heitin läppää, mutta nyt alkaa tosissaan ärsyttää, niiden muutamien jotka vielä niin niistä jaksavat vitsailla, pedofiilijutut.

        Tämä keskustelu M.J;n pedofiliasta tuntuu olevan yhtä älytöntä kuin sekin, kun jokin taho oli ehdottanut, että Hitlerkin pitäisi vielä julistaa pyhimykseksi. Miettikääpä nyt senkin mielekkyyttä.


      • olet urpå
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Tämä keskustelu M.J;n pedofiliasta tuntuu olevan yhtä älytöntä kuin sekin, kun jokin taho oli ehdottanut, että Hitlerkin pitäisi vielä julistaa pyhimykseksi. Miettikääpä nyt senkin mielekkyyttä.

        Pedofiili se on vaikka voissa paistaisi.

        Lasten traumoja ei huomioida tämän hirviön käsittelyn jälkeen kukaan.

        Tärkeämpää on tämän apinan naamansa muodottomaksi leikanneen sympatiat.

        Hitleri vertaus kuvastaa teidän irtautumista todellisuudesta.

        Sairas maailma.


      • olet urpå kirjoitti:

        Pedofiili se on vaikka voissa paistaisi.

        Lasten traumoja ei huomioida tämän hirviön käsittelyn jälkeen kukaan.

        Tärkeämpää on tämän apinan naamansa muodottomaksi leikanneen sympatiat.

        Hitleri vertaus kuvastaa teidän irtautumista todellisuudesta.

        Sairas maailma.

        Sairas on maailma, siinä 'olet urpå' oikeassa. Ja me molemmat ikävä kyllä joudumme elämään siinä samassa maailmassa.

        Tulisikohan tämä maailma edes vähän paremmaksi, ellemme olisi niin paljon aina puhumassa pahaa lähimmäisestämme. Tämä suomalainen kulttuuri vaan tuntuu olevan niin negatiivinen :-(


    • kikka-3.

      Jep jep, niin varmaan :)

    • BK..

      Täytyy kyllä sanoa, että ihan sääliksi käy tuota poloista. Niin surkea on ollut hänen elämänsä. Ei ole löytänyt elämässään onnea vaikka on sitä monin eri tavoin etsinyt ja tavoitellut. Media ja julkisuus on ollut osaltaan pilaamassa hyvää ihmistä.

      • Kiitos!

        Tuo BK..:n kirjoittama juttu... Se on aivan totta. Satutko olemaan fani? (BK..)


    • .......................

      Mä en vois uskoa tuota... uutinen olisi paljon suurempi jos olis tosi... ja muutenki Michael on tuskin saanut ITSE mahdollisuutta kommentoida kaikenmaailman juorujen paikkansa pitävyydestä... aina se on ollu joku toinen... ja jos Michaelin elämä on ollut muutenkin vaikeaa, niin miks vielä muiden pitää vaikeuttaa sitä jollain huhuilla?! :((

      Toivon kaikkea hyvää Michaelille....ja jos juttu olisikin tosi, toivon että hän vielä paranee...

    • Kohtahan

      tän juttu on katottu 10 000 kertaa. Alan tosissaan uskoo että tää hetkauttaa aika monia.

      • MJJ<3

        No OHO, tosiaan, ei ainakaan ketään fania ikinä kiinnosta ? -,- Esim. Smellyn ansiosta voin mäkin hengittää, kiitos (; Toivotaan, että tämä mies on todella väärässä, ja joutuu vastaamaan teoistaan, niin pääsee vaihteeksi joku maksamaan Michaelille korvauksia, eikä toisinpäin. On muuten ollut tosi hauskaakin lukea näitä juttuja, esim tosta yhdestä himopapasta, ja pedosyytteistä ::'D


    • dääm

      Ääh. Olin vielä elätellyt toiveita että pääsis kerran elämässä näkemään popin kuninkaan livenä. Kyllä tämän päivän poptähtöset on kaikessa velkaa Jackolle, tanssiliikkeistä lähtien. Mie luovutan hälle keuhkon jos se vaan auttaa!

      • i.love

        Toi pappa oli kyllä ihan paras! Enää ei voi omaa pappaansa (joka nyt lievästi pitää Michaelin musiikista) kattoo silmiin :::D


      • MJJ<3
        i.love kirjoitti:

        Toi pappa oli kyllä ihan paras! Enää ei voi omaa pappaansa (joka nyt lievästi pitää Michaelin musiikista) kattoo silmiin :::D

        Tää koko keskustelu alko vakavalla asialla; ja loput nauran huoneen lattialla koneen vieressä vähän kaikennäköselle ::'D ei jjuma. Mut hei, lopetellaanko tätäkin tulistunutta keskustelua, (johon muuten tulee aivan sairaasti kommentteja, kun on 2 sekuntia poissa, täällä on jo 5 kommenttia ;o) odotellen uusia juttuja jotka voivat vielä kertoa meille asian oikean laidan, ok? (;


      • i.love
        MJJ<3 kirjoitti:

        Tää koko keskustelu alko vakavalla asialla; ja loput nauran huoneen lattialla koneen vieressä vähän kaikennäköselle ::'D ei jjuma. Mut hei, lopetellaanko tätäkin tulistunutta keskustelua, (johon muuten tulee aivan sairaasti kommentteja, kun on 2 sekuntia poissa, täällä on jo 5 kommenttia ;o) odotellen uusia juttuja jotka voivat vielä kertoa meille asian oikean laidan, ok? (;

        Toivotaan siis että tää oli nyt vaan TOSI HUONO VITSI!!!

        Hyvää yötää vaan kaikille, moro!


      • Michael Jackson 4-ever
        i.love kirjoitti:

        Toivotaan siis että tää oli nyt vaan TOSI HUONO VITSI!!!

        Hyvää yötää vaan kaikille, moro!

        olla pilaa.. Kun kysyin eräältä ihmiseltä, että voiko olla mahdollista vai onko jollain vain niin sairas mieli, että keksii tuommoista, niin vastaus oli "Yes it's true. His brother confirmed the news" eli "kyllä se on totta. Hänen veli on vahvistanut uutisen"

        Mutta silti toivon sydämessäni, että ei ole totta!!


    • se oikea

      nimitys ole ELÄMÄKERTA?

      • tekee historiaa

        M. Jackson tekee elvikset. Eli "kuolee" mutta jättää jälkeensä tuhottomasti salaliittoteorioita jne. Tai sit se "kuolee" ja muuttaa rojalteilla asumaa autiolle saarelle leikkimää pikkupoikien kanssa.


    • Gans

      sanon minä! Ei muuta kuin lisää muovia naamaan, kyllä se elo siitä aukenee.

    • on hyvin

      sairas, sairas mies.

      • Smelly

        on, että puhut itsestäsi monikossa.


    • juumätäällätaaskirjottelenl...

      Eihän tuo ole uusi uutinen. Asiahan on ollut selvä jo vuosikausia, kun katsoon Jackon käyttäytymistä, ja mm. sitä vuoden takaista laulunyritystä.

      Tässä olisi sopiva veto: kumpi menee ensin, Amy W. vaiko Jacko?

      • MJJ<3

        Tässä pari päivää sitten joltain radiokanavalta tuli Jermainen tai jonkun muun veljen ( mutta todennäköisesti Jermainen ) Haastattelu, jossa tämä sanoi Michael voivan nyt erittäin hyvin .. Tämä on kyllä outoa.


      • Siitäs sait

        sinä joka väitit Michaelin kuolevan!!!


      • kenekä maalla jos ei omalla.
        Siitäs sait kirjoitti:

        sinä joka väitit Michaelin kuolevan!!!

        Pidetään veto voimassa: kumpi ensin, Jacko vaiko Amy W.?

        Ketä lähtee mukaan?


      • Se on
        kenekä maalla jos ei omalla. kirjoitti:

        Pidetään veto voimassa: kumpi ensin, Jacko vaiko Amy W.?

        Ketä lähtee mukaan?

        ehdottomasti Amy, selkeesti. Jacko näyttää ihan terveeltä ja hyvinvoivalta, varsinkin kun vertaa miltä se näytti 2 vuotta takaperin, ja onhan se paljon vanhempi kuin Amy.


      • Kyl se on se
        Se on kirjoitti:

        ehdottomasti Amy, selkeesti. Jacko näyttää ihan terveeltä ja hyvinvoivalta, varsinkin kun vertaa miltä se näytti 2 vuotta takaperin, ja onhan se paljon vanhempi kuin Amy.

        Amy joka lähtee tässä lähiaikoina. Jackson tuskin vielä pitkään aikaan, oletan.


    • USKO............

      Niinhän se on, että vaikka omistaisi koko maailman rikkaudet niin kun vakava sairaus iskee niin apua ei löydy.
      Monet turvaavat mammonaan. Ja monet myös palvovat noita mammonan kerääjiä. Laittavat vaikka viimeiset rahansa noihin älyttömiin konserttehin ja taas rikas rikastuu.

      Muhammad Ali oli kerran "suurin ja kaunein", mutta nyt taitaa olla kauhein.
      Ei tuossakaan tapauksessa kuuluisuus pelastanut sairaudelta.

      • uskokaan

        saa uskoa vaikka puujumalaan, mutta kun aika tulee niin henki menee ja se on sitten siinä.


      • MJJ<3
        uskokaan kirjoitti:

        saa uskoa vaikka puujumalaan, mutta kun aika tulee niin henki menee ja se on sitten siinä.

        katos vaan, hyvä huomio. Jacksoninpa aika ei tule 'valitettavasti' vielä, sori vaan


      • ????????
        uskokaan kirjoitti:

        saa uskoa vaikka puujumalaan, mutta kun aika tulee niin henki menee ja se on sitten siinä.

        Heh, heh, että tämä maailmanaika vaan heh, heh ja sitten ei mitään heh, heh, voi yksinkertaista.

        Jos kerran tämä ihmeellinen maailma on luotu niin kyllä Luoja muuhunkin pystyy.

        Ei kannata olla tyhmä.


      • .................
        MJJ<3 kirjoitti:

        katos vaan, hyvä huomio. Jacksoninpa aika ei tule 'valitettavasti' vielä, sori vaan

        ettei hänen aikansa tule. varmaankin kuolee.


      • uskon auttavan
        ???????? kirjoitti:

        Heh, heh, että tämä maailmanaika vaan heh, heh ja sitten ei mitään heh, heh, voi yksinkertaista.

        Jos kerran tämä ihmeellinen maailma on luotu niin kyllä Luoja muuhunkin pystyy.

        Ei kannata olla tyhmä.

        Päinvastoin.

        Sinua ei kiinnosta miksi minä en usko. Sillä uskovaisia ei kiinnosta vedenpitävät todisteet siitä, että usko ei auta varsinkaan mitä sairauteen tai kuolemiseen tulee. He eivät halua uskoa sitä, vaikka joulupukkia naurettavampaan tarinaan uskovat.. Ei sillä, etten minä uskoisi joulupukkiin, uskonhan minä! Ainakin mieluummin kuin vielä nolompaan asiaan; jumalaan - josta on vieläpä aitoja todisteita sitä vastaan.

        Sanon tämän nyt asiallisesti, sillä riitelemään ei kannata - en riitele tyhmien kanssa; mitä suurempi älykkyysosamäärä, sitä PIENEMMÄLLÄ todennäköisyydellä ihminen uskoo jumalaan. (Lähde; Tutkimus, joka oli monessa lehdessä ja Suomi24:n etusivulla, alle vuosi sitten.)
        Mutta nyt asiaan.

        Ensinnäkin, minulla on henkilökohtaista kokemusta ihmisistä, niin läheisistä kuin vieraammistakin, mm. mukavasta tytöstä jonka kanssa kävin yhdeksän vuotta koulua. Hänen vanhempansa ja hän itse ovat uskovaisempia ihmisiä joita tunnen. Uskonnollisia tauluja ympäri taloa ja sunnuntaina ollaan tietysti kirkossa. Joka yö rukoillaan ja kaikkea tätä paskaa.. Tai oli. Itse olin täysin vastakohta. Olen niin totuuteen luottava henkilö, etten usko mitään ellei siitä ole vedenpitäviä todisteita. Uskon vain siihen joka on todistettu ja TOTTA, eikä lumikki -kaltaiseen tarinaan, josta ainoana todisteena on kirja jonka on kirjoittanut random tyyppi.

        Totuus on, että halveksin kaikkia uskovaisia. Synnyin menestyvään perheeseen, jossa isä on menestynyt yrittäjä ja äiti huoleton kotiäiti - voisin sanoa etten olisi enempää toivonut. Kaveristani ei voi sanoa samaa. Hän oli masentunut ja hänen äitinsä sairasteli jatkuvasti. Isä piti huolen että kaikki saivat edes jotakin syödäkseen vaikka se olisi perunoita ja nakkikastiketta joka päivä.
        Ensimmäisellä luokalla tyttö joutui kiusatuksi hänen huonompien lelujensa vuoksi. Kouluajan tyttö selvästi kärsi. Miksi minä siis jumalaa INHOAVANA henkilönä sain kaikki jota tahdoin ja vain halusin? Miksi minä sain olla onnellinen, vaikka "vain autuaat" saavat raamatun mukaan olla onnellisia? Koska jumalaa ei ole, ja siihen uskovat vain henkilöt jotka sitä henkiseen tilaansa tarvitsevat. Eivät kaikki silloinkaan usko, mikä on hyvä.

        Nykyään mitä olen kuullut, kaverillani jolle en oikeastaan paljonkaan enään puhu, on pahalaatuinen syöpä. Minulla on kaikki oikeus sanoa "Sen siitä saa" tai "Wheres your god now?" mutten sano, sillä sehän olisi jo mautonta. Vaikka mautontahan on uskominen ylipäätään aivan päättömään juttuun.

        Kun kuulin syövästä tietysti soitin tytölle. Se oli viime jouluna. Kysyin myöhemmin joulusuunnitelmista ja vastaus oli: "En enään taida mennä seuraavana vuonna joulukirkkoon." Kysyin tietysti miksi ja hän vastasi tyynesti: "Mitä järkeä on uskoa joulupukkiinkaan jos se ei ikinä tule antamaan lahjoja, et ikinä näe sitä etkä ikinä saa mitään todisteita sen olemassa olosta millään lailla, sen kanssa puhumisesta puhumattakaan?" Ensin olin mykistynyt mutta sitten olin onnellinen hänen puolestaan. Hän olisi vihdoin vapaa aivopesusta joka oli rajannut elämän elämään talon sisällä, ilman alkoholia, tupakkaa tai muiden, hänen vanhempiensa mielestä "syntisiä asioita tekeviin nuoriin".
        Syöpä oli hirveä katastrofi, mutta myös se että se oli pahanlaatuinen jonka etenemistä pystytään vain hidastamaan, pahensi asiaa. Tarkalleen kaverini usko stoppasi siihen paikkaan kun hän sai tietää sen olevan pahanlaatuinen.. Olisipa se ollut parannettavissa ja asiathan olisivat olleet ihan hyvin. Jumala olisi häntä auttanut kaiken sen uhrautumisen ja vaivan näön jälkeen mikäli olisi ollut olemassa - mitä minä en ole ikinä tehnyt mutta perheeni on onnellinen, terve ja sen lisäksi onni vain kasvaa. Minulla on kaksi ihanaa lasta, rakastava mies, enkä voisi enempää toivoakaan.

        Pahanlaatuinen syöpö on muuten kuolettava tässä tapauksessa, ja tyttö on melkein puolet ajastaan sairaalassa. Tuskat vain pahenevat päivä päivältä. Naura siinä sitten kuinka sinä olet onnellinen, mutta uskominen ei todellakaan takaa onnellisuutta, vaan vaarantaa moniakin asioita. Henkinen mielenterveys järkkyy, kun saatkin kuulla sairastavasi parantumatonta sairautta, joka olisi voinut 50% mahdollisuudella ollakin parannettavissa oleva, hyvänlaatuinen syöpä.

        Autuaat my ass. Olen koko ikäni nauranut uskovaisille, nauran edelleen, kymmenien vuosien jälkeen. Olen onnellinen ja onnellisuuden takaa IHAN MIKÄ VAIN muu, kuin uskominen johonkin, jota ei ole olemassa.

        Mikäs minä olen nyt enempää tässä kirjoittelemaan. Olempahan ainakin uusien tutkimusten mukaan fiksu, joka lämmittää ihan kivasti.. Tai ainakin todella se, että olen onnellinen.

        Where's your god now?

        Jos olen väärässä, jumala iskeköön minut alas. Olen valmis kuolemaan jos sellainen jumala olisi oikeasti olemassa, joten aivan rauhassa iske minut alas. Olen kyllä ikionnellinen näinkin, joten pakko ei ole! :)

        Elämä hymyilee kaikilta osin.


      • ..................
        uskon auttavan kirjoitti:

        Päinvastoin.

        Sinua ei kiinnosta miksi minä en usko. Sillä uskovaisia ei kiinnosta vedenpitävät todisteet siitä, että usko ei auta varsinkaan mitä sairauteen tai kuolemiseen tulee. He eivät halua uskoa sitä, vaikka joulupukkia naurettavampaan tarinaan uskovat.. Ei sillä, etten minä uskoisi joulupukkiin, uskonhan minä! Ainakin mieluummin kuin vielä nolompaan asiaan; jumalaan - josta on vieläpä aitoja todisteita sitä vastaan.

        Sanon tämän nyt asiallisesti, sillä riitelemään ei kannata - en riitele tyhmien kanssa; mitä suurempi älykkyysosamäärä, sitä PIENEMMÄLLÄ todennäköisyydellä ihminen uskoo jumalaan. (Lähde; Tutkimus, joka oli monessa lehdessä ja Suomi24:n etusivulla, alle vuosi sitten.)
        Mutta nyt asiaan.

        Ensinnäkin, minulla on henkilökohtaista kokemusta ihmisistä, niin läheisistä kuin vieraammistakin, mm. mukavasta tytöstä jonka kanssa kävin yhdeksän vuotta koulua. Hänen vanhempansa ja hän itse ovat uskovaisempia ihmisiä joita tunnen. Uskonnollisia tauluja ympäri taloa ja sunnuntaina ollaan tietysti kirkossa. Joka yö rukoillaan ja kaikkea tätä paskaa.. Tai oli. Itse olin täysin vastakohta. Olen niin totuuteen luottava henkilö, etten usko mitään ellei siitä ole vedenpitäviä todisteita. Uskon vain siihen joka on todistettu ja TOTTA, eikä lumikki -kaltaiseen tarinaan, josta ainoana todisteena on kirja jonka on kirjoittanut random tyyppi.

        Totuus on, että halveksin kaikkia uskovaisia. Synnyin menestyvään perheeseen, jossa isä on menestynyt yrittäjä ja äiti huoleton kotiäiti - voisin sanoa etten olisi enempää toivonut. Kaveristani ei voi sanoa samaa. Hän oli masentunut ja hänen äitinsä sairasteli jatkuvasti. Isä piti huolen että kaikki saivat edes jotakin syödäkseen vaikka se olisi perunoita ja nakkikastiketta joka päivä.
        Ensimmäisellä luokalla tyttö joutui kiusatuksi hänen huonompien lelujensa vuoksi. Kouluajan tyttö selvästi kärsi. Miksi minä siis jumalaa INHOAVANA henkilönä sain kaikki jota tahdoin ja vain halusin? Miksi minä sain olla onnellinen, vaikka "vain autuaat" saavat raamatun mukaan olla onnellisia? Koska jumalaa ei ole, ja siihen uskovat vain henkilöt jotka sitä henkiseen tilaansa tarvitsevat. Eivät kaikki silloinkaan usko, mikä on hyvä.

        Nykyään mitä olen kuullut, kaverillani jolle en oikeastaan paljonkaan enään puhu, on pahalaatuinen syöpä. Minulla on kaikki oikeus sanoa "Sen siitä saa" tai "Wheres your god now?" mutten sano, sillä sehän olisi jo mautonta. Vaikka mautontahan on uskominen ylipäätään aivan päättömään juttuun.

        Kun kuulin syövästä tietysti soitin tytölle. Se oli viime jouluna. Kysyin myöhemmin joulusuunnitelmista ja vastaus oli: "En enään taida mennä seuraavana vuonna joulukirkkoon." Kysyin tietysti miksi ja hän vastasi tyynesti: "Mitä järkeä on uskoa joulupukkiinkaan jos se ei ikinä tule antamaan lahjoja, et ikinä näe sitä etkä ikinä saa mitään todisteita sen olemassa olosta millään lailla, sen kanssa puhumisesta puhumattakaan?" Ensin olin mykistynyt mutta sitten olin onnellinen hänen puolestaan. Hän olisi vihdoin vapaa aivopesusta joka oli rajannut elämän elämään talon sisällä, ilman alkoholia, tupakkaa tai muiden, hänen vanhempiensa mielestä "syntisiä asioita tekeviin nuoriin".
        Syöpä oli hirveä katastrofi, mutta myös se että se oli pahanlaatuinen jonka etenemistä pystytään vain hidastamaan, pahensi asiaa. Tarkalleen kaverini usko stoppasi siihen paikkaan kun hän sai tietää sen olevan pahanlaatuinen.. Olisipa se ollut parannettavissa ja asiathan olisivat olleet ihan hyvin. Jumala olisi häntä auttanut kaiken sen uhrautumisen ja vaivan näön jälkeen mikäli olisi ollut olemassa - mitä minä en ole ikinä tehnyt mutta perheeni on onnellinen, terve ja sen lisäksi onni vain kasvaa. Minulla on kaksi ihanaa lasta, rakastava mies, enkä voisi enempää toivoakaan.

        Pahanlaatuinen syöpö on muuten kuolettava tässä tapauksessa, ja tyttö on melkein puolet ajastaan sairaalassa. Tuskat vain pahenevat päivä päivältä. Naura siinä sitten kuinka sinä olet onnellinen, mutta uskominen ei todellakaan takaa onnellisuutta, vaan vaarantaa moniakin asioita. Henkinen mielenterveys järkkyy, kun saatkin kuulla sairastavasi parantumatonta sairautta, joka olisi voinut 50% mahdollisuudella ollakin parannettavissa oleva, hyvänlaatuinen syöpä.

        Autuaat my ass. Olen koko ikäni nauranut uskovaisille, nauran edelleen, kymmenien vuosien jälkeen. Olen onnellinen ja onnellisuuden takaa IHAN MIKÄ VAIN muu, kuin uskominen johonkin, jota ei ole olemassa.

        Mikäs minä olen nyt enempää tässä kirjoittelemaan. Olempahan ainakin uusien tutkimusten mukaan fiksu, joka lämmittää ihan kivasti.. Tai ainakin todella se, että olen onnellinen.

        Where's your god now?

        Jos olen väärässä, jumala iskeköön minut alas. Olen valmis kuolemaan jos sellainen jumala olisi oikeasti olemassa, joten aivan rauhassa iske minut alas. Olen kyllä ikionnellinen näinkin, joten pakko ei ole! :)

        Elämä hymyilee kaikilta osin.

        väärässä niin Jumala iskeköön alas. Jos niin tapahtuu nin uskotko sitten? Muista ainakin huutaa ja kovaa Jumalan puoleen. Raamatussa on esimerkkejäkin siitä kuinka Jumala on iskenyt.

        Ihme muuten, että et usko eläväsi maan päällä vaikka kovasti kirjoitatkin. Epäilet tätä maailmaakin. Ihme juttu, että et usko että joku on maailman luonut ja sinut.

        Mistä muuten olet saanut sellaisen kuvan, että usko pelastaisi sairastamiselta. Usko on vain pelastumista kadotukselta. Raamatussahan sanotaan, että kaikkia samoja asioita tapahtuu auringon alla niin uskoville kuin uskomattomille. Uskovatkin siis sairastelee.

        Kerroit vain yhden esimerkin uskovasta joka sairastaa ja minä tiedän muitakin, mutta miksei kukaan usko niitä tuhansia ja kymmeniätuhansia ja satojatuhansia tapauksia jotka ovat parantuneet? Miksi kaikki hyvä joka tapahtuu uskon kautta pitää kieltää?

        Vaimoni parani kokouksessa laktoosiintoleranssista jota sairasti noin 30 vuotta.
        Itseltäni lähti kasvain kurkusta päivää ennen leikkausta. Oli nielemisvaikeudet ja laihduin.

        Sain kokouksessa ilmoituksen työpaikasta ja seuraavana torstaina tuli soitto työpaikasta jossa olen nyt ollut 4 vuotta.

        Äidiltäni parani aika paha verenpaine.

        Isäni sairasti monia vuosia päänsärkyä ja kun lähdin vanhempieni luota vierailulta aloin rukoilemaan autossa heti isäni puolesta ja kun pääsin kotiin noin 50 kilometrin päässä niin soitin vielä äidille joka kertoi, että kun olit lähtenyt niin noin 15 mnuuttia siitä isän pääkipu loppui. On ollut nyt jo vuosia niin ettei ole ollut pääkipuja.
        En usko, että minun lähtemiseni olisi helpottanut niin että pääkipu hellitti vaan uskon Jumalan voimaan.

        Anoppini oli sairaalassa yli 15 vuotta sitten ja ääkärit eivät antaneet 40 kiloiselle tiedottomana makaavalle toivoa selvitä, mutta toimme rukousliinan hänen äälleen ja rukoilimme ja pian alkoi toipuminen ja näkyni toteutui jossa näin, että vielä anoppi keittelee kahvia. On ollut hyvässä kunnossa nyt siis jo pitkän aikaa.

        Veljeni poika meni tiedottomaksi ja lääkärit eivät antaneet toivoa. Oli aivoissa ja keuhkoissa virukset ja pullistuma aivoissa. Vain rukous auttoi.

        Olisi paljon muutakin kerrottavaa, mutta ehkä joskus toiste.

        Miksi kieltäisin tosiasiat joissa Jumala on vastannut? Enkö silloin olisi hullu?


      • i.love
        uskon auttavan kirjoitti:

        Päinvastoin.

        Sinua ei kiinnosta miksi minä en usko. Sillä uskovaisia ei kiinnosta vedenpitävät todisteet siitä, että usko ei auta varsinkaan mitä sairauteen tai kuolemiseen tulee. He eivät halua uskoa sitä, vaikka joulupukkia naurettavampaan tarinaan uskovat.. Ei sillä, etten minä uskoisi joulupukkiin, uskonhan minä! Ainakin mieluummin kuin vielä nolompaan asiaan; jumalaan - josta on vieläpä aitoja todisteita sitä vastaan.

        Sanon tämän nyt asiallisesti, sillä riitelemään ei kannata - en riitele tyhmien kanssa; mitä suurempi älykkyysosamäärä, sitä PIENEMMÄLLÄ todennäköisyydellä ihminen uskoo jumalaan. (Lähde; Tutkimus, joka oli monessa lehdessä ja Suomi24:n etusivulla, alle vuosi sitten.)
        Mutta nyt asiaan.

        Ensinnäkin, minulla on henkilökohtaista kokemusta ihmisistä, niin läheisistä kuin vieraammistakin, mm. mukavasta tytöstä jonka kanssa kävin yhdeksän vuotta koulua. Hänen vanhempansa ja hän itse ovat uskovaisempia ihmisiä joita tunnen. Uskonnollisia tauluja ympäri taloa ja sunnuntaina ollaan tietysti kirkossa. Joka yö rukoillaan ja kaikkea tätä paskaa.. Tai oli. Itse olin täysin vastakohta. Olen niin totuuteen luottava henkilö, etten usko mitään ellei siitä ole vedenpitäviä todisteita. Uskon vain siihen joka on todistettu ja TOTTA, eikä lumikki -kaltaiseen tarinaan, josta ainoana todisteena on kirja jonka on kirjoittanut random tyyppi.

        Totuus on, että halveksin kaikkia uskovaisia. Synnyin menestyvään perheeseen, jossa isä on menestynyt yrittäjä ja äiti huoleton kotiäiti - voisin sanoa etten olisi enempää toivonut. Kaveristani ei voi sanoa samaa. Hän oli masentunut ja hänen äitinsä sairasteli jatkuvasti. Isä piti huolen että kaikki saivat edes jotakin syödäkseen vaikka se olisi perunoita ja nakkikastiketta joka päivä.
        Ensimmäisellä luokalla tyttö joutui kiusatuksi hänen huonompien lelujensa vuoksi. Kouluajan tyttö selvästi kärsi. Miksi minä siis jumalaa INHOAVANA henkilönä sain kaikki jota tahdoin ja vain halusin? Miksi minä sain olla onnellinen, vaikka "vain autuaat" saavat raamatun mukaan olla onnellisia? Koska jumalaa ei ole, ja siihen uskovat vain henkilöt jotka sitä henkiseen tilaansa tarvitsevat. Eivät kaikki silloinkaan usko, mikä on hyvä.

        Nykyään mitä olen kuullut, kaverillani jolle en oikeastaan paljonkaan enään puhu, on pahalaatuinen syöpä. Minulla on kaikki oikeus sanoa "Sen siitä saa" tai "Wheres your god now?" mutten sano, sillä sehän olisi jo mautonta. Vaikka mautontahan on uskominen ylipäätään aivan päättömään juttuun.

        Kun kuulin syövästä tietysti soitin tytölle. Se oli viime jouluna. Kysyin myöhemmin joulusuunnitelmista ja vastaus oli: "En enään taida mennä seuraavana vuonna joulukirkkoon." Kysyin tietysti miksi ja hän vastasi tyynesti: "Mitä järkeä on uskoa joulupukkiinkaan jos se ei ikinä tule antamaan lahjoja, et ikinä näe sitä etkä ikinä saa mitään todisteita sen olemassa olosta millään lailla, sen kanssa puhumisesta puhumattakaan?" Ensin olin mykistynyt mutta sitten olin onnellinen hänen puolestaan. Hän olisi vihdoin vapaa aivopesusta joka oli rajannut elämän elämään talon sisällä, ilman alkoholia, tupakkaa tai muiden, hänen vanhempiensa mielestä "syntisiä asioita tekeviin nuoriin".
        Syöpä oli hirveä katastrofi, mutta myös se että se oli pahanlaatuinen jonka etenemistä pystytään vain hidastamaan, pahensi asiaa. Tarkalleen kaverini usko stoppasi siihen paikkaan kun hän sai tietää sen olevan pahanlaatuinen.. Olisipa se ollut parannettavissa ja asiathan olisivat olleet ihan hyvin. Jumala olisi häntä auttanut kaiken sen uhrautumisen ja vaivan näön jälkeen mikäli olisi ollut olemassa - mitä minä en ole ikinä tehnyt mutta perheeni on onnellinen, terve ja sen lisäksi onni vain kasvaa. Minulla on kaksi ihanaa lasta, rakastava mies, enkä voisi enempää toivoakaan.

        Pahanlaatuinen syöpö on muuten kuolettava tässä tapauksessa, ja tyttö on melkein puolet ajastaan sairaalassa. Tuskat vain pahenevat päivä päivältä. Naura siinä sitten kuinka sinä olet onnellinen, mutta uskominen ei todellakaan takaa onnellisuutta, vaan vaarantaa moniakin asioita. Henkinen mielenterveys järkkyy, kun saatkin kuulla sairastavasi parantumatonta sairautta, joka olisi voinut 50% mahdollisuudella ollakin parannettavissa oleva, hyvänlaatuinen syöpä.

        Autuaat my ass. Olen koko ikäni nauranut uskovaisille, nauran edelleen, kymmenien vuosien jälkeen. Olen onnellinen ja onnellisuuden takaa IHAN MIKÄ VAIN muu, kuin uskominen johonkin, jota ei ole olemassa.

        Mikäs minä olen nyt enempää tässä kirjoittelemaan. Olempahan ainakin uusien tutkimusten mukaan fiksu, joka lämmittää ihan kivasti.. Tai ainakin todella se, että olen onnellinen.

        Where's your god now?

        Jos olen väärässä, jumala iskeköön minut alas. Olen valmis kuolemaan jos sellainen jumala olisi oikeasti olemassa, joten aivan rauhassa iske minut alas. Olen kyllä ikionnellinen näinkin, joten pakko ei ole! :)

        Elämä hymyilee kaikilta osin.

        "Joka itsensä alentaa, se korotetaan, joka itsensä korottaa, se alennetaan."

        "Jumala on sanonut: Joka minuun turvautuu hädän hetkellä, hänet on palkittava kuoleman jälkeisellä, iankaikkisella elämällä."

        "Tee sinä mitä teet, minä uskon mitä uskon."

        Pyydän. Mulla on itelläni hyvin hatara itsetunto. Itsetuhoisuutta, huono koulumenestys, ADD, (ADHD:tä vakavampi keskittymishäiriö) perheen kuolema... Ja mun elämääni tuo lohtua Jumala, sillä olen TODELLA paljon siitä saanut varmistuksia elämässäni. Tekstisi ei sitä vahingoittanut, mutta muistutti vain siitä kuinka paskasta mun elämäni oli ennen kuin tavoitin Jumalan ja Jeesuksen.
        Joten voisitko olla niin ystävällinen että et enää kirjoittaisi tälle palstalle mitään vastaavanlaista? Kiitos.

        Kaikkia ei voi miellyttää ystävä-hyvä.

        Miksi sää ees ton juttus tänne kirjoit? Tai älä vastaa... Sama se.


      • MJJ<3
        i.love kirjoitti:

        "Joka itsensä alentaa, se korotetaan, joka itsensä korottaa, se alennetaan."

        "Jumala on sanonut: Joka minuun turvautuu hädän hetkellä, hänet on palkittava kuoleman jälkeisellä, iankaikkisella elämällä."

        "Tee sinä mitä teet, minä uskon mitä uskon."

        Pyydän. Mulla on itelläni hyvin hatara itsetunto. Itsetuhoisuutta, huono koulumenestys, ADD, (ADHD:tä vakavampi keskittymishäiriö) perheen kuolema... Ja mun elämääni tuo lohtua Jumala, sillä olen TODELLA paljon siitä saanut varmistuksia elämässäni. Tekstisi ei sitä vahingoittanut, mutta muistutti vain siitä kuinka paskasta mun elämäni oli ennen kuin tavoitin Jumalan ja Jeesuksen.
        Joten voisitko olla niin ystävällinen että et enää kirjoittaisi tälle palstalle mitään vastaavanlaista? Kiitos.

        Kaikkia ei voi miellyttää ystävä-hyvä.

        Miksi sää ees ton juttus tänne kirjoit? Tai älä vastaa... Sama se.

        Anteeksi, jos tämä pahentaa nyt asiaa, mutta haluaisin sanoa sinulle nämä 3 asiaa ;

        1. Olen vilpittömästi pahoillani puolestasi, mitä kaikkea elämässäsi on tapahtunut yms, ja ymmärrän, sillää tämä vuosi on ollut minullekkin aika kamalaa aikaa ... Mutta seuraava vuosi tuo varmasti onnea :)

        2. Olen samaa mieltä kanssasi, edellisestä viestistä ! Ja minusta tänne tuollaisten juttujen kirjoittaminen on .... turhaa .

        3. Hyvää joulua ! (; Hyvää uuttavuotta ! ehkä uusivuosi tuo onnea meille molemmille :)

        ^ tämä oli sitten kaikille tämä 3 (;


    • ja sillä maksetaan velat

      Wacko-Jacko on kusessa ja sairas.

      • ei ole

        ei ole ei ole


      • MJJ<3
        ei ole kirjoitti:

        ei ole ei ole

        Puhua täällä vieläkin jotain ihan olematonta ::'D


      • ???????????

        levyä ulos??? epäilen kyllä.


      • niitä esim.
        ??????????? kirjoitti:

        levyä ulos??? epäilen kyllä.

        Freddie Mercury, Kurt Cobain ja John Lennon, mutta materiaali tietysti oli nauhoitettu ennen niitten kuolemaa.


      • levyjä.
        ??????????? kirjoitti:

        levyä ulos??? epäilen kyllä.

        Zäkkolta jäi yli 100 julkaisematonta biisiä. Niitä kun ruvetaan julkaisemaan tahdilla yksi levy kahden vuoden välein, mikä on megatähdillä yleinen tahti, niin Zäkko julkaisee vielä kahdeksan levyä kuoltuaan plus kokoelmat. Weirdo, sicko, wacko, junko, Jacko!


    • elikkä

      suomeksi Mikael Jaakonpoika

    • MJJ<3

      Kun tässä on tullut myös rukouksista puhe, niin voin rehellisesti sanoa, että rukoilin Jumalalta, ettei tämä olisi totta. Ja jos olisi, rukoilin, että Hän voisi pelastaa Michaelin, tai vaikka hänen sijakseen oottaa minut. Tämä kuulostaa TODELLA tyhmältä, mutta haluan olla rehellinen, ja kertoa kuinka huolestunut oikeasti olin. Nyt minullakin on kaikki hyvin, ja uusien maailmankiertueuutisten ansiosta olen onnellisempi kuin koskaan (:

      • MJJ<3

        Siis tarkoitin tuossa " Ja jos olisi, rukoilin, että Hän voisi pelastaa Michaelin, tai vaikka hänen sijakseen oottaa minut. " jotain ihan muuta ;oo Jjuu, oon nyt vähän sekasin, kun on jo myöhä, ja viimeyö oli ne hurjat 3 tuntia ::D


    • Michael Jackson 4-ever

      Jacko vaan Michael Jackson. MJ ei tykkää, että sitä sanotaan Jacko;ksi

    • eps

      rodunvaihtoyritys vaatinee veronsa, jos elimistössä on enemmän silikonia, kuin elävää kudosta, niin sehän on selvä, ettei siitä hengissä selviä.

      • ei halua

        vaihtaa rotua, sen tietää vähäjärkinen Pitkänniemen asukaskin, näin ollen myös sinä.


      • loukkaavaa
        ei halua kirjoitti:

        vaihtaa rotua, sen tietää vähäjärkinen Pitkänniemen asukaskin, näin ollen myös sinä.

        mutta totta


      • juttu .
        loukkaavaa kirjoitti:

        mutta totta

        että michael EI halua vaihtaa rotua


      • eps
        ei halua kirjoitti:

        vaihtaa rotua, sen tietää vähäjärkinen Pitkänniemen asukaskin, näin ollen myös sinä.

        sulta sinne pitkäänniemeen sitten kyselemään, mihin sillä tukan suoristamisella, nenänkaventamisella, ihonvalkaisulla, leukaperien höyläämisellä, ym, sitten tarkalleen pyritään, mutta jos itselläsi on tiedonpuutetta, googleta, löytyy matskua kuvia myöden.


      • huvikses
        eps kirjoitti:

        sulta sinne pitkäänniemeen sitten kyselemään, mihin sillä tukan suoristamisella, nenänkaventamisella, ihonvalkaisulla, leukaperien höyläämisellä, ym, sitten tarkalleen pyritään, mutta jos itselläsi on tiedonpuutetta, googleta, löytyy matskua kuvia myöden.

        toi cimia koon kirjottama juttu tästä viestiketjusta, otsikolla -.-
        Siinä on vastaus sun nenäkkäisiin kysymyksiis.

        Enkä mä toki tarkottanu että sä olisit Pitkänniemen asukas, kunhan heitin että jos sielläkin tajutaan niin sitten sen tajuaa muutkin.


      • CaKara
        huvikses kirjoitti:

        toi cimia koon kirjottama juttu tästä viestiketjusta, otsikolla -.-
        Siinä on vastaus sun nenäkkäisiin kysymyksiis.

        Enkä mä toki tarkottanu että sä olisit Pitkänniemen asukas, kunhan heitin että jos sielläkin tajutaan niin sitten sen tajuaa muutkin.

        Siis että se Cimia Koon juttu kantsii lukea.


      • Aaargh bonga bonga
        CaKara kirjoitti:

        Siis että se Cimia Koon juttu kantsii lukea.

        Onko yrittänyt vielä silmiensä väriäkin muuttaa kun on yhtäkkiä viittä vailla valkoista keppiä?


      • eps
        huvikses kirjoitti:

        toi cimia koon kirjottama juttu tästä viestiketjusta, otsikolla -.-
        Siinä on vastaus sun nenäkkäisiin kysymyksiis.

        Enkä mä toki tarkottanu että sä olisit Pitkänniemen asukas, kunhan heitin että jos sielläkin tajutaan niin sitten sen tajuaa muutkin.

        havainnevideo näyttää vuosikymmeniä jatkuneen "vitiligon ja palovammojen" hoidon lähteneen vähän hakoteille, olisiko pitänyt vaihtaa lääkäriä viimeistään 90-luvun alussa? http://videot.jorkki.com/video/102-michael_jackson_kasvojen_kehitys.php


    • KUOLEMANSAIRAS...

      ÄLKÄÄ KAIKKEA USKOKO MITÄ KIRJOITELLAAN,PUOLET TÄYTTÄ SOOPAA...

    • sexotron

      hiukan harmittaa miehen puolesta, koska sillähän on tunnetusti aivan helevetinmoinen kuolemanpelko. Jotain helekatin kasvomaskejaki piti käyttää muka ilmansaasteiden pelossa ja lasten lelutki piti heittää käytön jälkee roskii pöpöjen pelossa...

    • ovat...

      Niinhän ne julkkiset on aina "kuolemansairaita". Ainakin lehtien mukaan. Tavikset ne vaan kuitenkin kuolee koska niiden sairauksia ei lehdissä liiotella. Eikös Pamela Andersoninkin pitänyt kuolla jo 10 vuotta sitten maksatulehdukseen. Vähän aikaa sitten Johanna Tukiainen "taisteli hengestään hengityskoneessa". Nyt on Jacko sitten kuolemassa. Kummasti nuo julkkikset aina selviää.

    • ja oikein.eipähän tarttee painaa nappulaa hississä.

    • hyvä hyvä

      ei haitta olenkan vaika se ihme hypiö kuolisi pois,ja sitäpaitsi se on lapsin sekantuja että hyvä vaan että sitäkin pääse eron vihdoinkin.kunkku mikä runkku.

      • Kyllä on

        taas niin järjellisiä nää kommentit täällä..ei voi kyllä muuta sanoa ja sitäpaitsi miks tästä asiasta enää edes ylipäätänsä jatketaan. Ettekö te ihmiset lue ollenkaan noita tuoreempia juttuja?! Michael ei edes ole sairas!!


      • Smelly
        Kyllä on kirjoitti:

        taas niin järjellisiä nää kommentit täällä..ei voi kyllä muuta sanoa ja sitäpaitsi miks tästä asiasta enää edes ylipäätänsä jatketaan. Ettekö te ihmiset lue ollenkaan noita tuoreempia juttuja?! Michael ei edes ole sairas!!

        Nähtävästi joillekin ihmisille on vaan vaikeaa niellä tappionsa. Jotkut uskoivat lehtikirjoitukset aivan sokeena ja olivat niin varmoja, että Michael on sairas. Eräät jopa spekuloiden mistä mahdollinen sairaus/sairaudet johtuu.. Ja kun Michael ei olekaan sairas, eihän se nyt tule kuuloonkaan, että myöntäisi olleensa väärässä, koska ylpeyden rippeistä on pidettävä kiinni viimeseen asti.


      • MJJ<3
        Smelly kirjoitti:

        Nähtävästi joillekin ihmisille on vaan vaikeaa niellä tappionsa. Jotkut uskoivat lehtikirjoitukset aivan sokeena ja olivat niin varmoja, että Michael on sairas. Eräät jopa spekuloiden mistä mahdollinen sairaus/sairaudet johtuu.. Ja kun Michael ei olekaan sairas, eihän se nyt tule kuuloonkaan, että myöntäisi olleensa väärässä, koska ylpeyden rippeistä on pidettävä kiinni viimeseen asti.

        Tää yks joka laitto " JACKSON EI OLE EDES KUOLLUT ÄLKÄÄ USKOKO KAIKKEE JNE "


      • on!
        MJJ<3 kirjoitti:

        Tää yks joka laitto " JACKSON EI OLE EDES KUOLLUT ÄLKÄÄ USKOKO KAIKKEE JNE "

        !!!


      • Haukkuja

        Nyt se sit kuoli. MONET on itkeny paljon, ja saattaa tehä sillein tulevaisuudessakin. MUA OTTAA NIIN PÄÄHÄN KUN HAUKUT TOLLAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =( =( =( =(


    • Mikko Jackson

      Siinäpä se sitten... Delas se sittenkin!!!!!!!!

      • myös myös myös

        Itkemme myös Jammu-sedän hautajaisissa.


      • Oikeutta Michaelille
        myös myös myös kirjoitti:

        Itkemme myös Jammu-sedän hautajaisissa.

        ''Itkemme myös Jammu-sedän hautajaisissa.''
        -Nauramme , kun sinä kuolet.

        Jacksonin vihaajat - hankkikaa elämä , sitä te tarvitsette ! Jos ette tykkää Michaelista niin olkaa vaan hiljaa. Ei ketään kiinnosta ?

        Ja vähintä mitä voisitte tehdä on lopettaa kutsumasta häntä Jackoksi. Hän inhosi sitä..
        ''Please dont call me those nicknames. I'm not Jacko or Wacko , I'm Jackson ! ''

        Ja jos olette vittuuntuineita omiiin paskoihin elämiinne niin yrittäkää silti kestää tämä fakta:

        Jacksonin vihaajia on maailmassa miljoona. Mutta niitä ihmisiä joilla on sydän , ymmärrystä ja rakkautta häntä kohtaan ... MEITÄ ON YLI 12 MILJOONAA.

        So you still wanna keep messin on us ? hA ?


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe