Koiranulkoiluttajaa Vantaalla?

tuleva äiti..

Moi!
Olen muuttamassa Vantaan Kulomäkeen vuoden alussa, ja etsiskelisin koiranulkoiluttajaa pariksi kertaa viikossa, mutta ongelmani onkin, että mistä mun kannattais koiranulkoiluttajaa etsiä?
Laskettuaikani on helmikuussa,ja epäilen, että viimeisillä ollessani rappusten ramppaaminen ja pitkät kävelylenkit saattavat ottaa "kunnon" päälle,eli ylimääräinen apu saattaisi olla tarpeen..=)

11

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläinsuojelu viranomainen

      ...joudut laittamaan koiran pois kerta et siitä pysty huolehtimaan. Tuollainenhan on koiran heitteille jättö jos koira ei saa käydä ulkona tarpeillaan.

      • Sari-86

        niinhän se täytyy olla et koira heti pois kun ulkoiluttaja-apua kaipaa xD


      • Sytostatisti
        Sari-86 kirjoitti:

        niinhän se täytyy olla et koira heti pois kun ulkoiluttaja-apua kaipaa xD

        Multakin otettiin koira pois kun ei kukaan ehtinyt viedä sitä ulos riittävästi ja itse olin syöpähoidoissa. Jos ihminen sairastaa, koira pois. Jos tulee väliaikainen aikapula, koira pois. Niinhän se totta munassa meneekin!


      • höh täh

        Pitääkä niitä ulkoiluttaakkin,eikö se riitä että tekee sisällä ämpäriin????


      • Sussex spaniel
        höh täh kirjoitti:

        Pitääkä niitä ulkoiluttaakkin,eikö se riitä että tekee sisällä ämpäriin????

        Koira tarvitsee jokä päiva liikuntaa, ja sen on saatava tutustua ulkomaailman tapahtumiin ja asioihin tuoksujen kautta.

        T: Sussex spaniel


    • tästä!

      Millaiset koirat ovat kyseessä? Rotu, luonne, sukupuoli jne?

      Olen 20 vuotias tyttö vantaalta, ja kokemusta löytyy erilaisista koirista. Itsellä tällä hetkellä isohko narttu.
      Osaatkohan yhtään arvioida mihin aikoihin ulkoiluttajaa mahtaisit tarvita? Ja heti tammikuusta tarvitset apua? Olen päivisin töissä/koulussa mutta iltapäivisin/illalla olisin käytettävissä, nimellistä korvausta vastaan :)

      Laita mailia [email protected], mikäli vielä etsiskelet apua :)

      • tuleva äiti

        moi!
        Koitin laittaa mailia antamaasi osoitteeseen, mutta jostain syystä maili tuli bumerangina takaisin, eli löytyiskö toista mailia?


      • tosiaan..
        tuleva äiti kirjoitti:

        moi!
        Koitin laittaa mailia antamaasi osoitteeseen, mutta jostain syystä maili tuli bumerangina takaisin, eli löytyiskö toista mailia?

        pistin näköjään väärin edelliseen viestiin.

        Eli siis [email protected] on oikea!


    • lenkkikaveria etsivä

      Olen 17-vuotias opiskelijatyttö Korson keskustasta, ja minusta olisi mukavaa saada kaveri kävelylenkeille parina iltana viikossa. :)

      Eli jos ei apua ole vielä löytynyt, olisi mukava kuulla lisää.

    • lenkkikaveria etsivä
    • moi:)

      Hei! Tässä kaksi 12-vuotiasta (13 tänä vuonna) tyttöä Vantaalta. Jos tarvitset apua koiranulkoiluttamisessa/lastenvahtimisessa, me auttaisimme mielellään! :) Asumme Kartanonkoskella. Auttaisimme mielellään, ja pienestä palkasta olisimme kiinostuneita... Molemmila kokemusta. Jos kiiinnostaa, laita sähköpostia osoitteeseen: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe