Syvänmerenkalastus kaveria.

Jukka

Olisiko kenelläkään kiinnostusta lähteä kalakaveriksi vaikka puoli-päivä reissulle itä/poihjois rannalta 14.01- 21.01.2009 välisellä ajalla?
Hinta näyttää olevan siellä 500-700€ tietämissä. Veneissä paikat kolmelle kalastajalle sekä kolmelle seuralaiselle.


Onko kenelläkään kokemusta hyvästä tai huonosta firmasta?

13

2094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalastanut

      Olimme viime tammikuussa kalastamassa grand baiessa ja firma oli nimeltään TopShot Biggame fisching http://www.topshot-biggamefishing.com/index.htm. Aivan mahtava kokemus. Muistaakseni hinta oli just tota luokkaa eli 600€-700€. Siihen hintaan ei kuulu muuta kun juomat. Eli ruokaa pitää itse ottaa mukaan. Suosittelen sitä koko päivän kalastus. Koska puolessa päivässä ette ehti muuta kun ulos veneellä pomppimaan aalloissa ja sitten takaisin. Niitä kaloja ei kuitenkaan löydy heti.

    • kalastuksesta

      sen verran että Coco beach rannalla retkiä myy useampi tyyppi Vicky nimisen nimiin. Ostettiin kolme reissua niiltä ja oli kohtuu hintaisia ja todella hyviä vaik ensin epäiltiin. Kalastusreissu länsirannikolle oli max 400e, kuljetuksineen ja juomineen ja jopa minä naisena sain tonnikalan!!!!!!!

      • Tingi....

        Hotellien välittämät kalastusretket ovat kiinteähintaisia. Rannoilla pyörii yksityisyrittäjiä tarjoamassa edullisempaa reissua. Hotelli pyysi puolipäiväretkeltä 500€. Yksityinen samasta 350€. Toisella viikolla kun iho oli ruskea, hinta oli tippunut, 250€. Silloin lähdettiin kalaan.
        Olkaa tarkkana että perässä on 4 tahti moottorit.
        Tututuille sattui että oli vanhat 2 t moottorit.
        Oli ollut pikkusen katkua kun tyhjäkäynnillä ajellaan 5 tuntia 2% seoksella.


    • myös hyvä!

      Oltiin viime talvena koko päivän kalastusreissulla Gran Baiesta. Firma oli Sportfisher ja maksoi 500 €. Veneemme oli pienemmästä päästä, isommat maksoivat enemmän. Suosittelen kokopäiväretkeä sillä mekin alettiin saada saalista vasta usean tunnin ajon jälkeen kauempana merellä. Marliinit jäi sinä päivänä saamatta, mutta muuten oltiin tyytyväisiä saaliiseen: yksi iso keltaevätonnikala ja parikymmentä 5-10 kiloista bonitoa. Huippukokemus, vaikka meitä naisseuralaisia aallokossa vähän heikottikin! Kaikki kuitenkin pääsivät hommiin kalaparveen osuttaessa!

    • pian siellä

      moi

      oletko etukäteen jo varannut kalamatkan vai katsotko paikan päällä ? Periaatteessa kiinnostaisi kokeilla kalastusta Maukalla ja ehdotuksesi kuullosti siksi houkuttelevalta. Itse majoitumme flic and flacin puolelle..onko teillä pohjois majoitus ? Olemme Maukalla 7.1-21.1 ajalla, joten saumaa olisi.

      T:Eki

      • Jukka

        Pari tarjoiusta olen pyytänyt. Toiseen sain vastauksen 500€ kaikkine ruokineen ja juomineen päivä tai pitkä ilta reissu puoleen yöhön.
        tulisivat hakemaan meidät Balaclavasta.

        Tarkoitus ois tehdä reissu 19 tai 20 päivä.

        Voithan sinäkin kysellä paikan päältä reissuja, voi kuulemma saada paljonkin halvemmalla.

        -Jukka


      • pian siellä
        Jukka kirjoitti:

        Pari tarjoiusta olen pyytänyt. Toiseen sain vastauksen 500€ kaikkine ruokineen ja juomineen päivä tai pitkä ilta reissu puoleen yöhön.
        tulisivat hakemaan meidät Balaclavasta.

        Tarkoitus ois tehdä reissu 19 tai 20 päivä.

        Voithan sinäkin kysellä paikan päältä reissuja, voi kuulemma saada paljonkin halvemmalla.

        -Jukka

        ok..kyselen paikanpäällä hintoja esim länsirannikon firmoilta. Oliko tuo sinun saama tarjous jokin noista firmoista joita tässä viestiketjussa ehdotettiin ? Minulle ja vaimolle sopii periaatteessa tuo 19 pv kalastus, sillä 21 pv lähdetäänkin jo takaisin

        mikä olisi sinulle sopivin tyyli viestitellä asiasta ?

        T:Eki


    • tosi pian siellä

      jukka

      tässä yksi firma lisää www.blackriver-mauritius.com hinnat ½ reissu reilut 500 e ja koko päivä 690 e. Käydään varmaan paikan päällä kyseleen vielä hintoja kalastuksesta ja katamaraaniretkistä. Kyllähän tuo yli 500 kirpaisee yksin maksettuna, mutta jakamalla vaikuttaa jo houkuttelevalta : )

      palaillaan

      t:Eki

    • TG1

      Voisi olla kiinnostusta olen matkalla 7.1-21.1.
      Hotelli Veranda Balmar, täytyisi sopia yhteydenotosta paremmin.
      Mistä sinut tavottaisi

    • Blue Marlin

      Otimme oman reisumme hotellilta White Sands Toursin kautta. Kaikki toimi hyvin ja pojat tiesi missä ne sinimarliinit piileksi. Yksi saatiin ylöskin. Hintaa puolipäiväreissulle juomineen ja kuljetuksineen tuli 400€. Kalusto oli viimosen päälle hyvä. Sama firma järjestää mm. Marlin cup:ia. Hotellilta saimme kylmälaukun täynnä ruokaa mukaan.
      http://www.whitesandtours.com/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe