Epätoivosesti aina sillon tällön koitan eripuolilta ongelmaan ratkaisua löytää tuloksetta. Koitetaas sitten täälläkin.
USB-hubi toimii keskimäärin joka toisella kerralla, kun käynnistän koneen yön jälkeen. Sillon kun se ei toimi, ainot tapa saada se toimimaan on bootata kone uusiks. JOs laitetta yrittää irrottaa ja laittaa takaisin, Windows ilmoittaa, että ei tunnista USB-laitetta.
Joskus se ei lähde etes uudella boottauksella käyntiin, vaan täytyy vielä lisäks vetästä johto irti ja laittaa takasin (tämä tekniikka ei kuitenkaan koskaan toimi ennen uutta boottausta).
Olen netistä löytänyt muillakin samanlaista ongelmaa eri hubeillakin, ja uskoisin ongelman olevan pikemminkin käyttöjärjestelmässä (Windows). Välillä tullut linuxiakin käytetttyä, enkä muista vastaavaa ongelmaa.
Olen käyttänyt samalla raudalla niin Win Vista HP:ta kuin XP SP3:akin, ja sama ongelma molemmilla, ja sama ratkaisu.. siis väliaikainen ratkaisu, joka toimii yhden käyttökerran.
Jos joku on vastaavan ongelman joskus ratkassut, niin mielenkiinnolla kuulisin, miten?
USB-hubi
matso1234
1
283
Vastaukset
- ratkaisu joka
minulla toimii.
Kaikki laitteet kone, modemi, tukiasema, printteri,
ulkoinen kiintolevy jms. ovat yhden ja saman
katkaisimella varustetun pistorasian perässä.
Kun sen räppää päälle niin minuutin monipuolisen
raksuttelun jälkeen kaikki toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984