Epätoivosesti aina sillon tällön koitan eripuolilta ongelmaan ratkaisua löytää tuloksetta. Koitetaas sitten täälläkin.
USB-hubi toimii keskimäärin joka toisella kerralla, kun käynnistän koneen yön jälkeen. Sillon kun se ei toimi, ainot tapa saada se toimimaan on bootata kone uusiks. JOs laitetta yrittää irrottaa ja laittaa takaisin, Windows ilmoittaa, että ei tunnista USB-laitetta.
Joskus se ei lähde etes uudella boottauksella käyntiin, vaan täytyy vielä lisäks vetästä johto irti ja laittaa takasin (tämä tekniikka ei kuitenkaan koskaan toimi ennen uutta boottausta).
Olen netistä löytänyt muillakin samanlaista ongelmaa eri hubeillakin, ja uskoisin ongelman olevan pikemminkin käyttöjärjestelmässä (Windows). Välillä tullut linuxiakin käytetttyä, enkä muista vastaavaa ongelmaa.
Olen käyttänyt samalla raudalla niin Win Vista HP:ta kuin XP SP3:akin, ja sama ongelma molemmilla, ja sama ratkaisu.. siis väliaikainen ratkaisu, joka toimii yhden käyttökerran.
Jos joku on vastaavan ongelman joskus ratkassut, niin mielenkiinnolla kuulisin, miten?
USB-hubi
matso1234
1
311
Vastaukset
- ratkaisu joka
minulla toimii.
Kaikki laitteet kone, modemi, tukiasema, printteri,
ulkoinen kiintolevy jms. ovat yhden ja saman
katkaisimella varustetun pistorasian perässä.
Kun sen räppää päälle niin minuutin monipuolisen
raksuttelun jälkeen kaikki toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562791
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541709Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501443- 711407
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3221292The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211- 1561016
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m62977Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25975