siinä se on metsäkone vieläkin, meillä ajetaan tuolla edelleen maksusta suuria puumääriä tiellä ja metsässä mitä ei ponssejohdeerellä saa ajaa.ja voimaa on, fordin nykyaikais tehokas moottori.
tällä ajettu tuntimääriä mitä ei ponsse kestä, ja maastot kamalia, ponsse kaatuu niin jyrkässä..
Ford 5000
5
3545
Vastaukset
- utelias`
peräveto? Ei pelkkä takaveto kulje. Millainen välitys. Eihän siinä ole ajovoimanottoa, kai.
Pumppu, kuormaaja, kerro vähän lisää.- tarvittaessa puolitelat ja ...
tuo järeä kärry itse tehty eikä tarvi olla vetävä kun siellä on sininen veturi joka kulkee..
- Nimetön
tarvittaessa puolitelat ja ... kirjoitti:
tuo järeä kärry itse tehty eikä tarvi olla vetävä kun siellä on sininen veturi joka kulkee..
Löytyykö kuvia?
Kyllä Fordin 5000 on sellainen vehje että ei sillä täysipäinen tänäpäivänä töitä viitsi tehdä.
Tietenkin jos elää ajassa sieppi ja vasara niin mikä ettei.
- rahaa ja täysylöspito
ajoin viimeksi rooburilla mutta kun viistonni saatiin taloon ei ole huolia ollut.
kuljettajaa 2-vuorotyöhön etsitty jonkin aikaa, laitettu oikea hytti, vanerihyttiä ei enää ole tuossa jos se siitä on kiinni.. - niin tätä
tokihan 5000 on luja kampe mutta itse en sitä ehkä vertais metsäkoneeseen. Tietty pitäähän niitä harrastuksia olla ja uskoa siihen mitä tekee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094