Pöydässä 6 pelaajaa. blindit 0.25/0.50
Saan utg:ssa KK:n ja reissaan 2.50 euroon.
kakkospaikka kippaa, kolmonen re-reissaa 7.50 euroon. muut luovutti. maksoin ja katsoin flopin johon en tietysti ässää toivonut.
Floppi: 2K8 ei värin vetoja. vihu panosti 10euroa, minä vain maksoin.
turn: 5 kaksi herttaa nyt pöydässä.
vihu panostaa 25 euroa. minä taas vain maksan.
river: Q ei värin mahdollisuutta.
potti 85.75euroa.
vihu panostaa 45 euroa josta hänelle jäi n.116euroa.
minä korotin all in n.210 stäkillä.
vihu maksoi.
hän näytti 4,7 ristiä.
osaatteko sanoa mikä tällä vihulla oli ideana koska minä en sitä keksi?
flopilla 7 hai, ei vetoja, turn toi gutarin vedon, riverillä kusi sekin veto. maksoi kumminkin 7 hailla tuon all-in korotukseni ja antoi ilmaiseksi loputkin rahansa.
on niitä ihmeellisiä pelaajia ennenkin vastaan tullut, mutta tämä oli kyllä paras!
onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? olisi mukava kuulla!
tapahtui pokerihuoneella!
10
830
Vastaukset
- hitsilääänen
Määä lhuulin et mylla oli se suora khiinni muttiej ollukkaa perskele
- monet fisukat
tuppaa luulemaa Qta kutoseks.. se on siel pokerihuoneel iha tavaomast.. fisui piisaa, oon huomannu itekki. enne pelasin pelkästää pokerstarsilla mut näitte juttuje ansiost, mitä tääl oon kuullu, oon alkanu skulailee myös pokerihuoneella. ja on kannattanu!
- lapyska
monet fisukat kirjoitti:
tuppaa luulemaa Qta kutoseks.. se on siel pokerihuoneel iha tavaomast.. fisui piisaa, oon huomannu itekki. enne pelasin pelkästää pokerstarsilla mut näitte juttuje ansiost, mitä tääl oon kuullu, oon alkanu skulailee myös pokerihuoneella. ja on kannattanu!
mä taas lopetin pokerihuoneella ja kyllä kannatti, nyt fyrkkaa tulee n.1500 kuussa, pokerihuoneella pääsin hikiseen 100 KK vuoden pelaamisella siellä vaikka välillä olin 500 kk plussalla. Homma kaatui ns. "vedätysjakoihin" kaikilla helvetin hyvät kortit yhdellä superia. fulltilt on tosi jees jos haluut tehdä oikeesti rahaa pidemmän päälle pokerihuoneella se on hikistä sen helvetin kierrätyksen takia, terve vaan mua ootetaan
- tserpa
pokerihuone on PASKA on aina ollut ja tulee AINA olemaan, sulla kävi hyvä tuuri ettet hävinny totakin, varmaan seuraavalla kerralla jäät toiseksi, sua viedään kuin pässiä narussa HEHE
- en tiedä
onko paska vai ei mutta pelaajat siellä on kylläkin paskoja. sen takia aattelin alkaa siellä pelaamaan.
- viedäänkö sua
ku pässiä narussa? se johtuu kyllä enemmän siitä että annat muiden viedä sua! vittuuko sä mitää saittia siitä syytät!
jatka ihmeessä! - 1kop_ari
en tiedä kirjoitti:
onko paska vai ei mutta pelaajat siellä on kylläkin paskoja. sen takia aattelin alkaa siellä pelaamaan.
pokerihuneen edustajan suusta suoraan "onko paska vai ei mutta pelaajat siellä on kylläkin paskoja. sen takia aattelin alkaa siellä pelaamaan." et tiedä paikasta heh, sen uskon olet vaan töissä siellä. kerrot sitten vielä netissä suhtautumisesi asiakkaisiin, huomaatko mihin olet ajautunut, susta on tullut täydellinen sekoboltsi
- et sillei hei!
1kop_ari kirjoitti:
pokerihuneen edustajan suusta suoraan "onko paska vai ei mutta pelaajat siellä on kylläkin paskoja. sen takia aattelin alkaa siellä pelaamaan." et tiedä paikasta heh, sen uskon olet vaan töissä siellä. kerrot sitten vielä netissä suhtautumisesi asiakkaisiin, huomaatko mihin olet ajautunut, susta on tullut täydellinen sekoboltsi
"pokerihuneen edustajan suusta suoraan "onko paska vai ei mutta pelaajat siellä on kylläkin paskoja. sen takia aattelin alkaa siellä pelaamaan." et tiedä paikasta heh, sen uskon olet vaan töissä siellä. kerrot sitten vielä netissä suhtautumisesi asiakkaisiin, huomaatko mihin olet ajautunut, susta on tullut täydellinen sekoboltsi"
mistä nää kakarat vetää näitä juttuja?
vai että ihan pokerihuoneen edustajan suusta suoraan..
- riverit
onhan se hyvä olla näitäkin,et määkin pysyn voitolla
mut näähän just kans menee riverillä ohi - .....................
Tällä palstallahan on koko ajan kirjoiteltu esimerkeistä, joilla mahdottomistakin tilanteista tulee Pokerihuonella ohivetoja. Ja pelaaja uskoi tähän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778