eipäs nyt

mussuteta matista

siis hautamäen matista...anna-liisa kirvesmaa tahkosi aikoinaan pitkään ilman menestystä, mutta sit irtos ja paljon...annetaa matin vaa nyt tehä hommiaan rauhassa, kyl se nykyisestä viel iloks muuttuu.

0

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
        Suomussalmi
        68
        2980
      2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
        Ikävä
        95
        1196
      3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
        Sinkut
        314
        1179
      4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
        Maailman menoa
        355
        1106
      5. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
        Lapua
        63
        1037
      6. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
        Haapavesi
        77
        883
      7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
        Ikävä
        77
        842
      8. Mikä sua vaivaa

@?
        Ikävä
        91
        760
      9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
        Ikävä
        64
        752
      10. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
        Kotimaiset julkkisjuorut
        32
        719
      Aihe