Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Psykiatrit

Apua

Ne tulee aina hakemaan mua

Eikö skntolgia voi auttaa?

vaikka mä kuinkA YRITÄN VÄltellä niitä niin aina ne löytää mut ja ottaa mut mukaansa. Ja sitten on ne valkoiset miehet...
apuva skntoliga!

16

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dekkari.

      ...Tuure!

      Pystyt parempaakin,jos haluat....

      D:)

      • Apua

        kukaan "Tuure". Yritin vain parodioida noiden moninaisten "apuva - sisko kiusaa"-viestien järjettömyyttä. Joten tällä kertaa mestarietsivä taitaa haukkua väärää puuta.

        Mikäli säilytät hieman maltillisemman mielen selvittäessäsi tänne kirjoittettujen viestien lähettäjien setvimisessä, et joudu niin monen tällä palstalla pyörivän internet-häirikön pujuttamaksi.

        Kirjoitan tämän ysrävällisessä mielessä.


      • Dekkari.
        Apua kirjoitti:

        kukaan "Tuure". Yritin vain parodioida noiden moninaisten "apuva - sisko kiusaa"-viestien järjettömyyttä. Joten tällä kertaa mestarietsivä taitaa haukkua väärää puuta.

        Mikäli säilytät hieman maltillisemman mielen selvittäessäsi tänne kirjoittettujen viestien lähettäjien setvimisessä, et joudu niin monen tällä palstalla pyörivän internet-häirikön pujuttamaksi.

        Kirjoitan tämän ysrävällisessä mielessä.

        ...todellakaan olla vahvinta aluettasi.

        Jos haaveilet näyttelijän urasta,niin älä edes yritä sitä,sillä niin heikkoa on tuo "vahvuutesi".

        Kummasti sitä aina aloitetaan selittämään,kun jäädään kiinni....

        D:)


      • Operating Thetan
        Dekkari. kirjoitti:

        ...todellakaan olla vahvinta aluettasi.

        Jos haaveilet näyttelijän urasta,niin älä edes yritä sitä,sillä niin heikkoa on tuo "vahvuutesi".

        Kummasti sitä aina aloitetaan selittämään,kun jäädään kiinni....

        D:)

        Osaatko kuvitella, miten kiusaantunut olo tulee lukijalle silkasta myötähäpeästä?


      • Dekkari.
        Operating Thetan kirjoitti:

        Osaatko kuvitella, miten kiusaantunut olo tulee lukijalle silkasta myötähäpeästä?

        ..päivystää palstalla joulun ja käyttää toisten nimimerkkejä omanaan.....

        D:)


      • Operating Thetan
        Dekkari. kirjoitti:

        ..päivystää palstalla joulun ja käyttää toisten nimimerkkejä omanaan.....

        D:)

        ...jota kiinnostaa vain muut kirjoittajat, ei itse palstan aihe.


      • Dekkari.
        Operating Thetan kirjoitti:

        ...jota kiinnostaa vain muut kirjoittajat, ei itse palstan aihe.

        ..kun esittelet meikäläisen henkilötietoja palstalla.....

        D:)


      • Operating Thetan
        Dekkari. kirjoitti:

        ..kun esittelet meikäläisen henkilötietoja palstalla.....

        D:)

        Missä kohdin esittelen sinun henkilötietojasi? Enhän voi esitellä täällä mitään sellaista, mitä et ole täällä itse jo kertonut, vai voinko? Miten ihmeessä?


      • Dekkari.
        Operating Thetan kirjoitti:

        Missä kohdin esittelen sinun henkilötietojasi? Enhän voi esitellä täällä mitään sellaista, mitä et ole täällä itse jo kertonut, vai voinko? Miten ihmeessä?

        ....vielä?

        V-a-i p-i-t-ä-ä-k-ö v-i-e-l-ä tavuttaakin,että ymmärrät ?

        Suosittelen tekstiesi scrollaamista palstalla....

        Mihin muuten voi lähettää rautalankaa sinulle?

        D:)


      • Operating Thetan
        Dekkari. kirjoitti:

        ....vielä?

        V-a-i p-i-t-ä-ä-k-ö v-i-e-l-ä tavuttaakin,että ymmärrät ?

        Suosittelen tekstiesi scrollaamista palstalla....

        Mihin muuten voi lähettää rautalankaa sinulle?

        D:)

        ...mitä lystät.

        Tosiasia nyt taas vaan sattuu olemaan se, että puhut jälleen kerran silkkaa paskaa.

        Kertoisitkos ihan omin sanoin, millä ilveellä olen paljastanut henkilöstäsi jotain sellaista, mitä et ole jo tällä palstalla ihan itse kertonut? Jätit taas tehokkaasti vastaamatta yksinkertaiseen ja suoraan kysymykseen.


      • Dekkari.
        Operating Thetan kirjoitti:

        ...mitä lystät.

        Tosiasia nyt taas vaan sattuu olemaan se, että puhut jälleen kerran silkkaa paskaa.

        Kertoisitkos ihan omin sanoin, millä ilveellä olen paljastanut henkilöstäsi jotain sellaista, mitä et ole jo tällä palstalla ihan itse kertonut? Jätit taas tehokkaasti vastaamatta yksinkertaiseen ja suoraan kysymykseen.

        ..ja paljon.

        Näkyy närästävän,kirjoitusajastakin päätelle vaivaa vielä unettomuuskin...

        Ainiin,sinähän olet se vuorotyötä tekevä yrityksen johtaja...

        Käväisin muuten joululounaalla tuossa muutaman tutun toimittajan kanssa (traditio) ja tuli puheeksi kaltaisesi vuorotyötä paiskiva yritysjohtaja.

        Toimittajat kovasti hämmästelivät ja mm. Kauppalehden eräs toimittaja epäili vahvasti sanomaasi.

        Että taitaa olla mielikuvituksen tuotetta tuokin johtajuus,kuten on ökytalo Viikissä ja pari ökyautoa pihalla.....

        D:)


      • Operating Thetan
        Dekkari. kirjoitti:

        ..ja paljon.

        Näkyy närästävän,kirjoitusajastakin päätelle vaivaa vielä unettomuuskin...

        Ainiin,sinähän olet se vuorotyötä tekevä yrityksen johtaja...

        Käväisin muuten joululounaalla tuossa muutaman tutun toimittajan kanssa (traditio) ja tuli puheeksi kaltaisesi vuorotyötä paiskiva yritysjohtaja.

        Toimittajat kovasti hämmästelivät ja mm. Kauppalehden eräs toimittaja epäili vahvasti sanomaasi.

        Että taitaa olla mielikuvituksen tuotetta tuokin johtajuus,kuten on ökytalo Viikissä ja pari ökyautoa pihalla.....

        D:)

        Taas johdattelua asian ohi oikein scientologien malliin. Nyt aloit höpöttää jotain tyystin asian sivusta Kauppalehden toimittajista ja ökytaloista, kun kysyin sinulta yksinkertaisesti perusteluja kummalliselle väitteellesi, että olisin paljastellut sinun henkilötietojasi palstalla.

        Näytäpäs nyt ihan suoraan, missä kohdin olen näin tehnyt ja miten sellainen on ylipäätään mahdollista? Miten ihmeessä edes voisin tietää sinusta enempää kuin mitä olet tällä palstalla ihan itse itsestäsi kertonut? Selitäpä se.


      • Dekkari.
        Operating Thetan kirjoitti:

        Taas johdattelua asian ohi oikein scientologien malliin. Nyt aloit höpöttää jotain tyystin asian sivusta Kauppalehden toimittajista ja ökytaloista, kun kysyin sinulta yksinkertaisesti perusteluja kummalliselle väitteellesi, että olisin paljastellut sinun henkilötietojasi palstalla.

        Näytäpäs nyt ihan suoraan, missä kohdin olen näin tehnyt ja miten sellainen on ylipäätään mahdollista? Miten ihmeessä edes voisin tietää sinusta enempää kuin mitä olet tällä palstalla ihan itse itsestäsi kertonut? Selitäpä se.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000291&posting=22000000019264634

        "Minulle taas tulee mieleen Leonardo Da Vinci. Riippuu tietenkin ketä kukakin diggailee... "

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000291&posting=22000000019474028

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000291&posting=22000000019503406

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000291&posting=22000000020848581

        Joku muukin on huomnnut asian

        Tässäpä näin aluksi....

        Jatketaan kun ehditään...

        D:)


      • Operating Thetan
        Dekkari. kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000291&posting=22000000019264634

        "Minulle taas tulee mieleen Leonardo Da Vinci. Riippuu tietenkin ketä kukakin diggailee... "

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000291&posting=22000000019474028

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000291&posting=22000000019503406

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000291&posting=22000000020848581

        Joku muukin on huomnnut asian

        Tässäpä näin aluksi....

        Jatketaan kun ehditään...

        D:)

        Etkös osaa lukea vai etkö ymmärrä kysymystä?

        >>>pata kattilaa soimaa...
        Kirjoittanut: Dekkari. 27.12.2008 klo 19.05
        ..kun esittelet meikäläisen henkilötietoja palstalla.....


      • Dekkari.
        Operating Thetan kirjoitti:

        Etkös osaa lukea vai etkö ymmärrä kysymystä?

        >>>pata kattilaa soimaa...
        Kirjoittanut: Dekkari. 27.12.2008 klo 19.05
        ..kun esittelet meikäläisen henkilötietoja palstalla.....

        ...halua muistaa. ?

        Scrollaileppa kirjoituksiasi....

        Kovin tarjosit osoitettani sekä muuta hauskaa henkilöön liittyvää...

        D:)


      • Operating Thetan
        Dekkari. kirjoitti:

        ...halua muistaa. ?

        Scrollaileppa kirjoituksiasi....

        Kovin tarjosit osoitettani sekä muuta hauskaa henkilöön liittyvää...

        D:)

        >>Kovin tarjosit osoitettani sekä muuta hauskaa henkilöön liittyvää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe