GTA IV (PC) ongelma

help!

tänään ostin ja asensin, mutta nyt kun yritän käynnistää painan "play" ruutuun tulee ikkuna jossa lukee "Application Failed to launch. the applition you are attempting to launch no longer exists. please reinstall the application, or contact support at:http://www.rockstargames.com/support

27

3673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä...

Sama ongelma minulla. Tässä olen yli 3h yrittänyt asentaa peliä, ei mikään tunnu toimivan. Herjaa tuota samaa ilmoitusta. Mikä neuvoksi?

• mr.tietävä

kun se pyytää reinstallia nii lataatte sen uudelleen ja sillon se lataa sen loput siitä pelistä¨!!!!

• ...

Löysin tällaisen Rockstarsin sivuilta tosin se ei paljoa auttanut:

Issue – You see the following message when trying to play GTA IV. Application Failed to Launch. The application you are attempting to launch failed to start. GTA IV may be blocked by Windows Parental Controls/Family Safety. Please make sure you have access to the application before trying to launch it, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support

• RATKESI!

Joo eli kun laitat 1 levyn sisään, paina siitä VASEMMANPUOLEISESTA ja ISOMMASTA napista, niin tämä asentaa itse pelin. :)

• pelaaja 2
        RATKESI! kirjoitti:

Joo eli kun laitat 1 levyn sisään, paina siitä VASEMMANPUOLEISESTA ja ISOMMASTA napista, niin tämä asentaa itse pelin. :)

Aika monella tulee noita asennus ongelmia. Mulla kans tulee toi kun painan play nappia Application Failed to launch, Sit tulee kun olen asentanut gta iv yritän pelata sitä niin FATAL Error RMN40. Voiko joku antaa asennus ohjeita suomeks?

• terbe
        pelaaja 2 kirjoitti:

Aika monella tulee noita asennus ongelmia. Mulla kans tulee toi kun painan play nappia Application Failed to launch, Sit tulee kun olen asentanut gta iv yritän pelata sitä niin FATAL Error RMN40. Voiko joku antaa asennus ohjeita suomeks?

vittu en ymmärrä hevon vittuakaa enää , mulla tulee kans tuo helvetin fatal error ... apua jos sais ?

• teilleee
        RATKESI! kirjoitti:

Joo eli ku yritin sitä että painan vasemman puleisesta isosta pälälää.. nii tuliks teille siine puolivälissä sellasta että se vaatii yhtäkkiä disc kakkosen?

• Gta Iv Poika

• apu

jos ei ole live ohjelmaa konella niin sitä ei voi pelata tai semmostta ohjelmaa kun steam tai joku ryhmä tuki mikä tukee koneella gta iv

• apu

tai jossei ole rokosgame tukea

• Zyzwyxi
        apu kirjoitti:

tai jossei ole rokosgame tukea

Nyt kävi sillai et kaikki lataukset kyllä sain kunnialla hoidetuks, sitten kun yritän mennä pelaamaan niin tulee älyttömän lyhyeks aikaa musta ruutu keskelle näyttöä jossa lukee joku "too big memory", voisiko joku neuvoa jos osaa jelppiä asiassa?

• Nimetön
        Zyzwyxi kirjoitti:

Nyt kävi sillai et kaikki lataukset kyllä sain kunnialla hoidetuks, sitten kun yritän mennä pelaamaan niin tulee älyttömän lyhyeks aikaa musta ruutu keskelle näyttöä jossa lukee joku "too big memory", voisiko joku neuvoa jos osaa jelppiä asiassa?

joo nii mulla kun laitan s clubin päälle ja pain PLAY nii ei kestä kauaa ku siihe tulee :gta iv fatal error rmn40. auttaisitteko jos tiiätte jotain tost (kiitos etukäteen)

• jukeh1
        Nimetön kirjoitti:

joo nii mulla kun laitan s clubin päälle ja pain PLAY nii ei kestä kauaa ku siihe tulee :gta iv fatal error rmn40. auttaisitteko jos tiiätte jotain tost (kiitos etukäteen)

onko sulla service pack 3? jos ei oo ni koita asentaa se ja kokeile sitten uudestaa..

• Minä vain
        jukeh1 kirjoitti:

onko sulla service pack 3? jos ei oo ni koita asentaa se ja kokeile sitten uudestaa..

Itelle tuli ihan sama, se asentaa aluksi vain sen Rockstarin, ja sitten sun täytyy (otin levyn pois laitoin takas) , ja tulee uusi asennus, niin asentaa itse PELI, ja sitten voi lähteäkkin toimimaan.. :) Ja se on ihan normaalia että se haluaa disc 2: sen siinä puolivälissä, senkun vain vaihtaa levyä, ja painaa sitten OK, ja asennus jatkuu.... Itselläni on vain ihan toisenlaisia ongelmia itse pelin toimivuudessa nyt jälkeen päin : >

• Minä vain
        Minä vain kirjoitti:

Itelle tuli ihan sama, se asentaa aluksi vain sen Rockstarin, ja sitten sun täytyy (otin levyn pois laitoin takas) , ja tulee uusi asennus, niin asentaa itse PELI, ja sitten voi lähteäkkin toimimaan.. :) Ja se on ihan normaalia että se haluaa disc 2: sen siinä puolivälissä, senkun vain vaihtaa levyä, ja painaa sitten OK, ja asennus jatkuu.... Itselläni on vain ihan toisenlaisia ongelmia itse pelin toimivuudessa nyt jälkeen päin : >

Mutta tietääkö kukaan ohjeita näille ongelmille? Itse kun sain pelin asennettua niin se oli kuin joku " xbox- versio " asetuksista meni kattomaa näppäimiä nii siellä oli " Right stick " jne. Joka ilmeisesti johtui tästä Rockstar jutusta? Kun sitten lopulta UPDATEtin Games For Windowsin, se käski poistamaan rockstarin kokonaan, ennenkuin voisi toimia, ja sit oli ihan " pc- versio " keyborad controls optionsseissa jne. Mutta peli alko lagimaan eri tavalla, ja kun siitä hyppää välillä työpöydälle, niin se ei välttämättä aukea enää ollenkaan, ja koneen joutuu pakko käynnistämään uudelleen. Multiplayeria kun taas yrittää niin se valittaa ettei ole kirjautunut Rockstariin, millä hitolla tästä tilanteesta eteenpäin????

• auttaja
        Minä vain kirjoitti:

Mutta tietääkö kukaan ohjeita näille ongelmille? Itse kun sain pelin asennettua niin se oli kuin joku " xbox- versio " asetuksista meni kattomaa näppäimiä nii siellä oli " Right stick " jne. Joka ilmeisesti johtui tästä Rockstar jutusta? Kun sitten lopulta UPDATEtin Games For Windowsin, se käski poistamaan rockstarin kokonaan, ennenkuin voisi toimia, ja sit oli ihan " pc- versio " keyborad controls optionsseissa jne. Mutta peli alko lagimaan eri tavalla, ja kun siitä hyppää välillä työpöydälle, niin se ei välttämättä aukea enää ollenkaan, ja koneen joutuu pakko käynnistämään uudelleen. Multiplayeria kun taas yrittää niin se valittaa ettei ole kirjautunut Rockstariin, millä hitolla tästä tilanteesta eteenpäin????

itese latasin razor 1911 crackin ja laitoin sinne pelikansioon. jo rupesi toimimaan. tuonhan löytää vaikka googlettamalla toi torrentoimalla vaikka piratebaysta. =)

• ikvee

Mullekki tuli nii mut ku mä vähä yritinnii kirjauduin siihen tuli et installeli ei se vielä oo ladattu kunnolla kannattaa kirjautua ja siihen tulee sit se instal hommeli et laitat ok ja installaat se peli lähtee avaat uudestaan ja siinä se :)

• eralho
    • gthhhhkihkgta

Täss tarvii rekisteröityy johonkin vitun clubiin niin en liittynyt ja vein pelin takasi kauppaan

• voi vittu

Ei se rekisteröityminen ole pakollista >_< !
        Itekkin pystyn pelata ilman rekisteröintiä.
        TYHMÄ VEIT SEN PELINKIN POIS TURHAAN!!!
        miks pitää olla näin urpoja olemassa !?

• TROLLI 69

HÖLMÖÖÖÖÖÖ IDIOOOTTTTIIIIIII!!!!!!!!!!!

• ApUa AuTtaKaA

mitä teen ku yritän käynnistää gta iv:n niin se kaatuu heti.
      mul on Windows Home Premium 32bit ja SP2 auttakaa

• :)

Toivottavasti tämä auttaa kaikkia.

RMN20-Windows Vista: Tarve olla Service Pack 1 tai uudempi jatkaaksesi.
      RMN30-Windows XP 64 / Server 2003: Tarve on Service Pack 2 tai uudempi jatkaaksesi.
      RMN40-Windows XP: Tarve on Service Pack 3 tai uudempi jatkaaksesi.
      DD3D50-D3D Error - DirectX 9 näytönohjain tarvitaan
      TEXP110-D3D Error - ei voitu luoda rakenne - hyvä käynnistä peli
      DWIN20-D3D Error - onnistunut kyselyn muistiin. Ole hyvä käynnistää uudelleen pelin.
      DD3D10-D3D Error - hyvä uudelleen käynnistää kone
      DD3D10-D3D Error - hyvä uudelleen käynnistää kone
      DD3D30-D3D Error - hyvä uudelleen käynnistää kone
      DWIN30-D3D Error - hyvä uudelleen käynnistää kone
      DD3D20-D3D Error - Ota uudelleen asentaa pelin ja / tai uudelleen asentaa DirectX
      DWIN10-D3D Error - Ole hyvä ja käynnistä peli
      DD3D60-D3D Error - Shader Model 3.0 tai uudempi vaaditaan
      DD3D70-D3D Error - Luon D3D Device. Ole hyvä uudelleen käynnistää kone
      GPUP10-D3D Error - Luon D3D Device. Ole hyvä uudelleen käynnistää kone
      TEXP20-D3D Error - Luon D3D Device. Ole hyvä uudelleen käynnistää kone
      TEXP30-D3D Error - Luon D3D Device. Ole hyvä uudelleen käynnistää kone
      TEXP80-D3D Error - Luon D3D Device. Ole hyvä uudelleen käynnistää kone
      DD3D40-D3D Error - ei voi hakea laitteen ominaisuudet. Ole hyvä ja asenna uusin näyttösovittimen ohjain ja / tai uudelleen asentaa DirectX
      TEXP10-D3D Error - ei voi hakea laitteen ominaisuudet. Ole hyvä ja asenna uusin näyttösovittimen ohjain ja / tai uudelleen asentaa DirectX
      DD3D80-D3D reset epäonnistui - hyvä käynnistä peli.
      STRB10-poisto epäonnistui tiedostoon - hyvä uudelleen käynnistää kone
      RMN10-lukeminen epäonnistui tiedostoon - hyvä uudelleen käynnistää kone
      STRM10-lukeminen epäonnistui tiedostoon - hyvä uudelleen käynnistää kone
      STRM20-lukeminen epäonnistui tiedostoon - hyvä uudelleen käynnistää kone
      BNDL10-kaksoiskappale - hyvä uudelleen käynnistää kone
      STBF10-kaksoiskappale - hyvä uudelleen käynnistää kone
      VOIC10-Fatal voice chat ongelma - ota käynnistä peli
      RESC10-Out näyttömuistia - hyvä uudelleen käynnistää kone
      BA10-Out of näennäismuistin - hyvä uudelleen käynnistää kone
      EA10-Out of näennäismuistin - hyvä uudelleen käynnistää kone
      TEXP60-voitu luoda värin render tavoite - hyvä asenna DirectX ja / tai asenna uusimmat näytönohjaimen ajuri.
      TEXP70-voitu luoda syvyyttä render tavoite - hyvä asenna DirectX ja / tai asenna uusimmat näytönohjaimen ajuri.
      AE10-Muisti ei riitä Start Game - Sulje joitakin sovelluksia ja käynnistä peli
      PC10-Luon D3D Device - Ole hyvä ja käynnistä kone tai asenna näytönohjaimen
      TF10-ei voi kirjoittaa levylle - hyvä käynnistä peli
      WS20-InitWinSock epäonnistui - hyvä uudelleen käynnistää kone ja / tai asenna peli
      WS30-InitWinSock epäonnistui - hyvä uudelleen käynnistää kone ja / tai uudelleen asentaa pelin.

• Apua tarvitseva

Mulla on itelläni ongelmana että latasin pelin netistä (Ei tarvii rueta vittuilemaan heti) Peli toimii oikein hyvin MUTTA
      1. Kuva heiluu koko ajan ihan vitusti ja ampuminen on hankalampaa..
      2. Autot painaa itestään kaasua kun varastaa auton tai ottaa sen toiselta..
      3. Resoluutiota ei saa vaihettuuu
      Jos näihin sais jotain neuvoja nii olisin kiitolline :)

• KIItti0KIItti

kumpi kannattaisi ostaa? GTA IV vaiko GTA EPISODES FROM LIBERTY CITY?? Jälkimmäisessä tulisi niinsanotusti kaksi peliä mutta ovatko ne yhtä pitkiä kuin itse IV`? Ja kumpi on parempi IV vai EPISODES FROM LIBERTY CITY?? vastauksia kiitos!!!!

• Anonyymi

Yritä päivittää

• Anonyymi

Itse olen asentanut sen jo koneelleni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe