Loistava CityMarketin autopesu......

Paskanen Auto

jälleen kerran laitteet paskana. Aivan sama, vaikka antaisitte ilmaiseksi niitä pesuja, kun laitteet todella usein tsödänä.
Purkakaa koko hökötys.......menen tästä eteenpäin Pesukadulle palveltavaksi.

22

9519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pesuaineet

loppu Taas,tuliko pesuaine vähän niinkuin räkimällä.
      vai tuliko vain vettä,niinkuin minulle taanoin.

• Paskanen Auto

sisään ja tuli ulos puoliksi pestyllä autolla, kyllä sitäkin vitutti. Se puhelinnumero, mihinkä voi soittaa ongelmatapauksissa onkin kätevästi laitettu ainoastaan sinne sisälle.
        Sieltähän se näkyykin mainiosti huurtuneisten ja paskasten lasien läpi, pesua odottaneille. Onneks on numero vaivauduttu laittaan edes sinne sisälle, että siitä "katiskasta" on kai jonkinlaiset mahdollisuudet päästä ulos jos siihen numeroon edes joku viitsii vastata.
        Niin, me ei tosiaankaan päästy edes sisään, eikä ne 3 muutakaan meidän perässä........????

• pese

itse autosi.

• Oma Biili

kun et autoakaan omista, vai käännätkö kalsareistakin etupuolen taakse....olet aika ressukka.....???

• wc.

jos kerrot mistä Hämeenlinassa löytyy pesupaikka missä voi itse pestä autonsa, olisin minäkin kiitollinen tiedosta???

• oma auto
        Oma Biili kirjoitti:

kun et autoakaan omista, vai käännätkö kalsareistakin etupuolen taakse....olet aika ressukka.....???

löytyy, eikä kertaakaan ole tarvinnut pesettää pesulassa.

• sellainen_

Toimiessaankin sitä värkkiä voisi kuvailla "hyväksi huuhteluksi".
      Itsellä meni hermo viime talvikauden koodien hukkaantumiseen (useampi kerta), rikki liian usein ja sitten siihen tehtiin rempaa pitkään. Eli en osta enää helpolla viiden pesun settejä tms.

• pesettää

autonsa tommoisissa paikoissa .me vähän vauraammat pestään itse kotona.

• Woss änt kou

Harakkamäessä/Takumäessä on kaupungin vuokrataloissa asuvien "autojen" pesupaikka?
        Onks teillä siellä ympäristöasiat jengassa, kun ihan "kotona" voi pestä?

• Takunmäen
        Woss änt kou kirjoitti:

Harakkamäessä/Takumäessä on kaupungin vuokrataloissa asuvien "autojen" pesupaikka?

asukkailla semmoiset autot että eipä niitä kannata ruveta pesemään on meinaan melkoista veden haaskausta se jos niitä joku välkky pesee,ja pissapojan säiliöthan niissä on aina tyhjiä kun auton omistaja tai naapuri käy viimeistään aamulla hakemassa helpotusta rapulaansa niistä säiliöistä:).

• Liuota aivos
        Woss änt kou kirjoitti:

Hei ympäristö moguli, vedä sä tumppuus!Sulla ei varmaan ole tietoa, että kotona voi huoletta pestä autonsa, koska myynnissä on aineita jotka ei vaikuta millään tavalla maaperässä.Sä varmaan noilla happamilla aivoilla tajuat vaan kaikkien liuottimien päälle, saat samalla aina pikku pöhnän ja uusia ajatuksia valmiiksi sekavaan päähäsi!Koita vaikka bostikkia (liimaa) suoraan muovikassiin ja pää perään, tuskin vaikuttaa sun liuotettuihin aivoihin, mutta kokeile jos vaikka pollasi alkaa toimiin.Vaihtoehtoisesti voit mennä sinne vaakkumäkeen tai tikutakumäkeen tumputtaan helvetin mooses!

• Hämeenlinnalainen

Olen ostanut kuluvana vuonna viiden pesukerran setin Hämeenlinnan Tiiriön Citymarketin harjattomaan (korkeapaine-) pesuun. Olen myös todennut, että pesutulos ei yllä yhtä hyvään tasoon kuin esim. pehmytharjapesu Hämeensaaren Nesteellä. Ainakin silloin kun autossa on vähänkin pinttynyttä likaa niin se ei lähde kunnolla puhtaaksi pelkästään korkeapaineella. Olen muutaman kerran pettynyt ja en enää aio olla asiakkaana tässä firmassa. Toivotavasti vaihtavat pesukoneen parempaan ja sellaiseen, joka todella puhdistaa auton liasta. Olen aina käynyt sisällä reklamoimassa ja saanut uuden pesun tilalle. Mutta siinäkin on vaivansa odottaa ja kuluttaa omaa aikaansa turhuuteen...

• Myös HML

Se on siis harjaton pesu. Vain idiootti vertailee harjattoman ja harjallisen pesutulosta.

• En käy enää

Se vastaa hyvää huuhtelua... jos siihen ottaa vahauksen, niin liimaa pintaan jääneen lian entistä paremmin pintaan.

• Lexus

Onneksi ei tarvitse mennä halpispesuloihin, vituuuuttaa tollaset persaukiset kun täällä metelöi. Peskää se Ladanne siinä vuokrakerrostalonne pihalla!!

• daadaaaaaa

Me pestään ladat pesukadulla,72e kuukaudes ja saa joka päivä vaik käydä.Sä voit käydä keskustan nesteen yli 30e pesus sen tojolexun kans,varo ettei ilmoitus osa kastu.Eiku sehän sun lexun ilmoitus osa on santanderil

• mpb

Ei kesällä lähtenyt edes edellispäivänä konepellille tulleet kurat pois kalliimmalla pesulle, sinne ne jäi "vahan" alle jemmaan.
      Korvaukseksi uusi pesu joka ei parantanut asiaa laisinkaan, ja siihen loppui sen pesulan käyttö ja jaksan jatkossakin pistää oman kärsserini laulamaan kotipihassa.
      Vaikka ne mammuttimarkkinoilla maksoihin n. 6 eur kappale ne parhaat pesut, niin saisi sitä silti rahalle tulla vastinettakin.

• hfghfghfg

Itse olen käynyt pesussa monta kertaa ja on tullut aina todella hyvää jälkeä. Kannattais varmaan kesällä pestä vaikka vahashampoolla pihassa tai edes vahata auto kerran pari niin lähtee oikein hyvin tälläkin pesulla puhtaaksi.

• Oikeaa pesua

Sama kokemus. Sen verran pitäisi olla päässä älliä, ettei mene huonosti vahatun ja pitkään kurassa pidetyn auton kanssa harjattoman pesuun eikä edes harjapesuun. Se naarmuttaa. Pesulaite ei ole cittarin vaan laite on aivan tunnettu pesulaitemerkki joita Suomi on pullollaan. En usko että laite olisi sen parempi tai huononpi kuin muutkaan samanmerkkiset.

• Ei hjuva

Kumma juttu, minulla se on jättänyt aina enemmän tai vähemmän likaiseksi ja jos on käsin vahattu tulee vaaleat raidat näkyviin...

• Pesukadulla tiltitön

Eihän siinä mitään jos jää vähän "harmaaks", mutta kun odottelee jonossa ja koneet menee pskaks kesken edellisen pesun, niin voi sen ajankin muutenkin käyttää kun jonottaa todennäköisesti tilttiin menevään autopesulaan. Kun nyt sais ees isoimmat pois, niin sekin olis edistystä.

• Kyllä on

surkee laitos. Talvella kun useimmiten sattuu olemaan lunta ja jäätä auton päällä, niin tämä pesuri alottaa shamppoosuihkulla, joka sitten jäätyy kiinni. Painepesu ei sulata edes pientä jääkökköä peilin päältä, joten lopputulos on shamppoonsekainen sohjomössö auton päällä. Oli kuitenkin kyseessä mukamas tehopesu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2383
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      831
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      776
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      745
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      732
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe