Voisiko olla niin, että esimerkiksi new age -piireissä käytettävät tarvikkeet, kuten tarot-kortit, voisivat laukaista ennakkoluulottomassa ihmisessä parapsyykkisiä kykyjä? Muistan, kuinka lukioaikoina tulkitsin ystävilleni tarot-kortteja ja huomasin, että mitä enemmän kortteja tulkitsin, sitä useammin arvasin ennalta, mitkä kortit pakasta kääntyisivät pöydälle. Eli vähän samanlainen juttu kuin zener-korteilla parapsykologian piirissä. Kokemuksia, ajatuksia?
Parapsykologia ja tarot
5
505
Vastaukset
- mikään parapsykologia
kehiin astu vaan kokemus.
Ihan sama juttu kuin mitä enemmän korjaan
televisioita niin sitä useammin havaitsen
jo heti kun telkkari tulee liikkeeseen että
mikä vika siinä on.
Nykyään se usein näkyy jo asiakkaan ilmeestä. - tulevaisuuden
parhaiten näkeen. Eikä tule porot kalliiksi!
- on myös
hyvä.
- Aritta
pitää paikkansa. Mitä enemmän eri kykyjä treenaamme sitä paremmiksi ne tulevat.
- Marra
Kyvyt voi laukaista mikä vaan, kunhan oikea tapahtuma/asia tulee kohdalle. Treenaamalla kykyjä on helppo kehittyä, ja pian ennaltatietäminen on osa jokapäiväistä elämää. Hyvää tietoa saa kirjallisuudesta, kirjastoissakin on yleensä hyvät valikoimat aihepiiristä. Antikvariaatit, netistä tilaaminen ja kirjakaupat tarjoavat myös vaihtoehtoja tiedonjanoon. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5311852
- 827929
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556038- 816020
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella815106Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344421- 483166
- 363164
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412645- 402570