Kaipaan nopeaa vastausta: Onko siis mahdollista siirtää muistitikulle kuvia ja mennä liikkeeseen ja tulostaa kuvat ITSE?? Entä pitäisikö muistitikun tällöin olla muuten kokonaan tyhjä, sisältäen vain ja ainoastaan kuvia joita aion kehittää vai haittaako jos muistitikku sisältää muutakin materiaalia?? Minua viisaammat vastatkaa pliis nopeasti ja valaiskaa vähän tätä asiaa mulle, kiire olisi?... Kiitos!
digikuvien kehitys ITSE
2
1487
Vastaukset
- voi voi...
Voit mennä kuvausliikkeeseen muistitikun, mustikortin tai cd/dvd-levyn kans ja valita itse tulostettavat kuvat jos niillä on käytössä asiakaspääte, ja nykyään kaikissa asiallisissa kuvausliikkeissä on.
Jos ei ole niin yhdessä myyjän kans valitsette sieltä muistivälineeltä tulostettavat kuvat.
Kuvien tulostusta ei voi liikkeessä tehdä itse vaan ne valitut kuvat menee normaalisti tilaukseen ja tulostuu koneesta aikanaan. Itse et siis pääse sen tulostuskoneen kans räpeltään, on sen verran kalliita vehkeitä ettei sinne tavallinen kuolevainen pääse sorkkimaan.
Kuvien hintaan ei vaikuta se onko ne tilattu liikkeessä mustitikulta vai lähetetty netin kautta.Kyllä netin kautta yleensä saa halvemmalla. Tosin jos tilaa kotiin, niin tulee postimaksut. Esim. Fotoyksissä oli viimeksi kun tilasin netin kautta 25 senttiä kuva ja automaatilla 35 senttiä. Nämä eivät ole kovin halpoja, mutta mukaan ei tule mitään muuta lisää, jos noutaa kuvat. Toiset paikat ottavat jopa kolme euroa käsittelykuluja vaikka itse tekisi homman automaatilla.
Netin kautta tehdyt tilaukset voidaan tehdä keskitetysti tehokkaammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773661
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261367- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941043Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191038- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90989Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk105907- 62775