Moikkelismoi!
Onko ketään matkaseuraa kaipailevaa? oli kaverin kanssa tarkoitus lähteä reissuun, mutta nyt näyttääkin siltä, että reissuun lähtö tapahtuukin yksin.. ja ainakin alkutaipaleella olisi seura tarpeen.
elikkäs, itsellä lento hki-syd 22.1.09.. alussa olisi tarkoitus noin viikko sydneys olla ja sieltä lähteä sitten johonkin suuntaan reppuselässä reissaamaan, tarkkoja suunnitelmia ei todellakaan siis ole!
WH viisumi on takataskussa ja tarkoitus ausseissa viipyä toukokuulle.. mahdollisesti myös seelannissa käydä!
Matkaseuraa tammikuu09->
3
1382
Vastaukset
- Sunny63
Heippa!
Lähden itse Maaliskuulla reissuun Thaimaan kautta, Huhtikuun olen Vanuatu,Fiji, Tonga ja sitten Ausseihin Toukokuulla....Kotiudun kesäkuussa Tokion kautta?! Voitais treffata matkalla jos osutaan samoille kulmille.- Annepa83
ehdottomasti. toi tonga vähän itseekin kiehtoisi..
[email protected] onpi s.posti.. muutkin ausseissa reissaajat ja matkaseuraa vailla olevat voivat siis s.postia laittaa!
- TSL
Moikka!
Olen lentämässä 17pv ausseihin, mutta alkuun en reissaa varmaankaan, vaan etsin duunia ja kämpän. Tarkoitus olisi jäädä sydneyhin, ainakin kun siellä on big day out heti 23pv! sit varmaankin brisbane, byron bay etc..jos ei hyvää duunia löydy sydneysta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä982023Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2861837Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3211654Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2011534- 301083
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931081- 511027
- 571004
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56998- 67964