Moikkelismoi!
Onko ketään matkaseuraa kaipailevaa? oli kaverin kanssa tarkoitus lähteä reissuun, mutta nyt näyttääkin siltä, että reissuun lähtö tapahtuukin yksin.. ja ainakin alkutaipaleella olisi seura tarpeen.
elikkäs, itsellä lento hki-syd 22.1.09.. alussa olisi tarkoitus noin viikko sydneys olla ja sieltä lähteä sitten johonkin suuntaan reppuselässä reissaamaan, tarkkoja suunnitelmia ei todellakaan siis ole!
WH viisumi on takataskussa ja tarkoitus ausseissa viipyä toukokuulle.. mahdollisesti myös seelannissa käydä!
Matkaseuraa tammikuu09->
3
1370
Vastaukset
- Sunny63
Heippa!
Lähden itse Maaliskuulla reissuun Thaimaan kautta, Huhtikuun olen Vanuatu,Fiji, Tonga ja sitten Ausseihin Toukokuulla....Kotiudun kesäkuussa Tokion kautta?! Voitais treffata matkalla jos osutaan samoille kulmille.- Annepa83
ehdottomasti. toi tonga vähän itseekin kiehtoisi..
[email protected] onpi s.posti.. muutkin ausseissa reissaajat ja matkaseuraa vailla olevat voivat siis s.postia laittaa!
- TSL
Moikka!
Olen lentämässä 17pv ausseihin, mutta alkuun en reissaa varmaankaan, vaan etsin duunia ja kämpän. Tarkoitus olisi jäädä sydneyhin, ainakin kun siellä on big day out heti 23pv! sit varmaankin brisbane, byron bay etc..jos ei hyvää duunia löydy sydneysta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694