millä näppäimillä kannattaa olla se lentokoneen peräsin siis se mitä ohjataan polkimista niin millä napeilla se pitää olla vai onko se joystickissa jossain????????
FSX !!!!! VASTATKAA NOPEASTI!
5
538
Vastaukset
- ...
kiertokahvassa ainakin tai näppiksen nuolinäppäimet vissiinkin.
- ...
että kyllä täällä varmaan vastataan äkkiä, JOS vaan asiasta tiedetään, mutta näköjään aika pieni prosentti tietää mitään, koska ei vastaa kyselyyn.
Kai se vaan menee niin, että on itse opiskeltava, kuten aina näissä jutuissa perinteisesti ennenkin.
En halua morkata "ammattilaisia" simuilijoita, mutta vähän liian helposti tuppaa tulemaan vaan pelkkää p***aa päin näköö. (kokemuksesta viisastuneena).
Kysy siis täällä vaan ja katellaan kun keretään ja osataan neuvoa... - muuten semmoinen
... kirjoitti:
että kyllä täällä varmaan vastataan äkkiä, JOS vaan asiasta tiedetään, mutta näköjään aika pieni prosentti tietää mitään, koska ei vastaa kyselyyn.
Kai se vaan menee niin, että on itse opiskeltava, kuten aina näissä jutuissa perinteisesti ennenkin.
En halua morkata "ammattilaisia" simuilijoita, mutta vähän liian helposti tuppaa tulemaan vaan pelkkää p***aa päin näköö. (kokemuksesta viisastuneena).
Kysy siis täällä vaan ja katellaan kun keretään ja osataan neuvoa...ettei täällä tarvi HUUTAA yhtään mitään, kyllä Vastaajat käsittävät muutenkin....
tiedoksi vain kaikille............ - dsdasdsdssdsdsdsaddas
muuten semmoinen kirjoitti:
ettei täällä tarvi HUUTAA yhtään mitään, kyllä Vastaajat käsittävät muutenkin....
tiedoksi vain kaikille............Ja voisihan sitä ottaa itsekin selvää, eikä vain avuttomana huutaa. Jos näppäimiäkään ei itse viitsitä yhtään etsiä itse tai netistä, niin huhhuh... Ja vinkki: Älä huuda, ja jos haluat joskus aloittaa kunnon simuilun, osta joystickki ellei jo ole.
- m-i-n-ä@@
... kirjoitti:
Kysy siis täällä vaan ja katellaan kun keretään ja osataan neuvoa...joo tota mistäs sää noin herkästi pultitvedit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851558Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251279- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755