Laskeskelin eilen, että tietokone pöydän takana on 12 töpseliä, jotka tarttis saada seinään kiinni.
Seinässä on vain kaksi pistorasiaa (ja vielä maadoittamattomia), joten jatkojohtoa on nyt aika reilusti.
Miten olette hoitaneet - fiksusti piuhoituksen?
Yhteys sähkömieheen? Minkähän verran mahtaa maksaa uusien pistorasioiden teetätys?
Piuhat kuntoon
3
412
Vastaukset
- tarvikeliikkeissä
näkyy oleva myytävänä jopa peräti 20-reikäistä
jatkojohtoa.
Minulla on 10-reikäiseen katkaisimella varustettuun
tökitty koko tietokonelaitteisto.
Saa kaikista kerralla sähköt pois kun on pitempään
poissa. - väsännyt :
ns. "puolikiinteitä" asennuksia pöydän alapuolelle, eli niitä jatkojohtoja joita voi loksauttaa pöydän alle ruuvattuihin kiinnitysruuveihin
Juu, eli piuhaa vain...
Hyvä, jos löytyy tuollaisia useampi reikäisiä jatkojohtoja - olen toki nähnyt 6 tms. mutta 20 reikäiset on jäänyt näkemättä.
Taitaa löytyä parhaiten ihan sähköalan liikkeistä?
Turha mennä cittariin tai k-rautaan kyselemään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941