YZ 250

leluksi

Onko järkevää ostaa yamahan yz 250cm3 2-tahti
v. -82 n. 600-700 e? Onko näissä yleensä paljon vikoja ja onko koneista yleensä tehot pois? Mikä on polttoaineenkulutus ja huippunopeus? Pyörä tulisi "leluksi" mökille. Onko jotain muuta samasta hintaluokasta olevaa crossia jota suosittelisitte? Kannattaako näissä pyörissä ostotilanteessa kiinnittää huomiota johonkin tiettyyn asiaan?

2

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elvis oli kala

On järkevää, jos itse pystyy tekemään lähes kaikki tarvittavat korjaus / huoltotyöt.
      Mieti nyt itsekkin, jos pyörä on 27 vuotta vanha niin siinä voi olla ihan mitä vaan rikki.
      Tuon ikäisen kunto riippuu eniten siitä, miten kolme edellsitä omistajaa on pyörää pitänyt.
      Polttoainene kulutus on kaikki mitä tankkiin kaataa ja huippunopeus riippuu täysin välityksistä. Yleensä tuon ikäinen crossipyörä, missä iskarit on enää koristeita, kulkee kovempaan kuin Salmisen Juha pystyisi ajamaan.
      Se on ihan sama minkä merkkisen 27-vuotiaan crossipyörän ostaa, niin se on todennäköisesti raato.
      Mitä pitää ottaa huomioon:
      http://www.bajahill.net/mposto.html

• parempikuinUusiKinuski

Jos lelua haet niin osta kiinan ihme.
      250cc 2-tahti on kaikkea muutakuin lelu,tappovehkeitä.
      Tehot on varmasti tallella koska näissä vehkeissä vaihdetaan mäntiä 40-60 tunnin välein ja jossain vaiheessa porautetaan tai putkitetaan uudestaan.
      Jos runko näyttää olevan suht kunnos ja iskarit toimii jotenkin niin osta pois,on se silti parempi kuin yksikään kiinan ihme.
      Huiput vakio väleillä 130 km/h

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe