struviittikiteet?

paktan

APUA.Vajaa 12 vk pennulla todettiin virtsatientulehus ja struviittikiteitä, el.lääkäri antoi ruokintaesitteitä mutta kotona huomasin että joka joka esitteessä lukee ettei sovellu pennulle.. mitäs nyt? ikinä ennen oo koirilla todettu tällästä ja nyt kaivattas kokoneemman henkilön aaaaapua kaikki info tervetullutta että saan neidin kuntoon.

7

1081

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläinlääkäriin?
    • Sussex spaniel

Läheskään kaikkiin eläinlääkäreihin ei voi luottaa. Tuntemistani eläinlääkäreistä alle puolet on tehny eläinlääkärityötään muunkin kun pelkän rahan takia.

Kun on vaan raha mielessä, muut asiat juolahtaa mielestä pois ja työhön on vaikee keskittyy. Ärsyttää semmoset eläin- ja muut lääkarit.

Ite en valitettavasti osaa antaa neuvoja tän enempää, mut toivottavasti apu löytyy pian jostain.

T: Sussex spaniel

• Suvi-

No ei tietenkään pennulle anneta suokaa,jossa lukee että ei pennulle!
      Ja muutenkin monen virtsatientulehuksen yms. sihen liittyen voi välttää,kun koiralle syöttää oikeeta ruokaa.Ei missään nimessä perus marketin ruokaa.Laadukasta vaikka onkin hintavampaa,niin läkärikuluissa säästää.Koiran kun ottaa ja varsinkin rotikan niin pitäisi vähän ajatella mitä koira vaatii myös ravinnoltaan.
      Pahoittelen vähän äkäisen sävyistä viestiä,mutta kyllästyttää niin törmätä ihmisiin,jotka ei perus asioita rotikoista tiedä.

• Hukka-Musti

Mun mielestä on viisaampaa varmistaa epätietoinen asia kysymällä siitä joltakin asiasta tietoiselta, kun ruveta kokeileen omia, hassuja päähänpistojaan...

• dpjg

Kuka on sanonut että markettiruokaa annan? EN TODELLAKAAN. Ja pitäisi koiraihmisen tietää kuinka yleisiä ko. vaivat ovat. Ei se kallis ruokasäkki takaa että koira on ikänsä terve!! Royal Caninia olen pitänyt laadukkaana ruokana, mutta ilmeisesti väärässä olen ollut?!?! ja ruokinnalla pysyy virtatientulehus poissa? uusjuttu.

• Nimetön
        dpjg kirjoitti:

Kuka on sanonut että markettiruokaa annan? EN TODELLAKAAN. Ja pitäisi koiraihmisen tietää kuinka yleisiä ko. vaivat ovat. Ei se kallis ruokasäkki takaa että koira on ikänsä terve!! Royal Caninia olen pitänyt laadukkaana ruokana, mutta ilmeisesti väärässä olen ollut?!?! ja ruokinnalla pysyy virtatientulehus poissa? uusjuttu.

Kiteitä,sillä että ruuan laatu vaikuttaa niihin.Ja kyllä se ruoka siihen tulehukseenkin vaikuttaa.

• epäilen

Aika oudolta kuulostaa,että noin nuorella koiralla ois kiteitä,siis niin paljo,että erik.safkaan pitäis siirtyä.Kyl mä veisin toiselle lekulle,jossa virtsan sakka tutkittaisiin uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      412
      1651
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      808
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      757
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      714
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      691
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      645
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      417
      634
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      537
    10. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      33
      488
    Aihe