struviittikiteet?

paktan

APUA.Vajaa 12 vk pennulla todettiin virtsatientulehus ja struviittikiteitä, el.lääkäri antoi ruokintaesitteitä mutta kotona huomasin että joka joka esitteessä lukee ettei sovellu pennulle.. mitäs nyt? ikinä ennen oo koirilla todettu tällästä ja nyt kaivattas kokoneemman henkilön aaaaapua kaikki info tervetullutta että saan neidin kuntoon.

7

1081

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläinlääkäriin?
    • Sussex spaniel

Läheskään kaikkiin eläinlääkäreihin ei voi luottaa. Tuntemistani eläinlääkäreistä alle puolet on tehny eläinlääkärityötään muunkin kun pelkän rahan takia.

Kun on vaan raha mielessä, muut asiat juolahtaa mielestä pois ja työhön on vaikee keskittyy. Ärsyttää semmoset eläin- ja muut lääkarit.

Ite en valitettavasti osaa antaa neuvoja tän enempää, mut toivottavasti apu löytyy pian jostain.

T: Sussex spaniel

• Suvi-

No ei tietenkään pennulle anneta suokaa,jossa lukee että ei pennulle!
      Ja muutenkin monen virtsatientulehuksen yms. sihen liittyen voi välttää,kun koiralle syöttää oikeeta ruokaa.Ei missään nimessä perus marketin ruokaa.Laadukasta vaikka onkin hintavampaa,niin läkärikuluissa säästää.Koiran kun ottaa ja varsinkin rotikan niin pitäisi vähän ajatella mitä koira vaatii myös ravinnoltaan.
      Pahoittelen vähän äkäisen sävyistä viestiä,mutta kyllästyttää niin törmätä ihmisiin,jotka ei perus asioita rotikoista tiedä.

• Hukka-Musti

Mun mielestä on viisaampaa varmistaa epätietoinen asia kysymällä siitä joltakin asiasta tietoiselta, kun ruveta kokeileen omia, hassuja päähänpistojaan...

• dpjg

Kuka on sanonut että markettiruokaa annan? EN TODELLAKAAN. Ja pitäisi koiraihmisen tietää kuinka yleisiä ko. vaivat ovat. Ei se kallis ruokasäkki takaa että koira on ikänsä terve!! Royal Caninia olen pitänyt laadukkaana ruokana, mutta ilmeisesti väärässä olen ollut?!?! ja ruokinnalla pysyy virtatientulehus poissa? uusjuttu.

• Nimetön
        dpjg kirjoitti:

Kuka on sanonut että markettiruokaa annan? EN TODELLAKAAN. Ja pitäisi koiraihmisen tietää kuinka yleisiä ko. vaivat ovat. Ei se kallis ruokasäkki takaa että koira on ikänsä terve!! Royal Caninia olen pitänyt laadukkaana ruokana, mutta ilmeisesti väärässä olen ollut?!?! ja ruokinnalla pysyy virtatientulehus poissa? uusjuttu.

Kiteitä,sillä että ruuan laatu vaikuttaa niihin.Ja kyllä se ruoka siihen tulehukseenkin vaikuttaa.

• epäilen

Aika oudolta kuulostaa,että noin nuorella koiralla ois kiteitä,siis niin paljo,että erik.safkaan pitäis siirtyä.Kyl mä veisin toiselle lekulle,jossa virtsan sakka tutkittaisiin uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      79
      1188
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      29
      865
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      19
      735
    4. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      609
    5. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      13
      577
    6. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      180
      562
    7. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      123
      530
    8. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      530
    9. On ollut syyllinen olo viime päivinä

Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si
      Ikävä
      23
      460
    10. Maajussi-Tarjan Marko-rakas täräyttää suhteen alusta - Meinasi tulla hätä käteen Viinijuhlilla

Maajussi-Tarja ja Marko löysivät toisensa pari vuotta sitten romanssimielessä. Nyt Marko kertoo suhteen alusta: https:/
      Maajussille morsian
      3
      447
    Aihe