Tässähän on ihan hyvissä fiiliksissä kun sauna on kohta valmis, muutama kalikka vielä pesään ja pian voikin siirtyä saunomaan. Pari pilsneriä kitannut, siis ihan ykkösolutta vaan, lanttulootan tuoksu tulee uunista (ei käry, ainakaan vielä) ja saunan jälkeen jossain vaiheessa menee kinkku uuniin. Peruna- ja porkkanalaatikko ovat valmiita ja rosollia tehdään parhaillaan.. minnehän lohet on pistetty jos kävis vähän salaa apajilla.
Joulukuusi on pystyssä, vain kissaperhana taas nyrkkeilee koristepallojen kanssa, mahtaako kaatua koko hökötys? On se hoopo otus mutta ikääkin vasta 3kk, mun neljäs kissapeto.
Kunhan kinkku on saatu uuniin onkin aika nautiskella hieman Chileläistä punaviintä juuston kera, tuo ei kyllä ole varsinainen juustoviini minkä aion avata mutta muistelisin että se sopii ihan hyvin. Juustona tietty Auraa kun turun alueella asustelee, Mustaleimaa ja Salaneuvosta. Itse pidän Chileläisistä viineistä syystä jota en tiedä, ehkä maku vaan stemmaa mulle.
Kun pienimmäinen on saatu pötköttämään täytyy vielä pakata loput lahjat ja käydä piilottamassa ne autotalliin, pukkihan tulee huomenna.
Hyvää ja rauhaisaa joulua kaikille, tällä kertaa jopa Pentille. Kunhan et unohda että joulurauha julistetaan vasta huomenna, suomen turusta ;D
Hyvää joulua kaikille!
10
411
Vastaukset
- ei Turun sinappia
Auran sinappia sitten kinkun päälle. Ei sitä ulkomaille myytyä Turun sinappia. Auran sinappi on sitäpaitsi paitsi aitoa turun sinappia niin myös parempaa kuin se Turun sinapin nimellä myytävä ulkomainen skeida jossa ei ole alkuperäisen Turun sinapin kanssa enää mitään muuta yhteistä kuin nimi. Onneksi pitivät sen reseptin aitoon sinappiin jotta suomalainen perinnesinappi voi jatkua.
- juo!
ei saatana kukaan raavas heteromies mitään punaviiniä ala tissuttelemaan. kyllä kalja ja kossu saa riittää.
viineistä ainoan poikkeuksen tekee itse tehty "viini", joka yleensä on lähempänä kiljua.
ryhdistäydy nyt hyvä mies ja kippaa se punkku vessanpöntöstä alas!
hyvää joulua!Mä olen kuule oman osani pontikasta vetänyt jo vuosia sitten ja hoitanut myös osani erilaisista ongelmista mitä kunnon dokaaminen sivutuotteena vääjäämättä tuo joten päätin ryhdistäytyä kun törmäsin nykyiseen muijaan ja olen nyt sitten punkku- ja pilsnerityyppiä. Ei se munsta mitään homoa ole tehnyt, ehei, päinvastoin, hommathan tunnetusti pelittää paljon paremmin joko selvinpäin tai ihan vaan pienessä, siis sekä fyysiset että psyykkiset.
Kyllä mäkin vielä noin kerran vuodessa käyn vetämässä kavereiden kanssa kunnon perseet olalle mutta jätän siihen.. noo, kerran meni vielä pari päivää putkeen tuossa muutama vuosi takaperin mutta ei enää kunto vanhalla kestä, sairastan sitten tuplasti ;D
Miten se meneekin äijän raakki näin heikoksi, nuorena kloppina vedettiin tolkuton känni ja kuudelta aamula ylös ja duuniin ja hyvin jaksoi ja illalla jatku sama meno mutta ei nykyään enää, ehei.. sori mun pitää mennä tsekkaamaan uunia ettei loota pala.. mutta en homostelesiellä yhtään ;D Kas ikä tuo myös itsevarmuutta monessa suhteessa, sellaista joka perustuu elämänkokemukseen eikä turhiin luuloihin.
Hyvää joulua!
- bbb
onnelista Linuxia.
- Nallepuh
Viinatonta kaljatonta viinitöntä joulua, vietetään joulu perheen ja ystävien kanssa ja nautitaan viinattomasta seurustelusta.
.. mutta täysi absolutismikaan ei ole terveellistä kuten ei mikään muukaan äärimmäisyyksiin viety asia. Tämä on kliinisesti myös todistettu.
Arvaan jo että moni ajattelee minua linux-fanaatikkona ja miettii että myöskään linuxfanaattisuus ei ole terveydelle hyväksi koska se hipoo äärirajoja ja minun suustani puhe kohtuudesta kuulostaa kornilta suunpieksännältä.
Sanoisin siihen kuitenkin että en ehkä oikeasti ole ihan niin fanaattinen miltä saatan kuulostaa ;D Oikeasti olen aina pyrkinyt kulkemaan lähempänä keskiviivaa sillä ymmärrän kyllä että fanaattisuus ei ole missään asiassa hyväksi, ei edes linuxissa, vähän alkoholissakin mutta kaikkein vähiten uskonnoissa.
Joten PIKKU kippis ja kulaus :)
- Wind-tiedottaja.
Ja älkää nyt koko joulua sentään säätäkö sitä toimimatonta linuxianne. Raitis ilma tekee nortillekin hyvää.
- mut kyllä se
linux pelaa ihan säätämättä ja paremmin kuin vista.
mut kyllä se kirjoitti:
linux pelaa ihan säätämättä ja paremmin kuin vista.
tulla räkänokkinesi pilaamaan hieno ketju. En sano, mitä haluaisin, mutta Exergylle ja tälle ketjulle toivotan mitä mainiointa Joulua & Rehevää Uutta Vuotta 2009! Hyviä tyyppejä olette! terv. Kolmi-Hiiri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61448Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353