Edward on ihana!

fififif

Luin Meyerin Twiligt sarjan kolme ekaa kirjaa muutamassa päivässä.. Ja täytyy sanoa että kyllä vei mukanaan! En ole pitkään aikaan lukenut fantasia kirjoja ja luulin etten tykkäisi kirjasta mutta toisin kävi - kävin ostamassa samantien jatko-osat kun eka kirja oli luettu.

Edward saa minunkin sydämen kummallisesti pomppimaan. Meyer kyllä tietää mitä nainen mieheltä haluaa ja onnistuu luomaan ahh... niin ihanan roolihahmon. :)

14

1582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastunut ;)

      Edward on kyllä unelmien mies ;) Ihanaa kun enää vähän yli viikko että pääsee katsomaan siitä tehdyn elokuvan :P

    • ...

      mä en vielä pari päivää tienny mitään tästä kirjasta ja nyt luettuani ekan osan alle 10 tuntii niin oon aivan koukussa. Edward Cullen

    • Houkutus - fani

      Aivan, Edward on todella ihana..En tosin tykkää kauheesti Houkutuksen elokuvaversiosta, Twilightista, joka saa ensi-iltansa Suomessa aivan tammikuun alussa.

      Mutta takaisin Edwardiin. Edward on oikeasti tosi ihana, kaikkea sellaista, mitä vampyyripoikaystävän kuuluukin olla :DD

      • !!!

        Olen aivan koukussa kyseiseen kirjasarjaan ja elokuvakin on HYVÄ!


      • anzu_eve
        !!! kirjoitti:

        Olen aivan koukussa kyseiseen kirjasarjaan ja elokuvakin on HYVÄ!

        rakastuin myös kirja sarjaan!! stephenie meyer on niin taitava kirjailija, että kirjaan uppoutuu täysin eikä huomaa lainkaan ajan kulua.. ekaa kirjaakin saatoin lukea useamman tunnin enkä huomannut mitään!! =)

        myös elokuva oli hyvä.. yleensä nimittäin, jos on hyvä kirja niin elokuvaan ei voi olla tyytyväinen, mutta tähän olin!! kyllähän se vähän poikkesi kirjan juonesta, mutta edwardin näyttelijä (Robert Pattinson) osasi loistavasti herättää henkiin stephenie meyerin ihanan luomuksen..


      • lutunen se on
        anzu_eve kirjoitti:

        rakastuin myös kirja sarjaan!! stephenie meyer on niin taitava kirjailija, että kirjaan uppoutuu täysin eikä huomaa lainkaan ajan kulua.. ekaa kirjaakin saatoin lukea useamman tunnin enkä huomannut mitään!! =)

        myös elokuva oli hyvä.. yleensä nimittäin, jos on hyvä kirja niin elokuvaan ei voi olla tyytyväinen, mutta tähän olin!! kyllähän se vähän poikkesi kirjan juonesta, mutta edwardin näyttelijä (Robert Pattinson) osasi loistavasti herättää henkiin stephenie meyerin ihanan luomuksen..

        Aivan ihana Edward sekä kirjasarja...
        Luin viimeisen osan 2 päivässä. En vain millään malttanut lopettaa kun halusin tietää miten loppujen lopuksi käy. Nyt surettaa kun ei voi enää jatkaa tarinaa :( Toivottavasti tulisi vielä jatko jatko osa !


    • ourdominion

      Kommentoin näin yleisesti ettei tule turhaan monia pieniä viestejä...

      Mä ostin jatko-osat vaikka ehdin lukea vasta pari lukua :D Olen tosin vasta ehtinyt Uudenkuun alkuun.

      10 tuntia? :D Itse taidan lukea vähän liian harvoin yltääkseni tollaseen suoritukseen. Sen vielä totean että mäkin olen menossa heti perjantaina katsomaan leffan.

    • obsessed

      Cullen addikti täällä hei.
      Olen lukenut muutamaan otteeseen jo nämä kolme ensimmäistä. Kirja on muutenkin hyvä, joo, mutta Edward tekee siitä kaikkien aikojen parhaan vampyyrisarjan. Meyer on saanut kaikki "inhimilliset" asiat, joita nainen kaipaa, ahdattua tähän pieneen vampyyriin. Jos Edward kävelisi kadulla vastaan, antaisin vaikka sieluni jos hän olisi sillä ehdolla minun. Todellakin. :D

      • pöö92

        Kirja addiktina huuto.nettiä selaillessa satuin törmään ilmotukseen missä myydään kyseisen sarjan kirjat 2-4. Vinkiks vaan jossei joku viellä omista. Omasta hyllystä ne jo löytyy:D


    • yli-innostunut!

      Pakko kertoa että hyvä jos oon elämäni aikana lukenu n.5kirjaa ja nekin väkisin ja olen menkein 24 ja jostain kumman syystä ajauduin kirjakauppaan ja otin vaan houkutus kirjan käteeni ja menin kassalle,ajattelin et olis helpompi nukahtaa iltasin ku olis jotain luettavaa kun inhosin lukemista..no nyt meinaan kuolla kun odotan nelos osaa ilmestyvän suomeksi..taitaa mennä niin että pakko ostaa englannin kielinen. Aivan uskomattomia kirjoja ja luin ne kolme alle viikossa..mut tätä on hyvä fanittaa=)

      • luulin et vain 3 osaa

        Siis siihen on tulossa jatkoa .. IHANAA !!!


      • .....
        luulin et vain 3 osaa kirjoitti:

        Siis siihen on tulossa jatkoa .. IHANAA !!!

        Breaking dawn ilmestyy suomeksi syksyllä, nyt siis voi lukea englanniksi. Ja vielä on mahdollisesti tulossa houkutus Edwardin näkökulmasta, sen 264 sivua voi lukea Stephenie Meyerin nettisivuilta.


      • ja nyt jännittää
        ..... kirjoitti:

        Breaking dawn ilmestyy suomeksi syksyllä, nyt siis voi lukea englanniksi. Ja vielä on mahdollisesti tulossa houkutus Edwardin näkökulmasta, sen 264 sivua voi lukea Stephenie Meyerin nettisivuilta.

        Kiitos tiedosta. Minua vain alkoi nyt pelottaa ettei Bellasta ole sittenkään vampyyriksi :( ja kun niin toivon että se uskaltaisi ja saisi Edwardin kokonaan omakseen. Ja vielä pahempaa olisi jos Edward tuhoutuisi tuossa 4 osassa. Minun eng kielen taito ei riitä kirjan lukemiseen, joten odotan innolla syksyä!


      • ...
        ja nyt jännittää kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Minua vain alkoi nyt pelottaa ettei Bellasta ole sittenkään vampyyriksi :( ja kun niin toivon että se uskaltaisi ja saisi Edwardin kokonaan omakseen. Ja vielä pahempaa olisi jos Edward tuhoutuisi tuossa 4 osassa. Minun eng kielen taito ei riitä kirjan lukemiseen, joten odotan innolla syksyä!

        Tuntuu vähän tyhmält, ku oon hullaantunu tähän kirja-sarjaan. Mullaki on kauhee pelko et bellast ei tuu vampyyrii ja et edward kuolee tai jotain, kuiteski niin et he ei saa toisiaan:( Lukisin eng. kielisen mut menin lupamaan poikakaverille että jaksan odottaa neljännen suom. kielisen version, ku hän on vähän närkästyny ku ennen en oo lukenu näin paljon ja aika on hänelt pois kuulemma... Mut onneks toinen leffa tulee täs jossain vaihees:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe