siis kaikissa, mitä mulla on, moottorien äänet ovat alkaneet olla aika sekavaa sotkua, eli millä pystyy korjaamaan, ettei tarvi kaikkia asentaa uudestaan?
Kiitos oikealle vastaukselle, tai vihjeelle ja hyvää joulua vaikka simuilun merkeissä.
Taidan tarvita "asiantuntijan opastusta".
FS simuissa
5
356
Vastaukset
- mitkä päivitykset
mikä rauta?
Minulla on nimittäin sama ongelma FSX simussa. FS2004:ää en ole tälle koneelle asentanut joten en tiedä koskeeko ongelma sitäkin.
Ongelma on sellainen että moottorin äänet jää esimerkiksi "kaasu täysillä"-asentoon kun vaihtaa ulkokuvasta virtual cockpittiin. Eli moottorin äänet ei seuraa kaasusäätimen asentoa kun vaihtaa kuvakulmasta toiseen. Vittumainen ongelma!
Mitään ideaa minulla ei ole tuohon miksi noin käy, mutta se käy aina. Siihen ei auta mikään vähäinen kaasun vaihto, vaan kaasu pitää käyttää täysillä vähintään sekunnin ajan ja vasta sitten palauttaa alkuperäiseen asentoon. Toisinsanoen, vähänkään isommilla koneilla lentäessä on ihan sama onko ääniä edes päällä kun ne eivät vastaa heti kaasunvaihtoon!
Minulla on kaikki tarvittavat päivitykset sekä Acceleration paketti FSX:ssä mutta ei mitään asennettuja lentokoneita tai lentokenttiä, tai edes FSUIPC tiedostoja tai muitakaan simulaattorille olevia ohjelmia.
Käyttöjärjestelmänä on Windows Vista 64bit ja koneena on tällainen, ilman mitään erikoisia kikkailuja tai asennuksia:
http://www.tehokaskone.net/ArnadaSilent1.html- samantyyppistä
vikaa on mullakin. Käyttis on XP Pro. Ite en muuten ole päivitellyt simuja ja muutenkin ihan orkkis, paitsi lisälevyllä asennettu A380 FS 9:ssä ja 2002:ssa. 2002:ssa ei muuten vika tunnu olevan niin paha.
Sulla on aika tykki se kone, miltä näyttää maisemat simuissa? - nhjhjhjhjh
samantyyppistä kirjoitti:
vikaa on mullakin. Käyttis on XP Pro. Ite en muuten ole päivitellyt simuja ja muutenkin ihan orkkis, paitsi lisälevyllä asennettu A380 FS 9:ssä ja 2002:ssa. 2002:ssa ei muuten vika tunnu olevan niin paha.
Sulla on aika tykki se kone, miltä näyttää maisemat simuissa?Fsx ennen vanhalla huonommalla koneella äänet tahtoivat seota, mutta laitoin pelin pauselle, tai menin karttaan, niin äänet palasivat normaaleiksi... En tiedä toimiiko muilla... Aina siis kun ongelmia ilmeni, sain sen sillä väliaikaisesti ratkaistua.
- ....
nhjhjhjhjh kirjoitti:
Fsx ennen vanhalla huonommalla koneella äänet tahtoivat seota, mutta laitoin pelin pauselle, tai menin karttaan, niin äänet palasivat normaaleiksi... En tiedä toimiiko muilla... Aina siis kun ongelmia ilmeni, sain sen sillä väliaikaisesti ratkaistua.
kiitos vinkistä, pitääpä koklata.
- ...
meni uusiksi, ei sen kummempaa ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067