Kannabis?

Uteliazzz

Onko laillista? En löytänyt netistä.

24

4528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netissä..

      Ei sitä netistä saakaan vaan ihan livenä paikanpäällä ;)

      Kaikkialla tarjotaan ja laitonta on.
      Suosikkitemppu on myydä sitä turistille
      ja poliisit valmiina odottamassa ja vaaditaan
      kovia lahjuksia.

      • putkaa,linnaa, vankilaa

        Maahantulokaavakkeessa kysytään ammatti, jos joudut vankilaan niin tiedetään mihin hommiin joudut. Ja niiden vankilat ei olekkaan mitään hotelleja! Myynti, osto ja hallussapito on sielläkin iso rikos, ja se on ihan oikein!!


      • Mats
        putkaa,linnaa, vankilaa kirjoitti:

        Maahantulokaavakkeessa kysytään ammatti, jos joudut vankilaan niin tiedetään mihin hommiin joudut. Ja niiden vankilat ei olekkaan mitään hotelleja! Myynti, osto ja hallussapito on sielläkin iso rikos, ja se on ihan oikein!!

        Olin viime talvena kolme viikkoa Agadirissa, eikä kertaakaan minulle tultu tarjoamaan kannabista. En tosin ole narkin näköinen, joten sekin saattoi olla syynä. Kuten edellä on kirjoitettu kannabiksen käyttö tai hallussapito on siellä yhtälailla rikos kuin Suomessa. Jos välttämättä haluat tutustua Marokon vankilaolosuhteisiin jopa pitemmäksi aikaa, niin aivan vapaasti voit yrittää siellä hankkia kannabista, jota varmaankin kysyttäessä löytyy.


      • ...
        Mats kirjoitti:

        Olin viime talvena kolme viikkoa Agadirissa, eikä kertaakaan minulle tultu tarjoamaan kannabista. En tosin ole narkin näköinen, joten sekin saattoi olla syynä. Kuten edellä on kirjoitettu kannabiksen käyttö tai hallussapito on siellä yhtälailla rikos kuin Suomessa. Jos välttämättä haluat tutustua Marokon vankilaolosuhteisiin jopa pitemmäksi aikaa, niin aivan vapaasti voit yrittää siellä hankkia kannabista, jota varmaankin kysyttäessä löytyy.

        "narkin näköinen" ? =DD you gotta be kidding me.. Kyllä sitä kannabista siellä tarjotaan yleensä turisteille, oot sitten 'narkin' näköinen tai et :) Riippuu vaan aika paljon paikoista missä liikkuu ja millasessa seurassa. Voin nimittäin kokemuksella kertoa, agadirissa olen viettänyt noin 6kk ajan viimeisen parin vuoden aikana.


      • arabi maroc
        ... kirjoitti:

        "narkin näköinen" ? =DD you gotta be kidding me.. Kyllä sitä kannabista siellä tarjotaan yleensä turisteille, oot sitten 'narkin' näköinen tai et :) Riippuu vaan aika paljon paikoista missä liikkuu ja millasessa seurassa. Voin nimittäin kokemuksella kertoa, agadirissa olen viettänyt noin 6kk ajan viimeisen parin vuoden aikana.

        ei ole syytä huolehtia, jos kyse on yhden jointi mika ite poltaa, noin kolmas osaa marokon väistöstä poltaa päivittäin hachichta.
        jos sulla on enemman ku yksi gramaa, niin sä on tehnyt koko elämäsi ison mokaus. älä sählää sun elämäsin kansa.please.


      • kannaa ei kännii
        Mats kirjoitti:

        Olin viime talvena kolme viikkoa Agadirissa, eikä kertaakaan minulle tultu tarjoamaan kannabista. En tosin ole narkin näköinen, joten sekin saattoi olla syynä. Kuten edellä on kirjoitettu kannabiksen käyttö tai hallussapito on siellä yhtälailla rikos kuin Suomessa. Jos välttämättä haluat tutustua Marokon vankilaolosuhteisiin jopa pitemmäksi aikaa, niin aivan vapaasti voit yrittää siellä hankkia kannabista, jota varmaankin kysyttäessä löytyy.

        Arabimaissa ja muuallakin välimeren maissa paikalliset kaikki melkein vetää kannabista viinan sijaan. Poliisitkin polttaa hasista. Silti kiellettyä.


    • Minä en jaksa ymmärtää tätä huumeilla leikkimistä.No jokainen tekee niinkuin haluaa. On kiuitenkin muistettava, että Marokossakin oikeus antaa tuomioita,k ja marokkolainen vankila ei ilmeise3sti ole samanlainen kun täällä kotosuomessa. Sieltä ei pääse lomille eikä siellä ole "päivähuoneita".Noista jointeista tai grammoista en ymmärrä yhtään mitään.Luulisi vieraassa maassa olevan muutakin kohdattavaa kun tämän tapaiset asiat.Minulle ei ole koskaan tarjottu mitään jointteja tai grammoja.Ehkä ikäni on "suojeleva" tekijä.Pystyn nauttimaan maasta ilman näitäkin. Älkää leikkikö.Kalevi

      • Kannaa ei känniä

        Alkoholiin suhtaudutaan kielteisesti.


      • trööt tröööt!

        Tajuatko ääliö. Viina on tupakan kanssa samassa sarjassa heroiinin kanssa. Kannabis ei ole huume!


      • Anonyymi
        trööt tröööt! kirjoitti:

        Tajuatko ääliö. Viina on tupakan kanssa samassa sarjassa heroiinin kanssa. Kannabis ei ole huume!

        No kyllä se taitaa, vielä heroiini olla ihan omassa luokassaan :DDD
        Ymmärrän kyllä, mitä ajat takaa, mutta silti :D


    • tutustujatyttö

      laillista ei ole mutta kyllä sitä sieltä saa mistä vaan.
      joko kysyy reippaasti tai odottaa että tullaan tarjoamaan.
      siellä on kyllä sellaset poliisivoimat että yleensä toivottaa hyvää illan jatkoa ku annat tarpeeks "tippiä" :D
      mutta kannattaa varautua siihen että kaikki poliisit ei kuitenkaa oo lahjottavissa.
      ja jos sitä väen vängällä haluaa ostaa ni turisteille hinta on sit vähintään kymmenkertanen ku mitä se oikeasti on.
      2-3euroa grammasta on aika realistinen hinta.
      ja normijuttu on se että turistina ku ostat ni saat nylkyhintaan märkää hiekkaa elmukelmussa :D:D

      tutustuin reissussa muutamiin heppuihin joiden kanssa aikani vietin ja tällasta informaatioo niiltä tuli vaikken ite mitään ostanukkaan.
      ei uskaltanu alkaa leikkimään tulella.

      • lbgöj

        Mun yksi tuttu yritti ostaa pullon Vodkaa, muttei sille myyty kun se ei ollut ihan alkoholistin näköinen....


      • M. Atkaaja
        lbgöj kirjoitti:

        Mun yksi tuttu yritti ostaa pullon Vodkaa, muttei sille myyty kun se ei ollut ihan alkoholistin näköinen....

        Laitonta se on, sen polttaminen, osto ja myynty. Ala nyt luule etta Marokossa kaikki on sallittua, vaikka paikalliset sita tupruttelevatkin missa vain, he kun tietavat nama niksit siella paremmin. Kaverit tarjoaa. Jos sulle joku sita tarjoaa ostaa, voi olla vain paikallista ruohoa, ei mitaan muuta.
        Varo vain mita teet siella !!!


      • Travel bag
        M. Atkaaja kirjoitti:

        Laitonta se on, sen polttaminen, osto ja myynty. Ala nyt luule etta Marokossa kaikki on sallittua, vaikka paikalliset sita tupruttelevatkin missa vain, he kun tietavat nama niksit siella paremmin. Kaverit tarjoaa. Jos sulle joku sita tarjoaa ostaa, voi olla vain paikallista ruohoa, ei mitaan muuta.
        Varo vain mita teet siella !!!

        Jos et ole nähnyt filmiä Midnight Express, mene heti katsoon, näin on vankilaolot Marokossa. Jos sut saadaan kiinni hashiksen poltosta/hallusssa pidosta, leikki kaukana.
        Osta vain oluita, ne on laillista ulkomaalaiselle.
        Tulen kanssa ei kannata leikkiä.


      • miettikää!!!
        Travel bag kirjoitti:

        Jos et ole nähnyt filmiä Midnight Express, mene heti katsoon, näin on vankilaolot Marokossa. Jos sut saadaan kiinni hashiksen poltosta/hallusssa pidosta, leikki kaukana.
        Osta vain oluita, ne on laillista ulkomaalaiselle.
        Tulen kanssa ei kannata leikkiä.

        Olet oikeassa midnight express! Marokossa vankilaan joutuminen on yhtä helvettiä. Sinne ei kukaan halua joutua. Lisäksi siellä pelaa korruptio(muurien sisällä), eli ei ole yhtään turvallista hetkeä. Poliisit ovat hakkaajia, voit joutua pimeään huoneeseen lattialle viikoiksi jossa sua käydään päivittäin hakkaamassa. Haluavat lahjuksia(tupakkaa ynm.), siis poliisit. Yhdessä sellissä voi olla läjäpäin kaiken maailman hulluja rikollisia. Ne pöllivät sinun ruokasi ja tarvikkeet. Joudut nukkumaan lattialla ja siellä haisee. Vessana toimii reikä lattiassa joka on samassa sellissä. Pahimmassa tapauksessa joudut nukkumaan pää paskan vieressä. Rottia jne...


      • Hasa Hese Hesasta

        Arabimaissa kaikki käyttää marihuanaa ja kannabista eli hasista. Poliisitkin! Toisaalta onhan se satakertaa lievempää kuin viinan juonti. Siitä ei mene sekaisin eikä tule krapulaa. Eikä se aiheuta aggressioita kuten alkoholi. Rauhanomaiseen viihdekäyttöön parasta! Juopot rähjää ja tappelee ja tappaa toisiaan. Viina tappaa kans muutenkin. Hasa ei!


    • +892h4n

      Myydäänkö sitä kaupuissa?
      En tytöt yö-elämässä?

    • Hullua hullua

      Kuules kaveri sulla ei ole jarkea paassa, pysy vain Suomen metsissa ja juo vodkaa, niin et joudu vaikeuksiin.

      Marokossa saa mita tahansa tavaraa, kunhan vain tietaa mista kysya, vaan ulkomaalaisen ei kannata alkaa leikkia taman asian kanssa. Se on tosi holmoa.
      Kukaan ei sita tule kauppaamaan, naa on vain paikallisen vaeston keskuudessa, eli niinkuin Suomessa tarjotaan jollekin olut.

      Poliisit ovat erittain ankaria siella, ei mitaan Suomen luokka etta paipai tuhma poika, siella ei leikita asian kanssa. Jos sulla ei ole jarkea enempaa ehka saat suomesta helpommin hashista ostettua, tosin se huonolaatuista.

    • hennaa vain

      Ei tulen kanssa pitaisi leikkia !!!!!!!
      Joku osti muka hyvaa hashista, vaan se olikin hennaa. hah hah

    • Jurvanen

      Olen jäänyt kiinni 2gr blossesta Agadirissa ja jouduin maksamaan poliiseille 50€ ja he antoivat vielä sen jälkeen blosseni takas, sit he toivottivat lepposia polttelu hetkiä ja nauroivat mulle sikana.

    • kalevi

      Ei ole laillista eikä turistin kannata missään tapauksessa sortua huumeisiin.Rangaistukset ovat melkoiset,ja sikäläisistä vankiloista ei pääse lomille edes panta jalassa.

    • voiherranjumala

      parahin kalevi,aiemmassa viestissäsi juuri sanoit ettet tiedä mitään jointeista tai grammoista.joten miksi suotta avaat suutasi ja lietsot paskaa täällä asiasta josta et edes tiedä mitään.jos et ole jäänyt kiinni marokossa kannabiksen hallussapidosta niin miksi edes olet tietävinäsi jotain?ota huomioon että afrikassa on korruptiota eli poliisit voi lahjoa pahan paikan tullen.sama asia intiassa kaikki siellä polttelevat charasia(hasita) myös poliisitkin mutta koska muut maat tarjoavat palkankorotusta köyhille poliiseille pitääkseen kannabiksen laittomana niin mikäs siinä hulluhan siitä kieltäytyisi.mutta silti he rikkovat itse tätä lakia jatkuvasti.joten annappas nyt vaan niiden kaikkien kukkien kukkia;)

      • kalevis

        Hyvä ystävä luenhan minä lehtiä ja kuuntelen sekä katselen tv uutisia. Siellä näistä asioista kerrotaan. En lietso mitään.Totta kai antaa kaikkien kukkien kukkia.Aika rohkea lause Sinulta :"jos et ole jäänyt kiinni marokossa kannabiksen hallussapidosta niin miksi edes olet tietävinäsi jotain".Mitä sitten tulee mainitsemaasi suun avaukseen,niin meillä on onneksi sanavapaus.Niin Sinulla kuin minullakin..


    • voiherranjumala

      olet lukenut lehtiä ja katsonut telkkaria? salli minun nauraa.tajuatko että myönsit juuri että sinulla ei ole omakohtaisia kokemuksia asiasta. jos lehdessä sanotaan tai tvstä tulee ohjelma jossa sanotaan että maapallon paino voima on hävinnyt ja varoitetaan hyppimästä koska silloin voi hypätä avaruuteen ja kuolla sinne niin sinä et varmaan uskaltaisi hypätä ollenkaan koska uskot tv ohjelmaa.mitä tämä sinusta kertoo?minun mielestäni sen ettet luota omiin havaintoihisi.Edelleen miten voit olla tietävinäsi asiasta josta sinulla ei ole omakohtaista kokemusta.ja tiesitkö että media uutisoi vain huonot uutiset kannabiksesta tai sitten sitä valtion sponsoroimaa pelottelua eli propagandaa tästä vaarallisesta huumeesta siinä pelossa että heidän alkoholi bisneksensä kaatuisi.mutta entäpä ne hyvät uutiset?niitä ei sen takia mediassa ole koska ketäpä kiinnostaisi sellainnen että pentti 20v nauttii elämästä ja saa hyvän olon kannabiksesta?ja tähän loppuun voisin vielä sanoa että enemmän niitä on huonoja uutisia alkoholista kun kannabiksesta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe