Muutama käytännön kyssäri, jos sopii. Verkkovirta partakoneelle ja moniaille latureille - onistuuko ilman adapteria? Hotelli Nacional Havannassa.
Entä minkä hintaista mahtaa olla vaatteiden pesettäminen ja silityttäminen? Onko hotellin ulkopuolella pesettäminen mielekästä?
Ja sitten vielä niiden muutaman arvokkaamman artikkelin turvallinen säilyttäminen; jopa hotellihuoneen turvalokeroista kuuluu lähteneen. Toisaalta hotelleissa ja hotelleissa mahtaa olla (jotain) eroa. Eli turvalokeroon vai respaan kuittia vastaan?
Virtanen ja pesulat
4
1011
Vastaukset
- PKK
En ole ollut Nacionalin huoneissa, mutta kannattaa varautua ainakin pistokkeensovittimella, jenkkimallin kaksi lituskaa piikkiä. Kännyn laturille yleensä kelpaa alhaisempi jännite, tarkista sama muista sähkölaitteista. Muuntajan voi toki hankkia myös mutta se painaa.
Arvotavarat talteen ja hajautetusti. Jos on molemmat, niin osa huoneen turvalokeroon ja osa respan tallelokeroon kuittia vastaan. Toki osa mukana ml. valokopio passista. - kanario
Hola !!
Luulisin kylän parhaassa olevan 220 v,mutta ainakin Kaikki Nokian laturit on tehty 100-240 v,joten,jos Nokia,eikun piuha seinään!!
Tallelokeroista en osaa sanoa,epäilen aina noita tallelokerovarkauksia,kun vakuutuspetoksiakin tehdään maailmassa valtavasti???
Olen itse Havannassa noin.25.1-15.3.,jos jotain neuvoa,apua tarvitsee,mun e-mail: [email protected]
Matti - kanario
Hola !
Unohtui toi pesula juttu!! Niisä on moni mennyt "vipuun",kun on antanut pikku pussillisen,kalsareita,sukkia,ja pari t-paitaa hotellin pestäväksi ja lasku ollut 25-30 taalan luokkaa,eli,jos saisi läheltä ostaa uusia ???
Siivoojalle kotiin pestäväksi ja aina,sama minne,lista mukaan ja ittelle,mitä annat!!
Suerte,
Matti- huoneissa
Siellä on kyllä pesulahinnasto hotellihuoneessa,siitä voi valittaa, jos ottavat liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096