Muutama käytännön kyssäri, jos sopii. Verkkovirta partakoneelle ja moniaille latureille - onistuuko ilman adapteria? Hotelli Nacional Havannassa.
Entä minkä hintaista mahtaa olla vaatteiden pesettäminen ja silityttäminen? Onko hotellin ulkopuolella pesettäminen mielekästä?
Ja sitten vielä niiden muutaman arvokkaamman artikkelin turvallinen säilyttäminen; jopa hotellihuoneen turvalokeroista kuuluu lähteneen. Toisaalta hotelleissa ja hotelleissa mahtaa olla (jotain) eroa. Eli turvalokeroon vai respaan kuittia vastaan?
Virtanen ja pesulat
4
1002
Vastaukset
- PKK
En ole ollut Nacionalin huoneissa, mutta kannattaa varautua ainakin pistokkeensovittimella, jenkkimallin kaksi lituskaa piikkiä. Kännyn laturille yleensä kelpaa alhaisempi jännite, tarkista sama muista sähkölaitteista. Muuntajan voi toki hankkia myös mutta se painaa.
Arvotavarat talteen ja hajautetusti. Jos on molemmat, niin osa huoneen turvalokeroon ja osa respan tallelokeroon kuittia vastaan. Toki osa mukana ml. valokopio passista. - kanario
Hola !!
Luulisin kylän parhaassa olevan 220 v,mutta ainakin Kaikki Nokian laturit on tehty 100-240 v,joten,jos Nokia,eikun piuha seinään!!
Tallelokeroista en osaa sanoa,epäilen aina noita tallelokerovarkauksia,kun vakuutuspetoksiakin tehdään maailmassa valtavasti???
Olen itse Havannassa noin.25.1-15.3.,jos jotain neuvoa,apua tarvitsee,mun e-mail: [email protected]
Matti - kanario
Hola !
Unohtui toi pesula juttu!! Niisä on moni mennyt "vipuun",kun on antanut pikku pussillisen,kalsareita,sukkia,ja pari t-paitaa hotellin pestäväksi ja lasku ollut 25-30 taalan luokkaa,eli,jos saisi läheltä ostaa uusia ???
Siivoojalle kotiin pestäväksi ja aina,sama minne,lista mukaan ja ittelle,mitä annat!!
Suerte,
Matti- huoneissa
Siellä on kyllä pesulahinnasto hotellihuoneessa,siitä voi valittaa, jos ottavat liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797463
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873346- 572355
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701448- 571363
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201336Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028